33💕

406 10 0
                                    

POV Luna

Koen en ik lopen Koen zijn kamer in. "Wat is er nou?" "Ik heb net met Mat gepraat." "Ja?" Zeg ik vragend. "Mat heeft gevoelens voor je." Mijn hart blijft voor een seconde stil staan. Meent hij dat?! Of is dit een kut grap ofzo? Ik weet even niet wat ik moet zeggen, dus ben stil. "Oke.." Zeg ik na een tijdje. "Loen hij vind je gewoon leuk!" Zegt Koen enthousiast en hij springt in de lucht. "Jamaar. Wat moet ik nu?" "Je hebt toch gevoelens voor hem?" "Ja maar ik weet niet of ik hem nog kan vergeven of vertrouwen na dit alles met Tessa." Zeg ik zacht. "Hmm. Dat begrijp ik." Zegt Koen, en hij komt naast me op zijn bed zitten. "Als ik jou was zou ik het gewoon heel rustig aan doen met hem." Ik kijk Koen aan en knik. Ik zie wel hoe het loopt. Ik wil eerst mijn gevoelens op orde krijgen, en weten of ik nog wel ooit iets zou willen met Matthy, voordat ik ook maar iets als een relatie met hem neem. We staan op en lopen weer naar beneden.

"Wat was er?" Vraagt Matthy. "Oh, iets met mijn spullen wat nog in zijn kamer lag." Zeg ik. Matthy knikt. De tafel is inmiddels gedekt. Raoul heeft broodjes in de oven gedaan. "Ziet er lekker uit!" Zeg ik. "Dankje!" Zegt Raoul met een glimlach. "Weet je al wat voor video je gaat voorbereiden?" Vraagt Milo. "Huh hoe bedoel je?" Vraagt Matthy. "Nou, we stelde voor dat Loen een video voorbereid voor bankzitters. En dat ze dan zelf ook mee doet zegmaar." Zegt Milo. "Leuk!" Zegt Matthy, en hij glimlacht naar me. Ik glimlach terug. "Ja ik heb wel iets in gedachten. Maar ik verklap nog niks!" Zeg ik. "Oehh, spannend!" Zegt Robbie.

Als we het eten op hebben, zeg ik de jongens gedag. Ze gaan nu de video opnemen. "Red je het alleen?" Vraagt Milo bezorgd aan me. "Jahoor Milo, je hoeft echt niet zo bezorgd om me te zijn hoor!" Zeg ik lachend en ik geef hem een knuffel. "Ja maar toch." Ik kijk Milo aan en glimlach. Als de jongens wegrijden ga ik op de bank zitten. Wat voor video zal ik voorbereiden? Ik zat te denken aan een kookvideo. Of nouja, een bakvideo. En dan in groepjes van 2 tegen elkaar! Ik hoop dat de jongens het ook een leuk idee vinden. Vast wel!

Het is inmiddels 4 uur. Ik heb de hele middag niet veel gedaan. Ik vraag me af of de jongens zo komen. Misschien kan ik alvast wat eten bestellen voor vanavond. Sushi!! Ik heb denk ik een verslaving aan sushi. Ik bestel de sushi en zet alvast wat borden neer. Dan krijg ik een appje van Milo.

Milootje💕

Milootje💕:
Hey Loen!
Wij zijn al onderweg naar huis hoor.
We zijn er denk ik over een half uurtje.

U:
Hey hey!
Is goed!
Ik heb al eten besteld. Sushi!!!!

Milootje:
Haha
Ik had niks anders verwacht.
Tot zo!💕

U:
Tot zo!💞

Ik leg mijn telefoon weer weg en ga op de bank zitten. De 10 vs 1000 euro overnachting staat nu ook online! Ik zet hem aan en kijk in de reacties. Er staan echt veel leuke reacties onder! Mensen vragen nog steeds of ik een relatie heb met een van de jongens. Ik zucht en klik de comments weg. Ik kijk rustig de video verder. Ik moet hard lachen. Een koe likt Koen zijn auto en Koen moet bijna janken. Dit is echt het grappigste wat ik ooit heb gezien denk ik. De andere jongens waren goed bezopen zie ik, alleen maar mooi!

Ik hoor de deur open gaan. Yes! Ze zijn thuis! Ik loop naar de deur en geef ze een knuffel. Matthy ook. Ik vind het sneu om iedereen een knuffel te geven behalve hem. En ik moet zeggen dat ik hem ook gewoon een knuffel wilde geven. "Heb je ons gemist ofzo?" Vraagt Raoul lachend. "Tuurlijk! Jullie altijd!" Zeg ik. De jongens moeten lachen. "Ik heb sushi besteld trouwens, en het is er al. Het staat in de koelkast dus wanneer jullie willen eten, kunnen we eten." Zeg ik. "Oeh lekker! Stuur je even een tikkie?" Vraagt Raoul. Ik kijk hem met een boze blik aan. "Nee." Zeg ik. "Hoezo nee?" "Gewoon niet. Ik woon hier zowat. Ik ga jullie echt geen tikkie sturen voor wat sushi!" De jongens moeten lachen. "Laat dat 'zowat' maar weg in het feit dat je hier woont!" Zegt Milo. Ik moet lachen.

Het is inmiddels 18 uur. We gaan eten. Ik pak wat sushi en ga op de bank zitten. "Wanneer gaan we die video doen die ik heb voorbereid?" Vraag ik. "Huh? Heb je hem al voorbereid dan?!" Vraagt Robbie verbaasd. "Ja, ik moet alleen nog even naar de winkel om het een en ander op te halen." "Jezus, hoezo ben jij geen YouTuber?!" Vraagt Milo. Ik moet lachen. "Niks voor mij. Ik kom soms wel gewoon in jullie video's, en dat vind ik goed genoeg!" Zeg ik lachend. De jongens moeten lachen. "Zullen we de video dan morgen opnemen?" Vraagt Raoul. Ik knik. "Kan ik dan zometeen iemands auto lenen? Dan kan ik boodschappen halen. En jullie mogen niet zien wat ik ga halen!" "Tuurlijk! Neem mijne maar mee!" Zegt Raoul. "Dankje!" "Geen probleem!" Zegt Raoul met een glimlach.

-

Ik zit inmiddels in Raoul zijn auto onderweg naar de supermarkt. Het is 19 uur. Ik zet wat muziek op en zing hard mee. Als ik in de supermarkt loop, pak ik meerdere pakjes boerencake, kleurvloeistof en nog wat andere spullen om de taart smaak en versiering te geven. Als ik bij het fruit loop word er ineens naar me geroepen. "OMG BEN JIJ LOEN?!" Ik draai me om. Het zijn een paar kinderen. "Eh ja!" Zeg ik met een glimlach. "Jij bent toch van de bankzitters?! Mag ik met je op de foto?!" Vraagt een jongetje. Ik knik en ga met hem op de foto. De andere kinderen willen ook een foto. Wanneer ze weg lopen app ik de jongens.

Waar ben ik in beland?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu