30💕

397 11 3
                                    

POV Luna

Ik kijk om me heen, en zie Matthy en Tessa nu ook weer. Raoul komt naar me toe lopen. "Hey Loen! Beetje naar je zin?" "Hey Roel! Jahoor!" Zeg ik. "Mooi! Nog wat meegemaakt." Ik kijk hem aan en glimlach. "Oh god. Wat heb je gedaan?" Vraagt hij. "Ik heb heel misschien met Milo gezoend." Hij kijkt me met grote ogen aan. "Wat leuk! Betekent dat dat je over Matthy heen bent?" Vraagt hij. "Geen idee. Ik ben echt bezopen. Dat van Milo en mij was ook puur door de drank." "Ja dat had ik ook wel gedacht hoor. Sowieso denk ik dat jij en Matthy uiteindelijk nog wel bij elkaar komen." Zegt hij met een glimlach. "Ik zie wel." Zeg ik en ik glimlach terug.

Raoul loopt weg en ik sta nog alleen in de keuken. Ik leun op het keukenblad en kijk een beetje rond. Bijna iedereen die hier is ken ik niet. Ik zie Milo met Frank praten. Hij kijkt me aan en glimlacht naar me. Ik glimlach terug. Zal ik het gewoon doen? Ach weetje, fuck it! Ik loop naar Milo toe. "Ik leen hem even hoor!" Zeg ik tegen Frank. Frank moet lachen en kijkt me vragend aan. Ik pak Milo zijn hand en trek hem mee naar de gang. "Wat is er?" Vraagt hij. Ik draai me naar hem om en leg mijn handen op zijn wangen. Ik druk mijn lippen op de zijne en zoen hem. Hij legt zijn handen op mijn heupen. Ik hoor gelach naast me. Ik kijk op. Het is Koen. "Ga vooral verder. Ik ga wel weer!" Zegt hij lachend, en hij loopt weer weg. Ik kijk Milo aan en hij drukt zijn lippen op de mijne. Het voelt goed. Niet vanwege gevoelens, maar gewoon even iemand zoenen.

Ik haal mijn lippen van de zijne af en hij glimlacht naar me. "Dus daarvoor was je me nodig?" Ik glimlach en knik. Milo moet lachen. "Zullen we weer naar de rest gaan?" Vraag ik. "Is goed." Zegt Milo en we lopen weer de woonkamer in. Frank loopt naar ons toe. "Wat gingen jullie doen?" Vraagt hij nieuwsgierig met een glimlach. "Niks." Zegt Milo. Ik kan aan Frank zien dat hij ons niet gelooft, maar ik negeer het. Het is al één ding dat Koen het weet, de rest hoeft er echt niet achter te komen!

Het is 2 uur inmiddels. Iedereen is al weg, en we zitten alleen met de jongens nog in de woonkamer. Raoul en Matthy zijn alles een beetje aan het opruimen. Ik lig half op de bank. "Jij bent wel goed bezopen he?" Zegt Robbie. Ik moet lachen. "Geloof me, zij is ver heen!" Zegt Milo lachend. Koen moet lachen. Ik kijk Koen aan en kan mijn lach ook niet inhouden. "Zullen we maar gaan slapen?" Vraagt Raoul. Ik knik. "Slaap jij bij Milo?" Vraagt Koen. "Ja." Zeg ik. Milo glimlacht naar me. Ik geef de jongens een knuffel, behalve Matthy en Tessa. En dan gaat iedereen naar bed. Koen slaapt dus vannacht toch niet met dat meisje waar hij mee zoende. Ik vraag hem nog wel wat dat was.

De jongens zijn naar bed, en ik heb me omgekleed. Ik heb een sportlegging, en een wit T-shirt aan. Milo ligt al op de bank. "Kom je bij me liggen?" Vraagt hij. Ik kniks. Ik ga tegen hem aan liggen onder de dekens, en we vallen in slaap.

Ik word wakker door gelach. Ik kijk op. Het is Koen. Hij heeft zijn telefoon in zijn handen en staat voor Milo en mij. Ik lig nog tegen Milo aan, en Milo heeft zijn armen om me heen. "Wat is er zo grappig?" Vraag ik met een slaapstem. "Hoe jullie bij elkaar liggen, en alles van gister!" Zegt hij. Ik moet lachen en voel een harde steek in mijn hoofd. Ah fijn, een kater. Ik voel dat Milo nu ook wakker word. "Goeiemorgen." Zegt hij half slapend. "Goeiemorgen." Zeg ik terug. Ik ga van hem af en ga naast hem zitten. Hij kijkt me aan met een gemene glimlach. Ik kijk hem vragend aan. Hij pakt zijn kussen en legt het op mijn schoot, en gaat weer liggen. "Ga je dit nu steeds doen?" Vraag ik lachend. "Jazeker." Zegt Milo, en hij doet zijn ogen weer dicht.

Koen komt aanlopen met een paracetamol en een glas water. "Die kun je wel gebruiken denk ik." Zegt hij. "Thanks." Ik neem de paracetamol in en drink het water op. "Dus wat was dat van jullie gister?" Vraagt Koen. "Een dronken actie." Zegt Milo die nog met zijn hoofd op mijn schoot ligt. Koen kijkt me aan en ik knik. "Jullie hadden het wel echt naar je zin he." Zegt Koen lachend. Ik moet ook lachen. "Ja klopt." Ik hoor Milo ook zachtjes lachen. "Maar Milo en ik weten allebei dat we gewoon vrienden zijn." Milo knikt. Ik ben wel blij dat we het daar allebei mee eens zijn. "We zijn gewoon iets closer dan normale vrienden." Zegt Milo. "Precies!" Zeg ik, en Koen moet lachen.

"Maar jij en Mat dan?" Vraagt Koen. Ik zucht en laat mijn hoofd naar achter vallen. "Nu ik weer nuchter ben, kan ik je vertellen dat ik nog steeds gevoelens voor hem heb. Maar ja hij en Tessa zijn een ding. En al zou dat uit gaan, dan weet ik niet of ik hem nog wel vertrouw. Hij heeft me zo makkelijk laten vallen voor Tessa." "Snap ik." Zegt Koen, en hij kijkt me sip aan.

Het is inmiddels 11 uur. Iedereen is inmiddels beneden, en Milo is naast me rechtop gaan zitten. "Dus, kater?" Vraagt Raoul aan me. "Zeker." "Je was ook wel goed dronken." Zegt Robbie lachend. Ik moet ook lachen en knik. Koen pakt zijn telefoon. "Kijk hoe schattig Milo en Loen net lagen." Zegt hij, en hij laat een foto zien van Milo en ik die tegen elkaar aan sliepen. "Heb je daar nou echt een foto van gemaakt?" Vraagt Milo. Koen moet lachen en knikt. De rest moet ook lachen. "Schattig hoor!" Zegt Raoul. "We zijn gewoon vrienden!" Zegt Milo.

Waar ben ik in beland?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu