60💕

361 12 2
                                    

POV Matthy

We zitten met zijn allen in de woonkamer, op Milo en Luna na. Normaal gesproken zouden we nu waarschijnlijk allemaal op onze kamers zitten, editten ofzo. Maar iedereen is te gespannen voor Luna en Milo. "Sorry maar ik heb nu al een hekel aan Lisa." Zegt Koen om de stilte te doorbreken. Ik staar voor me uit en knik. "Milo heeft Luna door al haar diepte punten heen geholpen, en ze zijn beste vrienden! Ze zijn nou eenmaal close! En het tegen elkaar aanzitten en het kutten met elkaar is gewoon hoe ze zijn als beste vrienden!" Zegt Koen weer boos. Ik merk dat hij het echt heel kut voor ze vind. "Ik vind het echt zo sneu voor ze." Zegt Raoul zacht. Ik kijk hem aan en knik sip.

Ineens rent Luna naar binnen. Ze rent door naar mijn kamer. Iedereen kijkt elkaar geschrokken aan. "Oke ik ga wel naar Luna toe, gaat een van jullie dan naar Milo? We moeten kijken wat hier gebeurd is." Zeg ik. Iedereen knikt. "Ik ga wel naar Milo. Ik verwacht niet veel goeds." Zegt Raoul. Iedereen vind het goed.

Ik loop naar mijn kamer, en doe de deur voorzichtig open. Ik zie Luna huilen in mijn kussen. Ik loop gelijk naar haar toe en ga naast haar op het bed zitten. Ik trek haar uit het kussen, tegen me aan. "Hey Loen, het komt goed. Ik ben er nu." Zeg ik zacht. Ze doet haar armen om me heen en houd me stevig vast. Arme Loen. Er moet wel iets zijn gebeurd wat haar echt geraakt heeft. "Wat is er gebeurd?" Vraag ik aan haar wanneer ze weer wat rustig is. "Lisa heeft hem de keuze gegeven om minder close met me te zijn, of dat het uit is tussen Milo en haar. Ik heb Milo verteld dat ik vanzelf wel hoor wat zijn keuze is, maar ik wil hem echt niet kwijt." Zegt ze snikkend. Ik druk haar dicht tegen me aan. "Loen toch." Zeg ik zacht. Luna koos voor Milo toen ik jaloers was. Ik hoop zo dat Milo nu ook voor Luna kiest.

-

We zitten met zijn allen in de woonkamer. Milo en Luna zijn er ook. Ze zijn weer rustig en wilde nog beide mee zuipen. Het is inmiddels 23 uur, maar gelukkig kunnen we morgen uitslapen. "Dus wie doet er mee met shotjes?" Vraagt Robbie. "Ik!" Zeggen Luna en Milo tegelijk. We moeten allemaal lachen. Ik pak zelf een biertje, en kijk toe hoe ze zich klem aan het zuipen zijn. Ik ga maar rustig aandoen vanavond. Ik wil er voor Luna kunnen zijn wanneer ze me nodig heeft.

POV Luna

Robbie, Milo en ik zijn shotjes aan het doen. De rest kijkt lachend toe. Het is nu al weer super gezellig. Ik vraag me echt af of Milo voor mij gaat kiezen. Ik ben echt bang van niet. Ik wil hem niet kwijt. Shit. Ik betrap mezelf op staren naar Milo, en kijk snel weer weg.

Het is inmiddels half 12. Ik heb al aardig wat op, maar ben nog vrij nuchter. Ik loop naar de keuken om wat water te pakken. "Hey." Hoor ik ineens achter me. Die stem herken ik meteen. Matthy! Ik draai me naar hem toe en glimlach. "Hey." Zeg ik terug. "Nu al aan de water? Dat is nieuw." Zegt Matthy lachend. "Ja ik dacht ik doe een keertje wat rustiger aan." "Hmm oke.. Ben je ziek? Voel je je wel lekker?" Vraagt Matthy lachend. Ik geef hem een stoot. "Doe eens lief!" Zeg ik. "Zegt degene die mij een stoot geeft." Zegt Matthy lachend. Hij doet zijn armen om mijn middel heen, en ik leg mijn armen rond zijn nek. "Dankje dat je er voor me was vandaag." Fluister ik. "Vanaf nu zal ik er altijd voor je zijn, wat er ook gebeurt." "Beloofd?" Vraag ik. "Beloofd!" Ik kijk Matthy glimlachend aan, en druk mijn lippen tegen de zijne. Hij zoent me terug. Hij tikt zijn toch tegen mijn tanden aan, en ik laat hem binnen. Ik ga met mijn ene hand door zijn haar, en mijn andere hand ligt op zijn nek. Zijn handen gaan langzaam naar mijn billen toe. Na een tijdje trek ik me terug uit de zoen. Matthy kijkt me glimlachend aan, en ik kijk glimlachend terug.

"Zullen we weer bij de rest gaan zitten?" Vraag ik. "Is goed." Zegt Matthy, en hij knipoogt nog naar me. We gaan samen weer op de bank zitten. Emma zit tegenover me en kijkt me vragend aan. Dan ineens worden haar ogen groot en kijkt ze heel enthousiast. Ze springt op en rent de keuken in. "Luna kom! Ik heb cocktails voor ons gemaakt en die moeten we even drinken in de achtertuin!" Zegt ze na een paar minuten met een gemene glimlach. "Meidenpraat?" Vraagt Raoul. Emma knikt. "Ik ben benieuwd." Zeg ik, en ik sta op en loop met haar mee naar de lounge.

"Wat is dr?" Vraag ik terwijl ik een slok van mijn cocktail neem. "Je hebt met hem gezoend?!" Vraagt ze ineens. "Emma wees stil! Hoe weet je dat?" Fluisterschreeuw ik. "Dat zie ik aan jullie! Jou wangen worden roos en gaan zo glimmen ofzo. En Matthy zijn haar was helemaal door de war, dat gaf het vooral weg." Ik moet lachen. "Vertel nou!" Zegt Emma ongeduldig. "Oke oke, ik liep naar de keuken om wat water te pakken. Ineens stond Matthy achter me. We waren wat aan het praten en ik bedankte hem dat hij er zo voor me was vandaag, en gaf hem een knuffel. Toen ik hem los liet uit de knuffel, zoende ik hem, en hij zoende me terug. En dat werd een iets hetere zoen dan normaal." Vertel ik met een glimlach van oor tot oor. "O mijn god! Dat is echt romantisch." "Jij vind alles wat we doen romantisch!" Zeg ik lachend. "Klopt." Zegt Emma.

-

"Zullen we maar gaan slapen?" Vraagt Raoul wanneer Emma en ik weer binnen komen lopen. "Goed plan!" Zegt Matthy. Hij kijkt me aan en glimlacht, en ik glimlach terug. Ik wens iedereen slaaplekker, en geef ze een knuffel. Ook Milo geef ik een knuffel. Wanneer ik me los wil laten uit de knuffel, merk ik dat hij me vast blijft houden. Ik laat het toe, en knuffel hem terug. Ik ga dit zo missen. Ik ga hem zo missen.

Waar ben ik in beland?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu