15💕

448 10 0
                                    

POV Luna

Het is nu 12 uur, en ik heb al aardig wat op. Ik weet niet of het voor de gezelligheid is, of een manier om niet aan mijn ouders te denken. Maar ik heb het heel erg naar mijn zin met de jongens, dus ik beschouw het niet als iets negatiefs. Ik zit op de bank, de jongens zijn aan het praten, maar ik krijg niet echt mee waarover. Ik sta op en loop naar de tafel. Ik pak een shotje en giet het naar achter. Ik kijk naar buiten, je kunt de sterren weer super mooi zien. Ik loop naar buiten op mijn sokken en loop langs het zwembad. Het licht van de sterren weerkaatst op het zwembad. Ik loop door naar de bar bij het zwembad. Ik ga op de grond zitten en kijk een beetje naar de sterren.

POV Matthy

"Waar is Luna?" Vraag ik. "Ehh, ze was net nog hier." Zegt Milo. "De deur naar buiten staat open, ze is denk ik in de achtertuin." Zegt Raoul. "Zal ik naar haar toe gaan?" Vraag ik. "Ze is dronken, en haar ouders zijn net overleden. Ik denk dat het een goed plan is om te kijken of alles goed gaat." Zegt Koen. Ik knik en sta op. Ik loop naar buiten. Ze zit bij de bar. Ik loop naar haar toen en kom naast haar zitten. Ze kijkt me aan en glimlacht. "Alles goed kleintje?" Vraag ik aan haar. "Jahoor." Zegt ze rustig, en ze staart naar de sterren. "Jij houd er wel van om naar buiten te gaan als je drank op hebt, of niet?" Luna moet lachen. "Ja klopt. Is gewoon leuk." Zegt ze. Ik moet nu ook lachen. Ze legt haar hoofd op mijn schouder. Zo blijven we even zitten, en staren naar de sterren. "Zullen we zo weer naar binnen gaan." "Nee ik wil nog even hier blijven." Zegt Luna. "Dat is ook goed." Zeg ik met een glimlach tegen haar.

POV Luna

Ik sta op en loop achter de bar. "Wat ga je doen?" Vraagt Matthy. "Geen idee." Matthy moet lachen. Ik ga op de bar zitten en Matthy komt voor me staan. "Je weet zeker dat alles goed gaat?" Ik knik en glimlach naar hem. Ik strek mijn armen naar hem uit en hij geeft me een knuffel. "Dankje dat je zo lief voor me bent Mat." Zeg ik zachtjes. "Geen probleem kleintje." Zegt hij. Ik moet lachen en laat hem los, maar hij blijft me vasthouden dus ik ga er in mee. Ik leg mijn hoofd op zijn schouder, en zo blijven we even staan. Dit mag van mij wel uren duren. Ik kijk hem aan en hij glimlacht naar me. Hij geeft me een kus op mijn wang. Ik kijk hem aan en geef hem een klein kusje op zijn lippen. Dan drukt hij zijn lippen tegen de mijne en zoent hij me. Ik ga er in mee en ik leg mijn handen op zijn wangen. Hij legt zijn handen op mijn middel. Ik voel de vlinders tekeer gaan in mijn lichaam. Matthy zoent me gewoon! Als we stoppen met zoenen, kijkt hij me blozend aan. Ik voel dat ik ook bloos en we moeten lachen.

"Gaan we nu wel naar binnen?" Vraagt Matthy. Ik knik. Hij tilt me over zijn schouder heen en hij loopt met me naar binnen. "Mat zet me neer! Ik kan wel zelf lopen!" Ik hoor hem zachtjes lachen. Hij loopt het huis binnen en zet me neer. De jongens moeten nu ook lachen. "Tijd om naar bed te gaan?" Vraagt Raoul. Ik knik. Hij is echt de vader hier, hij vraagt altijd of het tijd is om te gaan slapen. Ik moet er stiekem een beetje om lachen, maar het is super lief. "Slaap je vannacht weer bij Matthy?" Vraagt Robbie op een plagerige toon. Ik moet lachen. Ik geef de jongens een knuffel en wens ze slaaplekker. Matthy blijft staan. "Ik wil je niet alleen laten na vandaag. Slaap je weer bij mij?" Vraagt hij zachtjes. Ik knik. Matthy is zo lief. Ik voel weer overal vlinders in mijn buik. Zou zijn gevoel voor mij echt wederzijds zijn? Of vraagt hij het puur uit medelijden?

Ik loop achter Matthy aan naar zijn kamer. Ik pak een oversized T-shirt en een korte sportlegging, en kleed me om in de badkamer. Ik haal mijn make-up eraf en poets mijn tanden, en loop dan weer naar Matthy. Matthy kijkt me met grote ogen aan. "Staren is onbeleefd he." Zeg ik plagerig. Matthy kijkt snel weg, en ik moet lachen. "Zullen we maar gaan slapen?" Vraag ik. Matthy knikt. We kruipen in bed, en Matthy doet zijn armen om me heen. "Slaaplekker kleintje." Zegt hij, en hij geeft me en kus op mijn voorhoofd. Ik kijk hem aan en glimlach. "Slaaplekker." Ik leg mijn hoofd op zijn borst en val rustig in slaap.

POV Matthy

Ik word wakker. Luna slaapt nog. Ik stap uit bed zonder haar wakker te maken, en loop naar de woonkamer. Het is 11 uur. De jongens zijn al wakker. "Zozo, Mat als laatste wakker?" Zegt Raoul lachend. "Nee nee, Luna!" Zeg ik lachend. "Je hebt het wel leuk gehad met haar gister, of niet?" Vraagt Robbie op een plagende toon. "Hoezo?" "Nou we hebben jullie heel misschien bij de bar gezien gister." Zegt Milo. Ik kijk ze aan en voel dat ik moet blozen. "We wilden niks zeggen, maar dat was zo moeilijk!!" Zegt Koen. Ik kijk weg en begin te glimlachen. "Oehhh! Matthy is verliefd!" Zegt Robbie. Ik knik zachtjes. "Yes!" Zegt Raoul. "Hoezo yes?!" "Oh gewoon." Ik kijk hem raar aan, maar negeer het. "Maar is het nu al officieel?!" Vraagt Koen enthousiast. "Nee. We hebben nu 1x gezoend! Dat zegt niks. Voor hetzelfde geld vind ze me niet leuk." "Oh geloof me, ze vind je leuk." Zegt Robbie. "Robbie hou je stil!" Zegt Raoul. "Huh wat heb ik gemist?!" "Nee niks. Robbie loopt maar te kutten." Zegt Raoul. Ik kijk ze raar aan. Waar hebben ze het nou allemaal over? "Vind Luna me leuk?" Vraag ik aan de jongens. "Duhu! Dat kan iedereen zien!" Zegt Koen. Ik kijk hem vragend aan. "Heb je gezien hoe ze naar je kijkt? En elke keer moet ze blozen!" Zegt Milo. Dat is me nog niet opgevallen, het blozen af en toe wel. Maar vind ze me echt leuk? Ik weet het niet. Maar als de jongens het zeggen dan zou het best kunnen. Moet ik haar gewoon vertellen dat ik verliefd ben op haar?

Waar ben ik in beland?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu