35💕

406 8 0
                                    

POV Matthy

Het spijt me van alles! Ik had nooit voor Tessa moeten kiezen! Ik hou van je! Al deze opmerkingen schieten door mijn hoofd heen. Ik zeg het nog net niet hardop. Ik kijk Luna aan en het is even stil. Ze staat nog half in mijn armen tegenover me. Ze gaat weer op de bank liggen en ik ga naast haar zitten. "Ga je nou weer slapen?" Vraag ik lachend. "Mhm." Zegt ze. Ik moet lachen. "Sst!" Zegt Luna lachend. Ze legt haar hoofd tegen mijn been aan. Ik voel weer overal vlinders. Ik twijfel, maar ga dan weer met mijn hand door haar haar heen. Ze laat het toe, gelukkig. Ik merk dat ze weer in slaap valt. Ik kijk naar hoe ze slaapt, het blijft er zo lief uit zien.

"Goeiemorgen!" Zegt Raoul die binnen komt lopen. Als hij mij bij Luna ziet zitten krijgt hij een glimlach op zijn gezicht. "Ze noemde me Mat." Zeg ik zachtjes met een glimlach. Raoul krijgt een glimlach van oor tot oor. "Geef niet op Mat, ze houd nog steeds van je." Zegt Raoul zacht. Ik glimlach naar hem.

POV Luna

Ik werd wakker omdat ik Raoul binnen hoorde lopen. Ik bleef rustig liggen en kreeg het hele gesprek van Raoul en Matthy mee. Vind Matthy me nog steeds leuk?! En zei Raoul nou dat ik Matthy nog steeds leuk vind! Oh mijn god. Ik krijg een glimlach op mijn gezicht maar probeer het te verbergen. "Goeiemorgen." Zeg ik zachtjes, en ik kijk Matthy aan. "Oh je bent weer wakker." Zegt Matthy, en hij haalt zijn hand weer uit mijn haar. "Je mag wel door gaan hoor, t voelde wel fijn op zich." Zeg ik lachend. Matthy moet lachen en gaat weer met zijn hand door mijn haar heen. Ik voel vlinders in mijn buik en krijg weer een glimlach op mijn gezicht, maar ik probeer het te verbergen. "Heel schattig hoor!" Hoor ik Raoul zeggen. Ik reageer er niet op. Ik hoor de deur open gaan, en zie daarna Milo in de deuropening staan. "Hey goeiemorgen!" Zegt hij enthousiast. Ik kijk op mijn telefoon. Half 10. Ik sta op en geef Milo een knuffel. "Zag ik dat nou goed?" Vraagt Milo. "Wat?" "Jij en Mat naast elkaar? En Matthy met zijn hand in jou haar?" Zegt Milo met een glimlach. "Dat is nog niks, je had hem vanochtend moeten zien. Ik noemde hem Mat, en hij tilde me van enthousiasme op!" Zeg ik lachend terwijl ik weer naast Matthy ga liggen. Milo en Raoul moeten lachen en ik zie Matthy blozen. "Ga je nou echt weer liggen?" Vraagt Matthy lachend. Ik knik en leg mijn hoofd weer op mijn kussen, naast Matthy zijn been. "Ik ga er zo wel uit." Zeg ik.

Het is nu 10 uur, iedereen zit al beneden. misschien moet ik eens van die bank afkomen. Ik sta op en leg de kussens en dekens weg. "Ik kleed me even om in jou badkamer!" Zeg ik tegen Koen. "Is goed!" Roept Koen terug. Ik pak een momjeans (as always) en een croptop (also as always). Ik loop naar Koen zijn kamer en kleed me om. Deze croptop is echt schattig. Hij is lichtblauw met spaghetti bandjes, en de broek is een iets donkerdere blauw. Ik doe ook mijn heupketting om. Mijn littekens kun je inmiddels gelukkig niet meer zien. Ik doe mijn make-up weer basic, en doe mijn haar los. Ik neem wel een elastiekje mee voor als we gaan bakken. Ik doe nog wat parfum op, en dan ben ik klaar.

"Moet je nog wat klaarzetten? Of kunnen we gelijk beginnen met de video?" Vraagt Raoul. "Als jullie wat camera's klaarzetten in de keuken, kunnen we gelijk beginnen!" Zeg ik. "Gaan we koken?!" Vraagt Raoul enthousiast. Ik moet lachen. "Dat zie je zo!" Zeg ik. "We kunnen beginnen!" Zegt Matthy als de camera's klaar staan.

"Oke de camera loopt!" Zegt Matthy. Ik kijk de jongens aan, en zij kijken mij aan. Ik besef me dat ik het intro moet doen. Ik moet lachend en de jongens ook. "Nou hallo! Ik ben Loen. Ik heb vandaag weer een video voorbereid, maar dit keer doe ik mee! Want dat moest van de jongens!" "Hey hallo! Niks moest!" Zegt Raoul. Ik moet lachen en de rest ook. "Nou dat dus, Loen heeft een video voorbereid en wij weten nog niet wat we gaan doen!" Zegt Koen. "Precies!" Zeg ik. Ik loop naar de tassen en gooi alles op het aanrecht. "Wow." Zegt Milo die kijkt naar alle spullen. "We gaan een bakwedstrijd doen!" Zeg ik lachend. "Vet!" Zegt Robbie. "Ik wil bij Loen!" Zegt Milo, en hij doet zijn arm om me heen. Ik moet lachen. "Dat bepaald de random namen app!" Zeg ik. "Godver!" Zegt Milo. Ik pak de app en vul alle namen in. "Oke, dus de app gaat zo de groepjes bepalen, het zijn groepjes van 2. Je gaat dan in je groepje een taart of cake maken, en de groep die de mooiste en lekkerste cake heeft, die wint!" Zeg ik. "Duidelijk!" Zegt Matthy. Ik knik. Ik pak de app en klik op start. Het eerste groepje is Robbie en Raoul. "Jaa ik zit met de kook meneer!" Zegt Robbie blij. Het tweede groepje zijn Matthy en Koen. "Godver, wij kunnen dit allebei niet!" Zegt Koen. We moeten allemaal lachen. "JAA DAT BETEKENT DAT IK BIJ LOEN ZIT!" Zegt Milo enthousiast en hij tilt me op. Ik moet lachen. "Nou wij gaan winnen, dan weten jullie dat alvast!" Zegt Milo blij. Iedereen moet lachen.

Ik en Milo beginnen. Dat wilde ik graag omdat ik weet dat de andere jongens anders niks van de ingrediënten voor ons over laten. "Wat voor taart gaan we maken?" Vraag ik. "Ik wil een stroop taart!" Zegt Milo. Ik kijk hem teleurgesteld aan. "Meen je die?" Vraag ik lachend. "Ja dat is toch cool!" "Oke dan." Zeg ik. "Yes!" We beginnen met het beslag. Milo gooit bloem in mijn gezicht en ik zie bijna niks meer. Ik gooi het terug. Wanneer ik genoeg bloem in het beslag heb, en Milo staat van mij weggedraaid, gooi ik het hele pak bloem over hem heen. "KUTHOER! NU HEB IK JE!" Zegt Milo, en hij tilt me op. Matthy loopt achter ons aan met de camera. Milo tilt me naar buiten richting het zwembad. "Nee nee nee Milo please nee! Dan kunnen we niet winnen!" Zeg ik. Milo zet me neer. "Goed punt." Zegt hij lachend. Hij houd me vast en schud bloem van zich af over me heen. "Ja dat verdiende ik wel." Zeg ik. We gaan lachend weer naar binnen en verder met de cake.

Waar ben ik in beland?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu