53💕

364 8 0
                                    

POV Luna

We zijn net terug bij cdh. Het was echt super gezellig vandaag! We gaan met zijn allen in de woonkamer zitten. Ik merk dat iedereen kapot is. "Ik ga naar mijn kamer." Zegt Matthy. "Same." Zegt Robbie, en Emma gaat ook met hem mee. Ik ga naast Koen op de bank zitten. "Ik ben echt moe." Zegt Raoul. "Same." Zeg ik. Ik kijk naar Milo, en zie dat hij al in slaap gevallen is. "Nou, Milo is al in dromenland." Zeg ik terwijl ik naar Milo wijs. Koen en Raoul moeten lachen. Ik merk dat mijn ogen ook zwaarder beginnen te worden, en ik val al snel in slaap.

POV Koen

Ik voel Luna haar hoofd op mijn schouder. "Nou, die is ook in dromenland." Zegt Raoul zacht. Ik knik. "Ik breng haar wel naar bed." Zeg ik. Raoul knikt. Ik til Luna op, naar mijn kamer. "Slaaplekker Koen." Zegt Raoul nog. "Slaaplekker." Zeg ik terug. Als ik op mijn kamer aankom met Luna, leg ik haar in bed. Ik kleed me snel om en ga ook in bed liggen. Ik kijk naar Luna en zucht. Ik ben zo trots op haar, ze houd zich zo sterk ondanks alles. Ik weet hoe moeilijk ze het nu heeft met Matthy, en dat ze hem nog niet zal kunnen vergeten. Ik leg mijn hoofd op mijn kussen, en val al snel in slaap.

POV Luna

Ik word wakker in Koen zijn bed. Koen ligt nog naast me te slapen. Ik pak mijn telefoon, en zie dat het pas 7 uur is. Fijn. Ik ga maar uit bed, ik ga nu toch niet meer kunnen slapen. Ik pak een joggingbroek en een croptop, en kleed me om in de badkamer. Als ik in de woonkamer kom, is er nog niemand. Dat begrijp ik, want het is pas 7 uur. Ik heb geen trek, dus ik sla ontbijt maar even over. Ik pak mijn telefoon en open foto's. Ik kom de foto van mij en Matthy tegen die hij had doorgestuurd toen we maskertjes gingen doen. Ik voel de tranen achter mijn ogen prikken maar ik slik het weg.

"Goeiemorgen!" Zegt Raoul die de woonkamer in komt lopen. "Goeiemorgen." Zeg ik terug. "Hey Loen, gaat het?" Vraagt Raoul bezorgd. "Nee." Zeg ik terwijl ik een traan over mijn wang voel rollen. "Loen wat is er?" Vraagt Raoul terwijl hij me in zijn armen trekt. "Ik kwam een foto tegen van Matthy en mij, en ik moest gewoon denken aan alles wat er is gebeurd tussen hem en mij. Ik bedoel, het is nu uit." Zeg ik zacht. Raoul kijkt me sip aan en knikt. "Het komt wel goed Loen." Zegt hij. Ik glimlach klein naar hem, en knik.

-

Het is inmiddels twee uur. "Zullen we zo gaan?" Vraagt Emma aan me. Ik knik. Vandaag komen de rest van onze meubels binnen. Onze bedden, tv's, bank en nog wat andere spullen. We willen het huis vandaag helemaal ingericht hebben. "Wie gaat er mee?" Vraagt Emma. "Ik!" Zegt Robbie. "Ik had niet anders verwacht." Zeg ik lachend. "Ik wil ook mee!" Zegt Koen. Ik glimlach en knik naar hem.

We lopen richting ons appartement. Ik ben zo blij dat het om de hoek zit! Als we aankomen, loop ik gelijk naar mijn kamer. Ik ben echt blij met hoe het er tot nu toe uitziet! Als we net binnen zijn gaat de bel. "Ik denk dat dat de meubels zijn!" Zegt Emma. Ik loop enthousiast mijn kamer uit. "Ja dat zijn ze!" Zeg ik terwijl ik uit het raam kijk.

-

Het duurde even, maar na twee uurtjes staan alle meubels op de goede plek. Het is inmiddels half 5. "Zullen we maar weer richting cdh gaan?" Vraagt Koen. Ik knik. We zijn onderweg naar cdh. Emma en Robbie lopen iets voor Koen en mij. "Hoe gaat het nu?" Vraagt Koen aan me. "Ik weet het eigenlijk niet. Ik en Matthy zijn nu uit elkaar, en ik weet niet of we ooit nog wel bij elkaar komen eigenlijk." Ik kijk Koen sip aan. "Snap ik." Zegt Koen sip. Ik weet dat hij denkt dat Mat en ik voor elkaar gemaakt zijn. Maar na zoveel gedoe weet ik niet of dat wel klopt. Ik bedoel, al het gedoe met Tessa, en nu de jaloezie? Soms voelt het gewoon alsof het de bedoeling is dat we niet samen zijn. Is dat heel gek om te denken? Ik weet het niet. Ik weet wel dat ik Matthy misschien maar uit mijn hoofd moet gaan zetten.

We komen aan bij cdh. "Alles gelukt?" Vraagt Raoul als we binnen komen lopen." "Zeker!" Zegt Emma. Ik glimlach blij. "Mooi." Zegt Raoul. Matthy glimlacht blij. "Wanneer gaan jullie er eigenlijk in wonen?" Vraagt Raoul. Ik kijk Emma aan. "Ik denk dat ik er vannacht al in ga trekken." Zeg ik. De jongens en Emma kijken me verbaasd aan. "Vannacht al?!" Vraagt Matthy. Ik knik. "Waarom?" Vraagt Koen. "Nouja, ik heb hier geen eigen bed of kamer he. En ik ben echt blij met mijn appartementje, dus ik kan eigenlijk niet wachten om er te gaan slapen." Zeg ik met een glimlach. "Dat snap ik." Zegt Raoul met een lieve glimlach. "Loen, ik wil nog niet dat je gaat!" Zegt Koen. Ik meot lachen. "Koen, ik woon hier twee minuten vandaan. Ik kan letterlijk elke dag langskomen. En ik blijf heus nog wel vaker slapen hoor!" Zeg ik met een glimlach. Koen lacht opgelucht. "Gelukkig." Zegt hij. "En jij?" Vraag ik aan Emma. Ze kijkt me twijfelend aan. "Em, ik snap het heus wel als je vannacht bij Robbie wilt slapen. Je kunt het gewoon eerlijk zeggen he." Zeg ik. "Ja ik wilde eigenlijk wel graag bij Rob slapen vannacht." Zegt ze op een schuldige toon. Ik geef haar een knuffel. "Wat jij wilt meis!" Ze glimlacht opgelucht naar me. "Zullen we maar een pizza bestellen ofzo?" Vraagt Raoul. Iedereen stemt in.

Waar ben ik in beland?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu