37💕

399 9 0
                                    

POV Luna

We zijn net klaar met eten. Het is nu kwart voor 6. Ik loop naar buiten om Emma te bellen. 'Hey Loen!' 'Hey Em! Ik heb super leuk nieuws!' 'Oeh wat is er?' Vraagt Emma nieuwsgierig. 'We hebben het appartement!' Gil ik door de telefoon. 'Oh mijn god!!' Schreeuwt Emma. Ik leg haar het hele gesprek uit, en wanneer we erin kunnen. We gaan gelijk die dag er in, en gaan die week ook naar Ikea om meubels enzo te halen voor in het huis.

Als ik klaar ben met bellen, loop ik weer de woonkamer in. Alleen Milo en Raoul zitten in de woonkamer. "Waar is de rest?" Vraag ik. "Op hun kamers." Zegt Raoul. Ik knik, en ga weer in de hoek van de bank zitten. Ik heb gewoon volgende week een appartement! Ik kan het nog steeds niet geloven! Ik moet wel zeggen dat ik het jammer vind dat ik dan niet meer bij de jongens woon, maar gelukkig kan ik nog vaak langskomen. "Loen, wij hebben morgen opnames. Heb je zin om mee te gaan, of blijf je liever hier?" Vraagt Milo. "Ik wil wel mee hoor, maar ik wil jullie niet in de weg lopen ofzo." "Nee dat doe je niet hoor! We gaan een verstoppertje video opnemen in AHOY. Dus dan is het wel leuk als je ons filmt en af en toe even naar iemand toe gaat die verstopt zit!" Zegt Raoul. "Oeh, dat is echt super leuk!" Zeg ik met een glimlach. "Mooi! Dan is dat geregeld! Loentje gaat ook mee!" Zegt Milo. "Loentje?" Vraag ik lachend. "Ja! Loen en kleintje in een!" Ik moet lachen en Raoul ook.

Ik pak mijn telefoon en open Insta. Wow, ik heb echt heel veel volgers erbij. Ik ga er vanuit doordat ik in de video's zat van de jongens. Ik ben ook vaak in dingen getagged. Ik kijk en zie fan edits over mij. "Huh! Ik heb gewoon fan edits!" Zeg ik vol ongeloof. "Jaa ik zag ook al wat voorbij komen! Iedereen denkt dat je met een van ons wat hebt, maar ze weten niet wie. Dus ik zag LoenxMilo edits en LoenxKoen edits. Eigenlijk iedereen behalve van jou en mij omdat ik al wat met Lieke heb." Zegt Raoul. Ik moet lachen. "LoenxKoen klinkt wel heel mooi hoor!" "Vind ik ook!" Zegt Koen die lachend de kamer inloopt. "Waarschijnlijk zullen daar wel meer van komen omdat je bij me in de video zit." Zegt Koen. Ik moet lachen en knik. "Waarschijnlijk wel ja!"

-

Het is inmiddels 22 uur, en we zitten met zijn allen op de bank. "Zullen we zo gaan slapen?" Vraagt Robbie. Iedereen stemt in. "Ja, dan ga ik zo ook weer richting huis." Zegt Milo. Hij staat op en zegt iedereen gedag. Ik geef hem een knuffel en loop met hem mee naar de voordeur. "Tot morgen kleintje!" Zegt Milo. "Tot morgen Milootje!" Ik loop weer terug naar de woonkamer en ga op de bank zitten. "Jij slaapt niet op de bank Loen!" Zegt Koen. Ik kijk verbaasd op. "Hoezo niet?" "Je woont hier! Je slaapt niet op de bank! Je slaapt maar mooi bij mij!" Zegt Koen. Ik moet lachen. "Oke oke, is goed!" "Mooi zo!" Zegt Koen met een glimlach.  We sluiten af, en ik wens iedereen slaaplekker. Ik loop met Koen naar zijn kamer. Ik pak mijn pyjama en maak me klaar in zijn badkamer. Als ik terug Koen zijn slaapkamer inloop, ligt Koen al op bed. Ik ga naast hem liggen en we kletsen nog even, maar al snel val ik in slaap.

Als ik wakker word, is Koen al uit bed. Ik kijk op mijn telefoon, het is al 11 uur. Ik stap snel uit bed en pak een zwarte korte spijkerbroek en een witte croptop. Ik kleed me om in de badkamer, en doe gauw mijn make-up en haar. Als ik mijn parfum op heb gedaan, loop ik naar beneden. "Jahoor! Ze is eindelijk wakker!" Zegt Robbie wanneer ik de woonkamer ingelopen kom. Milo is er ook al. "Goeiemorgen!" Zeg ik met een glimlach. "Goeiemorgen schone slaapster!" Zegt Milo. We moeten lachen. Ik heb ook wel echt lang uitgeslapen vandaag. Ik loop naar de keuken en pak wat yoghurt met fruit, en eet het rustig op op de bank. "Wanneer gaan we die video opnemen vandaag?" Vraag ik. "We wilde rond half 1 hier weg!" Zegt Raoul. Ik knik.

POV Matthy

Ik zit aan de eettafel met Koen. We zijn aan het schaken. Luna komt naar beneden gelopen. "Jahoor! Ze is eindelijk wakker!" Zegt Robbie. Ik kijk haar aan. Ze ziet er echt mooi uit. Ik verzink in haar glimlach. Dan merk ik dat ik begin te staren, en ik kijk snel weer weg. Luna sliep bij Koen. Ik had graag gewild dat ze bij mij zou slapen, maar het was gister al duidelijk dat ze liever op de bank sliep. Ik vraag me echt af hoe ik dit ga doen. Ik denk de hele dag door aan haar, maar ik heb geen idee of ik ooit nog kans bij haar maak.

Het is inmiddels half 1. We gaan nu richting AHOY. Ik zit samen met Koen, Milo en Luna in de auto. Ik ben samen met Luna achterin gaan zitten. Koen en Milo zijn aan het praten. Misschien is dit mijn kans. "Hey Loen! Hoe gaat het?" Vraag ik. Jezus wat een basic vraag weer. "Ja gaat wel goed hoor Mat, met jou?" "Ja gaat goed hoor! Wanneer ga je eigenlijk in je appartement wonen?" "Hoezo? Wil je me graag weg hebben?" Vraagt Luna. Oh shit, ik heb het verneukt. "N-nee, maar ik was ge-." Luna moet lachen. "Mat ik weet ook wel dat je het gewoon lief bedoeld hoor. We kunnen er over een week in! En dan gaan Em en ik ook meteen naar de Ikea voor meubels!" Zegt ze met een glimlach. Haar glimlach is zo verschrikkelijk mooi. "Oh leuk! Ik kan anders wel mee meubels halen als je wilt?" "Jaa leuk!" Zegt ze en ze glimlacht.

Waar ben ik in beland?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu