26💕

435 8 2
                                    

POV Luna

Emma is inmiddels naar huis. We zitten met zijn allen op de bank en Raoul komt bij me zitten. "Hey Loen. Alles goed?" "Hey Roelie, jahoor." Zeg ik met een glimlach. "En met jou?" "Ja gaat wel goed!" "Mooi." Zeg ik. "Wanneer ben je van plan om in dat appartement te gaan wonen eigenlijk?" Vraagt hij. "Nou we moeten eerst afwachten of we het krijgen. En dan zien we wel verder." "Je blijft nog wel even bij ons toch? Het is net zo gezellig!" Ik kijk Raoul aan en glimlach. "Tuurlijk blijf ik nog even! En het appartement is hier om de hoek, dus ik kom zeker nog vaak langs he!" "Mooizo!" Zegt Raoul met een glimlach. "Wanneer hebben jullie eigenlijk weer opnames?" Vraag ik. "We willen zometeen een video opnemen. Ik dacht aan aan een 10 euro vs 1000 euro overnachting! Dat idee van jou!" Zegt Raoul. "Ohh dat is echt leuk!" Zeg ik enthousiast, Raoul glimlacht naar me.

-

We hebben het net over mijn video idee gehad. Het is nu 15 uur, dus genoeg de tijd om te plannen. "Loen, waarom plan jij het niet? Dan weten wij nog van niks. Als het je niks lijkt is dat ook goed hoor." Zegt Koen. "Dat lijkt me echt super leuk!" Zeg ik enthousiast. De jongens glimlachen naar me. Ik pak mijn laptop en ga opzoek naar dure hotels. Ik heb er een gevonden. In de 10 euro groep gaan twee mensen, en in de 1000 euro groep gaan drie mensen. Ik boek het hotel, en ga opzoek naar goeie restaurants. Ook die boek ik. Er zijn vast wel wat cafés open dus de jongens gaan maar mooi zuipen na het eten.

De 10 euro groep krijgt een tent, en wat eten. En als cadeautje van mij, een krat bier. Ik zet alles in de auto en ga weer naar de jongens toe. Het heeft me allemaal maar een half uurtje gekost om te regelen. "Oke ik ben klaar!" "Nu al?!" Vraagt Milo verbaasd. Ik knik trots. "Goed bezig! Je moet ons maar vaker helpen met video's!" Zegt Koen. Ik moet lachen. "Daar zeg ik geen nee tegen! Kom we gaan!" Zeg ik. De jongens pakken hun camera's, en we stappen in de auto's.

"Wil jij het intro doen? Wij hebben namelijk geen idee wat je plan is." Zegt Raoul. Ik knik. Matthy zet de camera af en zegt wanneer ik kan beginnen. "Nou hallo dames en heren! Ik ben Luna." Het voelt allemaal heel onnatuurlijk dus ik moet lachen, en hierdoor moeten de jongens ook lachen. "Nee oke, ik ben dus Luna, oftewel Loen. Ik heb vandaag de video voorbereid voor de jongens. Een 10 vs 1000 euro overnachting! We gaan zometeen loten door steen papier schaar te doen wie in welk team zit." "Godverdomme!" Hoor ik Koen zeggen. Ik moet lachen. De jongens beginnen met steen papier schaar. Milo wint de eerste ronde. "YES IK ZIT IN HET 1000 EURO TEAM!" Gilt hij. Daarna wint Matthy. Milo en Matthy geven elkaar een knuffel. Als laatste wint Robbie. De jongens zijn heel enthousiast, maar Koen en Raoul een stuk minder. "Godverdomme!" Zegt Koen.

"Ik heb wel een verassing voor jullie." Zeg ik. "Wat?" Vraagt Raoul nieuwsgierig. "Open de kofferbak maar." Zeg ik. Koen doet de kofferbak open en ziet het bier staan. "JAAA!" Gillen Koen en Raoul en ze knuffelen me heel enthousiast. "Cadeautje van mij." Zeg ik lachend. "Oke, Koen en Raoul. Alles wat jullie nodig zijn zit in jullie auto. Dus succes. En Matthyas, Milo en Robbie, jullie krijgen steeds appjes van mij met wat jullie kunnen doen!" We stappen in de auto. Raoul en Koen, en ik en de andere jongens. Raoul en Koen gaan naar een grasveld met een meertje. Milo, Matthy en Robbie zetten mij bij cdh af. "Red je het wel alleen? Je belt als je wat nodig bent he?" Zegt Milo. Ik glimlach en knik naar hem en geef hem een knuffel. "Dankje! Komt wel goed." Zeg ik. Ik geef Robbie ook nog een knuffel. Ik kijk Matthy aan en hij geeft me een blik dat hij me een knuffel wilt geven, maar weet dat ik dat niet wil. Ugh boeie ook. Ik wil helemaal geen afstand van hem hoeven nemen. Ik loop naar hem toe en geef hem een knuffel. Hij houd me stevig vast. Ik voel de kriebels in mijn buik. Dit was geen goed idee. "Heel veel plezier!" Zeg ik nog, en de jongens rijden weg.

Milootje☺️

U:
In jullie dashboard kasje ligt een envelop. Hier zit alles in wat je nodig bent om naar het hotel te gaan, en in jullie hotelkamer te komen!

Ik ga op de bank zitten en staar wat voor me uit. Het is heel gek dat het hier zo stil is. Met al die jongens is er altijd wel geluid hier. Ik loop naar de keuken en pak een glas cola. Ik open mijn laptop en kijk op Funda. Ik zie veel leuke appartementjes maar die waar ik en Emma een bod op hebben gedaan, blijft het leukst.

Het is nu 18 uur. Ik heb sushi besteld voor mezelf. Het is nu ook wel tijd dat ik de jongens app dat ze uiteten gaan.

Milootje☺️

U:
Jullie zullen vast wel honger hebben!
Jullie gaan vanavond uiteten naar een chique restaurant. Bestel alles wat je wilt en denk niet aan de prijs!
Hierna gaan jullie de stad in. Jullie mogen niet nuchter terugkomen in het hotel!;)

Ik kan niet wachten om deze video terug te zien. Ik hoop dat Koen en Raoul een beetje oke zijn. Laat ik ze maar even bellen. 'Hey Koentje!' 'Lunaaaa wat doe je ons aaaan!' Zegt Koen. Ik moet lachem. Ik pak mijn sushi en laat het aan Koen zien. 'Ohhhh ik wil ooook!' Zegt hij verdrietig. 'Loen we vervelen ons!' Zegt Raoul. Ik moet lachen. 'Zal ik even langskomen?' Vraag ik. 'Ja pak mijn auto maar!' Zegt Raoul. Ik knik en hang op. Ik heb wel een rijbewijs maar nog geen auto. Misschien moet ik binnenkort even voor een auto gaan kijken, maar tot nu toe ben ik er nog niet echt een nodig gehad, dus het heeft geen haast.



Oke klein vraagje. Ik heb het boek inmiddels uitgeschreven. Er staan pas 26 delen online, maar ik heb ongeveer 65 delen. Moet ik ze in een keer online zetten? Of gewoon 1 per dag?

Xx schrijfster.

Waar ben ik in beland?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu