4💕

483 12 0
                                    

POV Luna

"Zullen we maar wat drinken?" Vraagt Koen. Iedereen stemt in. We lopen naar de bar. Ik ga aan de bar zitten en Robbie en Milo komen naast me zitten. De rest staat er omheen. Ik bestel een mixje, en de jongens bier. Als we het hebben drinken we het rustig op. "Dus Milo, heb je al een chickie voor vanavond?" Vraagt Robbie. "Neuh." "Niet?! Dat is nieuw." Zegt Raoul. Iedereen moet lachen.

De hele avond drinken en lachen we veel. Ik heb Lizzy weinig gezien, ze was vooral met die jongen bezig. "Wil je nog wat te drinken?" Vraagt Matthy aan me. Ik knik. Ik loop met hem naar de bar. "Een passoa sinas, en een biertje." Zegt hij. "Je weet ook gewoon wat ik wil!" Zeg ik lachend. "Ja duhu. Je drinkt het de hele avond al." Ik kijk hem aan en glimlach. Ik merk dat ik begin te staren dus ik kijk snel weer weg. Matthy moet lachen. Ik neem een slok en zet mijn drankje weer neer. Ineens voel in twee armen om me heen en word ik opgetild. "Hey hallo! Wie is dit?!" Begin ik te gillen. Ik hoor Milo lachen. "Milo laat me los!" "Nee!" Roept hij lachend. We lopen naar buiten. "Milo wat doe je?!" "Je in het zwembad gooien." "Een zwembad?!" "Ja, Frank heeft een zwembad!" "NEE MILO ZET ME NEER!" Schreeuw ik en ik sla op zijn rug. Ik hoor de jongens lachen. "Au!" Zegt Milo. Hij zet me voor het zwembad op de grond. "Grapje." Zegt hij, en hij kijkt me aan met een domme grijns. "Doe dat nooit weer!!" Milo geeft me lachend een knuffel. Wanneer hij me los laat duwt Matthy hem ineens in het zwembad. "Oh mijn god." Zeg ik terwijl ik geschrokken naar Milo kijk. Dan tilt Matthy me ineens op en springt met me in het zwembad. "MATTHY!" Schreeuw ik terwijl ik weer boven water kom. Matthy moet lachen. "Lul." Zeg ik zachtjes. "Wat zeg je?!" Hij tilt me over zijn schouder heen en begint rond te draaien. "Matthy stop!" Schreeuw ik lachend. "Hoe noemde je me dan?!" "Lief!" Lieg ik. "Dat is al beter!" Zegt Matthy en hij zet me neer. Milo springt op Matthy zijn rug en drukt hem onderwater. "Dat krijg je ervan als je me in het water duwt!" Ik zwem naar de rand en trek mezelf omhoog. Ik ben helemaal doorweekt. Logisch.

Ik stap het water uit en Matthy en Milo gaan er ook uit. Ik ben hier echt te bezopen voor. Frank komt aanlopen met handdoeken. En Lizzy rent naar me toe. "Oh mijn god! Ik zag alles. Dat was zo grappig!" "Ja heel leuk." Zeg ik sarcastisch. "Volgens mij ziet Matthy je wel zitten." Ik glimlach naar haar, en pak snel een handdoek van Frank en sla die om me heen. "Maar Loen, ik ga er vandoor. Jij red je wel bij de jongens toch? App me als je me nodig bent!" "Is goed!" Ik geef Lizzy een knuffel, en ze gaat weg.

Koen komt bij me staan. "Het zag er gezellig uit hoor, met jou en Mat." "Ja heel gezellig." Zeg ik weer sarcastisch. "Maar je slaapt dus bij ons?" "Ja Lizzy is net weg." "Ik zag haar weg gaan ja." Zegt Koen. "Gaan wij zo ook?" Vraag ik, en ik kijk Koen aan. "Ja, ik denk dat Milo en Matthy nu ook wel graag naar huis gaan." Zegt Koen. Ik knik, en probeer mijn haar droog te maken.

"Kom we gaan!" Zegt Robbie tegen me. "Ja graag." Zeg ik terug. Hij moet lachen. "Heel grappig." Zeg ik sarcastisch. We lopen met zijn alle richting het huis van de jongens. We lopen het huis in. "Dus waar kan ik slapen?" Vraag ik en ik kijk de jongens aan. "Je hebt meerdere opties. Bij mij, Milo, Matthy, Koen of op de bank." Zegt Robbie. "Op de bank." "Is goed!" Zegt Robbie. "Dus waar kan ik douchen? Aangezien ik net in een zwembad ben gegooid." Vraag ik terwijl ik Matthy boos aankijk. "Mag wel bij mij." Zegt Matthy lachend. Ik knik en loop achter hem aan naar zijn badkamer. "Shit." Zeg ik zachtjes. "Wat?" "Ik heb geen kleding bij me." "Wacht." Zegt Matthy en hij loopt naar zijn kamer. Hij geeft me een joggingbroek, een T-shirt en een trui. "Ik wist niet wat je liever aan had, een trui of een T-shirt. Dus ik heb beide gepakt." "Dankje." Zeg ik en ik glimlach naar hem. "Ik douche na jou wel." Zegt hij. Ik knik en loop de badkamer in. Ik draai de deur op slot en ga douchen.

Ik loop de badkamer uit in Matthy zijn kleren. Ik heb het T-shirt aan gedaan. Als ik de badkamer uit loop staat Matthy in zijn kamer. "Hey." Zeg ik. "Hey, alles gelukt?" Vraagt hij. "Jahoor." "Staat je goed!" Zegt Matthy en hij glimlacht naar me. "Thanks." "Hou die trui maar bij je, voor als je het koud krijgt vannacht." Ik knik en loop naar de woonkamer. Er ligt al een deken en een kussen. "Heb je alles wat je nodig bent?" Hoor ik ineens achter me. Het is Matthy. "Jahoor, dankje." "Geen probleem. Kom maar naar me toe als je wat nodig bent." Zegt hij. Ik knik en geef hem een knuffel. "Slaaplekker." "Slaaplekker." Zegt hij en hij loopt naar zijn kamer.

Ik kruip onder de dekens. Ik heb Matthy zijn trui nog, het ruikt echt naar hem. Ik stuur Lizzy nog gauw een appje dat ik ga slapen en leg mijn telefoon weg. Ik leg de trui naast mijn kussen en val rustig in slaap.

Waar ben ik in beland?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu