40💕

412 11 0
                                    

POV Luna

"LUNA!" Schreeuwt Matthy. Ik moet lachen. Matthy kan er ook wel om lachen. "Wacht maar!" Zegt hij, en hij zwemt naar me toe. Hij tilt me over zijn schouder heen. "Nee Mat laat me los!" Zeg ik spartelend. Matthy moet lachen. Hij zet me neer. Hij heeft zijn handen op mijn middel, en mijn handen liggen op zijn schouders. Ik kijk hem even aan. Zijn ogen zijn zo mooi. Zijn lippen komen dichterbij de mijne, en hij zoent me. Dit mag wel uren duren. Wanneer ik mijn lippen van de zijne afhaal, glimlacht hij naar me. Ik glimlach terug en voel dat ik moet blozen. Dus ik begin te lachen en leg mijn hoofd tegen zijn borst. Matthy moet lachen. "Zag er schattig uit hoor!" Ik kijk op en zie de jongens staan. Matthy en ik kijken geschrokken. "Oh ga vooral verder, doe alsof wij er niet zijn!" Zegt Koen. Ik en Matthy moeten lachen. Ik kijk hem aan en druk nog een kus op zijn mond. Hij drukt zijn lippen weer tegen de mijne en zoent me weer. "OOHHH!" Hoor ik de jongens roepen. Maar ik negeer het. Ik ben nog nooit zo gelukkig geweest. Matthy haalt zijn lippen van de mijne af en tilt me op en begint rondjes te draaien. Ik moet lachen. "Wat heb jij ineens?" Vraag ik lachend. "Niks." Zegt Matthy lachend, en hij zet me weer neer. "Wij laten jullie wel weer alleen!" Zegt Raoul die de andere jongens weer mee naar binnen trekt. Ik kijk Matthy aan en we moeten lachen. "Betekend dit dat je me vergeeft?" Vraagt Matthy zacht. Ik glimlach naar hem en knik. Hij glimlacht van oor tot oor en drukt een kusje op mijn lippen. We lopen samen het zwembad weer uit. "Je kunt wel bij mij douchen." Zegt Matthy met een glimlach. "Graag!" Zeg ik en we moeten lachen.

We lopen naar binnen. De jongens kijken ons met een glimlach aan. "Schattig hoor!" Zegt Koen blij. Ik krijg mijn glimlach niet van mijn gezicht af, en probeer niet te blozen. "Ik ga douchen." Zeg ik. "Is goed!" Zeggen de jongens. Ik loop naar Matthy zijn kamer. Ik pak alvast een sportlegging en een trui en leg die klaar in de badkamer. Ik stap onder de douche en was me. Wanneer ik klaar ben droog ik me af, en kleed ik me om. Ik doe mijn haar in een knot en loop weer naar de woonkamer. "Top, nu ga ik even douchen!" Zegt Matthy. Ik knik en ga op de bank zitten. "En?!" Vraagt Koen. "Wat?" Vraag ik. "Vertel ons alles!" Ik moet lachen. De jongens kijken me vol spanning aan. "We zaten rustig buiten te praten. En toen ik opstond om naar binnen te gaan, duwde hij me in het zwembad! Ik zwom naar de kant en vroeg of hij me eruit wilde helpen, hij geloofde me niet en zij dat ik hem erin ging trekken. Ik zei dat ik het koud had en eruit wilde, dus hij pakte mijn hand vast en ik trok hem het zwembad in!" "Matthy is echt een mongool, dat hij dat geloofd!" Zegt Milo. Ik moet lachen en knik. "Toen tilde hij mij over zijn schouder. Toen hij me weer neerzette stonden we dicht tegen elkaar, en zoende hij me!" "Oh my god!" Zegt Koen enthousiast. "Eindelijk!" Zegt Raoul. "Ja! En toen kwamen jullie en toen zoende hij me dus alweer. Toen jullie weg gingen vroeg hij me of ik hem had vergeven, en ik knikte. En toen gaf hij me een kus, en toen zijn we naar binnen gegaan." Zeg ik met een glimlach. "Je hebt hem vergeven?! Jaaa!" Zegt Raoul enthousiast. "Hoezo hebben jullie nog niks?! Jullie zijn hartstikke verliefd op elkaar!" Zegt Milo. "Ho ho, rustig aan! Ik wil niet te snel gaan." Zeg ik. "Dat snap ik." Zegt Robbie. Koen staat op en geeft me een knuffel. "Ik vind dit zo leuk he!!" Zegt hij blij. Ik moet lachen.

"Hey zullen we naar bed gaan, want we moeten morgen om 9 uur opstaan?" Vraagt Raoul wanneer Matthy ook weer in de woonkamer is. Iedereen knikt. Het is inmiddels al half 2, dus dat word kort slapen vannacht. "Slaap jij bij mij?" Vraagt Matthy. Ik knik. "Oeh! Schattigg!" Zegt Koen op een plagerige toon. We moeten lachen. Ik geef de jongens een knuffel en wens ze slaaplekker. Ik en Matthy lopen naar zijn kamer. "We pakken gewoon morgen onze tas in toch? We moeten zowel warme als koude kleren meenemen, want we weten nog niet waar we heengaan." Zegt Matthy. "Is goed!" Zeg ik. Ik pak een korte broek en een shirt, en kleed me om in Matthy zijn badkamer. Als ik terug zijn kamer inloop, ligt Matthy al in zijn bed. Hij houd de dekens omhoog als hint dat ik bij hem moet komen liggen. Ik glimlach en kruip tegen hem aan. Hij doet zijn armen om me heen en geeft me een kus op mijn voorhoofd. Ik leg mijn hoofd op zijn borst. "Ik heb echt een grote fout gemaakt." Fluistert Matthy. Ik kijk hem vragend aan. "Ik had nooit voor Tessa moeten kiezen. Het spijt me nog steeds zo erg Loen." Zegt hij op een verdrietige toon. "Het maakt niet uit Mat, ik heb je allang vergeven." Ik geef hem een kus op zijn mond, en er verschijnt een glimlach op zijn gezicht. Hij kijkt me even aan en komt dichterbij met zijn lippen. Hij zoent me, en ik ga erin mee. Het is een zoen vol liefde. Ik trek me terug en glimlach naar hem. "Zullen we maar eens gaan slapen?" Vraag ik. "Goed plan." Zegt Matthy. "Slaaplekker Mat." "Slaaplekker Loentje." Zegt hij. Ik leg mijn hoofd weer op zijn borst en val al snel in slaap.

Waar ben ik in beland?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu