18💕

408 10 0
                                    

⚠️TW: Zelfbeschadiging⚠️

POV Luna

We horen Matthy zijn deur open gaan. Matthy en Tessa lopen naar ons toe. "Wij zijn even weg." Zegt Matthy. "Waarheen?" Vraagt Raoul. "Gewoon even samen erop uit." Zegt Matthy, en ze lopen samen de deur uit. Ik staar voor me uit. Ik ben compleet in shock. Betekende ik zo weinig voor die jongen? Ik dacht echt dat hij me leuk vond. Ik voel weer tranen achter mijn ogen prikken en sta op van de bank. "Is het oke als ik even ga douchen?" "Ja tuurlijk! Mag wel in mijn kamer." Zegt Robbie. Ik knik en loop naar Robbie zijn kamer.

Ik sta in Robbie zijn badkamer. Ik kijk naar mezelf in de spiegel. Het enige wat ik zie is alles wat slecht is aan mezelf. Ik hou echt van Matthy, dit alles doet zoveel pijn. De tranen stromen over mijn wangen. Alles waar ik aan denk is negatief. Ik trek het niet meer, en doe Robbie zijn kastjes open. Wanneer ik een scheermesje heb gevonden, zet ik het op mijn arm en snijd ik mezelf open. Het bloed begint al snel te stromen, en het lucht op. Het voelt even alsof er een last van mijn schouders valt, maar al snel is dat terug. Ik zet het scheermesje op mijn arm en maak nog een paar sneden. Ik leg het scheermesje weg, en kijk naar mezelf in de spiegel. Ik ben echt een mislukkeling. Mijn ouders zouden zo teleurgesteld zijn in mij.

Ik stap uiteindelijk onder de douche, en laat het warme water over me heen glijden. De tranen blijven maar stromen. Ik ben helemaal kapot van binnen. Wanneer klaar ben met douchen, droog ik mezelf af. Wanneer ik met mijn handdoek over mijn arm ga voel ik pas hoeveel pijn het doet. Shit. Waarom heb ik dit gedaan. Ik doe een joggingbroek en een trui aan en loop naar beneden.

De jongens zitten nog op de bank. Matthy is nog niet terug. "Hey Loen! Zullen we een film kijken?" Vraagt Milo. Ik glimlach en knik. Ik ga op de bank naast het raam zitten, en kruip onder een dekentje. Ik staar uit het raam. Ik krijg alle nare gedachtes maar niet uit mijn hoofd. Ik kan aan niks anders denken. "Hey gaat het?" Fluistert Robbie naar me. Ik knik. "Weet je het heel zeker? Je hebt nog geen seconde naar de film gekeken." Zegt hij. "Oh, ja ik zit even in mijn gedachtes." Zeg ik, en ik glimlach naar hem. "Zeker?" Vraagt hij. Ik knik. Ik kan aan Robbie zien dat hij me niet helemaal gelooft, maar hij laat het met rust.

"Zullen we maar gaan slapen?" Vraagt Raoul wanneer de film afgelopen is. Het is al 12 uur. Ik knik. "Waar slaap je vannacht eigenlijk?" Vraagt Raoul aan me. "Geen idee." "Je kunt wel bij mij slapen? Gewoon vriendschappelijk natuurlijk!" Zegt Robbie lachend. "Thanks!" Zeg ik, en ik geef hem een knuffel. "Geen probleem kleintje!" Zegt hij. "Ik kleed me dan wel om in de badkamer van Matthy. Ik had daar nog een pyjama liggen namelijk." Zeg ik. De jongens knikken. Ik sta op en wens ze allemaal trusten. De jongens lopen naar hun kamers, en ik kleed me om in Matthy zijn badkamer. Daarna loop ik naar Robbie.

Ik klop op Robbie zijn deur. "Binnen!" Ik loop naar binnen. "Hey Loen!" "Hey Robje!" Zeg ik. Hij glimlacht naar me. "Kom er gezellig bij liggen!" Ik moet lachen, en ga naast Robbie liggen. We kletsen nog even, en dan gaan we slapen. "Slaaplekker Robbie." "Slaaplekker Loen."

Ik word wakker en kijk naast me. Robbie slaapt nog. Ik stap uit bed zonder hem wakker te maken, en pak een momjeans en een lichtblauwe croptop met spaghetti bandjes. Ook pak ik een vest, om mijn arm t verbergen. Ik loop de badkamer in en stap onder de douche. Wat moet ik nou met Matthy? Ik heb nog steeds gevoelens voor hem, maar ik denk niet dat het wederzijds is. En al is het wel wederzijds, hij is nog steeds met Tessa bezig. Met al deze gedachtes nog in mijn hoofd stap ik onder de douche weg. Ik kleed me om en poets mijn tanden. Ik houd mijn make-up basic, en droog mijn haar.

Als ik Robbie zijn kamer in loop is Robbie al weg. Ik kijk op de klok. Het is 11 uur. Emma is er met een uurtje. Ik loop naar de woonkamer. Robbie en Koen zitten aan de tafel te eten, Milo is naar zijn eigen huis gegaan, Raoul is in de keuken ontbijt aan het maken en Matthy zit op de bank. Ik ga op de bank zitten. "Goeiemorgen." Zeg ik nog tegen iedereen. "Goeiemorgen!" Zeggen ze enthousiast terug. "Emma komt zometeen he." "Ja klopt. Gaan jullie nog wat doen?" Vraagt Raoul, die bij ons op de bank komt zitten. "Geen idee. Ik denk gewoon buiten zitten en bijpraten. Ik heb haar al even niet gezien, en het is lekker weer. Raoul knikt. "Gezellig." Zegt Matthy met een glimlach. Ik reageer er niet op. Ik weet niet hoe ik me nu bij hem moet gedragen. Ik MOET Emma advies vragen over deze situatie.

De bel gaat. Ik spring op en ren naar de deur. Emma en ik vliegen elkaar in de armen. "Em! Ik heb je zo gemist!" "Loen, ik jou ook!" We blijven even zo staan en dan laat ik haar los. Ik draai me om en de jongens kijken ons aan in de deur opening. "Oja. Emma dit zijn Raoul, Robbie, Koen en Matthy. Milo is nu bij zijn eigen huis, hij komt vanmiddag." Emma zegt ze allemaal gedag. We lopen naar binnen. "Dus hier woon jij nu." Vraagt Emma. Ik moet lachen. "Nou niet wonen hoor. Ik slaap hier tijdelijk." "Nou opzich woon je hier nu wel hoor." Zegt Koen. Iedereen moet lachen. Matthy komt naast me staan en ik loop gauw door naar de woonkamer. "Wil je wat te drinken?" Vraag ik aan Emma. "Ja doe maar cola ofzo." Ik knik en schenk een glas cola voor haar in.

Waar ben ik in beland?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu