6💕

463 12 0
                                    

POV Luna

We komen aan bij het appartement van Lizzy. "Loop je mee?" Vraag ik aan Koen. Hij knikt en loopt mee naar binnen. "Wil je wat te drinken." "Jahoor. Wat heb je?" Vraagt hij. "Cola? Sinas? Sprite?" "Sinas is goed hoor." Zegt hij. Ik knik en geef hem een glas. "Hoeveel kleren moet ik meenemen?" Vraag ik aan Koen. "Je kunt beter te veel, dan te weinig meenemen." Zegt hij. "Goed punt." Ik stop bijna alles in mijn tas wat ik mee heb, en loop de logeerkamer weer uit. "Heb je alles?" Vraagt Koen. Ik knik. "Zullen we weer gaan?" Vraagt hij. "Ja is goed!"

We rijden weer terug naar casa del huts. Koen had me verteld dat ze hun huis zo noemen. Ik moest best wel lachen toen ik dat hoorde. "Zin in een McFlurry?" Vraagt hij ineens aan me. Ik kijk hem met een grote glimlach aan. Koen moet lachen. "Ja dus." We gaan door de drive en hij besteld twee McFlurries. "Omg Koen! Is dat je vriendin?!" Vraagt het meisje die onze bestelling nam. "Eh nee, dit is gewoon een vriendin van mij." Zegt hij lichtelijk geïrriteerd. Ik moet lachen en Koen kijkt me boos aan, waardoor ik alleen maar meer moet lachen. Koen kan nu zijn lach ook niet inhouden en begint ook te lachen. Het meisje geeft ons onze ijsjes en we rijden naar casa del huts. "Dat ga je nog vaker meemaken." Zegt Koen. Ik moet lachen. "Ik vind het wel grappig eigenlijk." Koen kijkt me aan en moet ook lachen. De hele weg liggen we in de slappe lach om iets wat eigenlijk totaal niet grappig is. Koen is echt super leuk om samen mee te zijn. Het enige wat we doen is lachen.

We stappen uit de auto en lopen naar binnen. Ik gooi de lege McFlurry bakjes weg. De jongens zaten allemaal beneden. "Dus jullie gaan langs de mac en nemen niks voor ons mee?" Vraagt Milo zielig. "Luna en ik kunnen die koolhydraten wel gebruiken, maar jij bent dat niet nodig!" Zegt Koen lachend. De jongens moeten ook lachen, maar ik probeer mijn lach in te houden. "Waar kan ik me omkleden?" Vraag ik, aangezien ik nog steeds Matthy zijn kleren aan heb. "Dat mag wel in mijn kamer." Zegt Matthy, en hij staat op om mee te lopen naar zijn kamer. "Je mag je tas wel daar neerzetten, en als je iets in de badkamer kwijt moet dan mag je het gewoon neerzetten." Zegt hij. Ik glimlach dankbaar naar hem en hij loopt zijn kamer uit.

Ik pak een sportlegging en een trui uit mijn tas. Ik heb echt geen zin om moeite te doen voor mijn outfit nu. Ik kleed me om, en loop met mijn make-up en haarborstel naar de badkamer. Ik hou mijn make-up erg naturel vandaag, en doe mijn haar in een messy knot. Ik loop weer Matthy zijn kamer in. Ik heb mijn tas naast zijn kledingkast neergelegd, en laat mijn make-up en borstel in de badkamer liggen.

Ik loop de woonkamer in. De jongens zijn camera's aan het klaarzetten in de keuken. "Wat gaan jullie doen?" Vraag ik. De jongens draaien zich om, ze hadden niet door dat ik ook al in de woonkamer stond. "Oh, wij gaan een kookvideo opnemen." Zegt Robbie. "Ga je sporten?" Vraagt Milo terwijl hij naar mijn outfit kijkt. "Nee dit zit gewoon lekker." Zeg ik lachend. "Staat je leuk hoor!" Zegt Raoul. Ik glimlach naar hem. "Moet ik anders ergens anders gaan zitten? Aangezien jullie gaan opnemen." "Nee hoor, de woonkamer filmen we niet dus je kunt gewoon op de bank zitten als je dat wilt." Zegt Matthy. Ik knik en ga op de bank zitten.

"Hey Loen!" Robbie komt naar me toe lopen. "Ja?" "We hebben de grootste worstenbroodje ooit gemaakt! Wil je hem proeven in de video? Als je liever niet in de video wilt hoeft dat niet hoor." Vraagt Robbie. "Ja tuurlijk! Leuk!" Robbie kijkt me met een glimlach aan. Ik sta op en loop de keuken in. "Nou dit is dus Luna!" Zegt Koen terwijl hij een arm om me heen doet. "En nee, niemand heeft een relatie met haar. Ik zie jullie alweer jullie comment typen, maar nee! Niemand heeft een relatie met Loen!" Zegt Milo. "Precies." Zeg ik lachend. Raoul snijd een stukje van het broodje voor me af en ik neem een hap. "Het is best oke! Dat had ik echt niet verwacht!" Zeg ik als ik een hap op heb. "Hoezo niet verwacht?! Wij zijn pro chefs!" Zegt Robbie. Ik knik sarcastisch in de camera. De jongens moeten lachen. Ik ga weer op de bank zitten en de jongens sluiten de video af.

"Dus sushi bestellen?" Vraagt Koen wanneer ze klaar zijn met opnemen. "Ja!" Zegt Milo. Koen kijkt mij aan. "Is dat goed?" Vraagt hij. "Eet ik mee dan?" Vraag ik verbaasd. "Ja!" Zegt Matthy met een glimlach. "Oke. Is goed!" Zeg ik lachend. "Top! Ik ga bestellen." Zegt Raoul.

Mijn telefoon gaat, en ik zie dat het Emma is. "Emma belt me, dus ik ga even naar buiten." Zeg ik, en ik loop de achtertuin in. Ik ga zitten op de lounge en neem op. 'Hey Em!' 'Hey Loen! Ik dacht ik bel je, want ik ga er van uit dat je inmiddels wel weer bij die jongens weg bent.' Ik kijk haar aan met een glimlach en zeg niks. 'Omg! Ben je daar nog steeds?!' 'Jepp!' 'Oke ik kan niet meer wachten! Vertel me alles!' Zegt ze enthousiast. 'Nou ik ben er dus achtergekomen dat de jongens YouTubers zijn! Bankzitters! En ze hebben net een video opgenomen en daar zit ik ook even in.' 'Omg! Daar heb ik wel eens van gehoord! Dat is echt cool!' 'I know! En ik heb vandaag met Koen wat spullen bij Lizzy van me opgehaald, want ik bleef hier vandaag langer omdat Lizzy niet thuis was. En Koen is dus echt een schatje, ik kan zo hard met hem lachen!' Zeg ik. Emma hangt het hele gesprek lang aan mijn lippen.

Ik praat haar nog wat verder bij en dan hang ik op. Ik draai me om en zie Robbie achter me staan.

Waar ben ik in beland?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu