34💕

395 10 0
                                    

POV Luna

Bank en Loen💕

U:
Wtf
Ik ben net op de foto geweest met een paar kinderen die me herkende van jullie video's😂

Koentjuuh🤪:
Ahhaha! Ja dat ga je nog vaker meemaken!

Milootje💕:
LOEN IS BEROEMD!🤩

Roelie👴🏻:
Loen de influencer!😂

Ik lach in mezelf en leg mijn telefoon weer weg. Als ik alles heb reken ik het af, en rijd ik weer terug naar cdh.

"Jullie bestie is er weer!" Zeg ik enthousiast als ik met de tassen binnen kom lopen. "Jaa!" Zegt Robbie enthousiast, en hij geeft me een knuffel. Ik moet lachen. "Waar is de rest?" Vraag ik. "Op hun kamers." Zegt Milo die de keuken uit komt gelopen. "Hoi kleintje." Zegt hij met een glimlach, en hij geeft me een knuffel. "Ook hallo." Zeg ik lachend terug. Ik zet de tassen in de keuken en knoop ze dicht. Top! Nu kunnen de jongens niet zien wat erin zit. Behalve als ze gaan spieken natuurlijk. Maar ik mag hopen voor ze dat ze dat niet gaan doen!

Ik ga op de bank zitten. Het is inmiddels kwart over 20. Matthy komt nu ook de woonkamer ingelopen. "Hey! Ben jij er ook weer?" Vraagt hij met een glimlach. "Zeker!" Zeg ik met een glimlach terug. Ik voel kriebels in mijn buik. Niet weer. Ik kan dit niet weer helemaal opnieuw meemaken. Eerst als ik hem zag deed het pijn, en nu krijg ik elke keer kriebels als ik hem zie. Kutzooi. "Hoe laat gaan we morgen de video opnemen?" Vraag ik. "11 uur ofzo?" Vraagt Robbie. De rest stemt in. "Top!" "Ik app Koen en Raoul wel dat we 11 uur beginnen met opnemen! Ze zijn nu aan het opnemen, dus ik wil ze niet storen." Zegt Milo. "Is goed." Zeg ik. "Loen, waar slaap je vannacht?" Vraagt Robbie. Ik denk even na. Ik heb weer de keus uit de bank, en Koen zijn bed met Koen. Hmm. Robbie en Emma is nog steeds een ding denk ik, geen idee eigenlijk. Raoul heeft Lieke. En Matthy, tja, ik weet het niet zo goed. "Ik denk op de bank." Zeg ik. "Hoezo nou weer op de bank?" Vraagt Milo. "Gewoon." Zeg ik, en ik haal mijn schouders op. "Je kunt ook bij Koen of Mat he." Zegt Robbie. Ik knik. "I know, maar ik wil wel op de bank." Zeg ik.

Het is nu 22 uur. "Nou ik ga er weer vandoor boys! Ik zie jullie morgen." Zegt Milo. Ik sta op en geef hem een knuffel. "Ik app je nog wel kleintje!" Zegt Milo, en hij knuffelt me terug. "Is goed!" Zeg ik. De jongens zeggen hem ook gedag, en ik ga weer in de hoek van de bank zitten. Ik zit hier altijd, ik heb het gewoon een beetje geclaimd inmiddels. "Ik vraag me nog steeds af wat dat van jou en Milo is." Vraagt Robbie als Milo weg is. "Milo en ik zijn gewoon heel close, maar we zijn echt niks meer dan vrienden. Die zoen was gewoon door de drank." Zeg ik lachend. "Toch is het ergens wel schattig ofzo." "Heel grappig hoor, Milo en ik zijn gewoon vrienden." Zeg ik. Koen schiet in de lach. "Wat lach jij nou?" Vraag ik. "Toen ik jullie betrapte op zoenen, toen vroeg ik jullie wat er tussen jullie was. En Milo zegt: 'We zijn gewoon vrienden!'. En dat was het grappigste wat ik ooit heb gehoord! Je moet je voor je zien dat jullie lopen te bekken, en direct daarna zeggen dat jullie gewoon vrienden zijn. Ik ga dat nooit meer vergeten, dat was zo grappig!" Zegt Koen lachend. Ik kan mijn lach ook niet inhouden en moet lachen. Robbie en Raoul lachen ook hard. Matthy niet. Ik zie hem maar een klein beetje lachen. "Maar dat van Milo en mij was echt iets eenmaligs." Zeg ik, terwijl ik Matthy aankijk. De rest is nog aan het lachen dus krijgt het niet mee. Matthy kijkt me aan en glimlacht.

"Zullen we gaan slapen?" Vraagt Koen. Ik knik. "Loen, waar slaap je?" Vraagt Raoul. "Op de bank." Zeg ik, terwijl ik al een deken pak. "Loen je gaat echt niet op de bank slapen hoor!" Zegt Koen. "Zeker wel, watch me!" Zeg ik lachend. "Nee mooi niet! Je slaapt maar mooi bij mij of Mat ofzo!" Ik kijk Koen aan. Hij wijst met een glimlach naar Matthy. "Je mag wel bij mij slapen hoor, dat is geen probleem. Maar als je liever op de bank slaapt is dat ook oke." Zegt Matthy. Ik kijk hem aan en glimlach. Ik twijfel heel erg. "Ik slaap wel op de bank, maar wel lief dat jullie het aanbieden." Matthy glimlacht klein naar me. "Goedverdomme Loen, waarom op de bank?" Vraagt Koen. "Gewoon, laat mij." "Koen, ze zit ook met al dat gezeik met haar gevoelens he. Hou daar maar een beetje rekening mee." Zegt Raoul. Ik kijk Raoul aan en glimlach opgelucht. Ik vind het fijn dat hij het begrijpt. Ik geef iedereen een knuffel. Wanneer ik Matthy een knuffel geef fluistert hij in mijn oor. "Het spijt me van alles." Zegt hij. Ik kijk hem aan en glimlach sip. Ik trek hem weer terug in de knuffel en hou hem stevig vast. "Het is oke." Zeg ik zacht. Als de jongens weg zijn kruip ik op de bank onder de dekens, en val ik al snel in slaap.

POV Matthy

Ik word wakker. Het is 9 uur. Ik stap uit bed en kleed me om. Ik loop naar de woonkamer. Iedereen slaapt nog, Luna ook. Ik ga rustig naast haar zitten en ga met mijn hand door haar haar. Ze slaapt altijd zo rustig, echt heel lief. Ik merk dat ze wakker word. "Goeiemorgen Mat." Zegt ze slaperig. Ik kijk haar verbaasd aan. Noemt ze me nou Mat?! "Noemde je me nou Mat?!" Ze kijkt me aan en glimlacht. "Ja, blijkbaar." Ik ben zo enthousiast dat ik haar een knuffel geef en haar optil. "Yes!" Gil ik. Luna moet hard lachen. "Matthy wat doe je?!" "Je noemt me Mat en Matthy!!!" Zeg ik enthousiast. Ik zet haar weer neer en geef haar een knuffel.

Waar ben ik in beland?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu