32💕

419 9 0
                                    

POV Luna

Ik ben naar Koen zijn kamer gerend. Ik laat me vallen op zijn bed. De tranen stromen over mijn wangen heen. Ik ben nog steeds in shock over wat er net gebeurd is. Er gaan zo verschrikkelijk veel dingen door mijn hoofd heen. Wil ik nog een relatie met Matthy? Vind hij mij wel leuk? Kan ik hem vergeven? Alle emoties schieten door me heen. Ik blijf nog even liggen op Koen zijn bed. De tranen zijn gestopt. Ik voel mijn ogen zwaarder worden en ik val in slaap.

Ik word wakker omdat iemand de kamer ingelopen komt. Ik doe mijn ogen een beetje open en zie Milo. Hij komt naast me zitten. "Blijf maar gewoon lekker liggen hoor." Zegt hij. Hij trekt me tegen zich aan, en geeft me een knuffel. Ik voel de tranen weer achter mijn ogen prikken en kijk Milo aan. "Kleintje toch." Zegt hij en hij knuffelt me weer. Ik voel een paar tranen over mijn wangen rollen. "Wil je me vertellen wat er is?" Vraagt hij. Ik laat hem los en knik. Ik ga rechtop op het bed zitten, en Milo doet hetzelfde. "Ik ben nog steeds verliefd op hem, maar ik weet gewoon niet wat ik moet doen. Want het is net uit met Tessa en hem. En wat als hij me niet leuk vind? En kan ik hem überhaupt wel vertrouwen?" Zeg ik, en er rolt weer een traan over mijn wang. Milo glimlacht sip naar me, en veegt de tranen van mijn wangen af. "Matthy is sowieso verliefd op je. Raoul zag hoe hij naar je keek, en we weten allemaal dat hij nog gevoelens voor je heeft! Zelfs Tessa zag dat! Dus ik denk niet dat je je daar zorgen om moet maken. Je moet je nu gewoon bezig houden met wat jij wil!" Zegt hij. Ik glimlach naar hem en knik. Ik ga weer op bed liggen en doe mijn armen om Milo zijn middel heen, en geef hem een knuffel. Hij knuffelt me terug. Hij laat zich los uit de knuffel maar ik blijf tegen hem aan liggen. Hij gaat met zijn hand door mijn haar heen. "Milo, je bent echt de beste vriend die ik kan wensen." Zeg ik zacht. "Ik hou ook van jou hoor kleintje!" Zegt Milo lachend. Ik kijk hem aan en glimlach.

Ik stap uit bed om me om te kleden. Milo is al naar beneden gegaan zodat ik me rustig om kan kleden. Ik kies een donkergrijze sportlegging met een witte trui. Ik kleed me om in de badkamer. Mijn haar laat ik gewoon los. Ik doe geen make-up op. Als ik nu al zo zit te janken, dan zal dat vandaag vast nog wel een keer gebeuren. En ik heb geen zin in uitgelopen mascara. Ik doe wat parfum op en loop naar beneden.

"Hey." Zeg ik. "Hey Loen!" Zeggen de jongens blij. Ze lopen naar me toe en geven me een knuffel. Matthy is niet in de woonkamer. "Waar heb ik die knuffel aan te danken?" Vraag ik lachend. "Gewoon!" Zegt Robbie. We gaan op de bank zitten. Milo gaat in de hoek van de bank zitten en ik ga tegen hem aan zitten. Heb ik gewoon even behoefte aan. "Gaan jullie vandaag nog wat opnemen?" Vraag ik. "Dat was wel het plan, maar ik weet niet of Mat daar op zit te wachten." Zegt Robbie. Ik knik. "Daarover gesproken, we hadden het er laatst over of het je leuk lijkt een video voor te bereiden voor bankzitters. En dat je dan zelf ook mee doet zegmaar. Je was erg geliefd door de kijkers en ze vroegen vaak of jij weer in de video's kwam. Lijkt dat je wat?" Vraagt Raoul. Er verschijnt een glimlach op mijn gezicht. "Dat lijkt me echt fucking leuk!" Zeg ik enthousiast. De jongens moeten lachen. "Mooi! Dan is dat ook weer geregeld!" Zegt Raoul. "Wat waren jullie eigenlijk van plan op te nemen vandaag?" "Een video waarbij Robbie zich ergens in nederland verstopt, en dan moeten wij hem zoeken door ja nee vragen te stellen." Zegt Koen. "Ohh das echt leuk!" "Ja maar we moeten even kijken of Matthy dat ziet zitten. Ik vraag hem anders wel even." Zegt Koen. Ik knik en Koen loopt naar Matthy toe.

POV Koen

Ik loop naar Matthy zijn kamer toe. "Jo Mat!" Zeg ik als ik binnden kom. Hij zit op zijn bed achter zijn telefoon. "Joo." "We vroegen ons af of je nog wel mee doet vandaag met de video." "Jahoor." Zegt hij zuchtend. Ik ga bij hem op bed zitten. "Wat is er aan de hand?" Matthy kijkt me aan. "Ik heb gevoelens voor Loen. Maar volgens mij heb ik het helemaal verneukt." Ik word heel enthousiast omdat hij verteld dat hij Luna leuk vind, maar ik probeer het niet te laten zien. "Mat, ik weet bijna zeker dat ze jou ook wel leuk vind! Alleen gaat het je waarschijnlijk wat meer moeite kosten om haar terug te winnen. Geef het niet op maatje, het komt vast wel goed." Matthy kijkt me aan en glimlacht klein. "Thanks." "Geen probleem. Kom je zo ook in de woonkamer zitten?" "Jahoor." Zegt Matthy, en ik loop zijn kamer weer uit.

POV Luna

Koen loopt de woonkamer weer in, en gaat op de bank zitten. "En?" Vraag ik, terwijl ik nog steeds tegen Milo aan lig. "Hij doet mee! En hij komt er zo weer bij zitten." "Dat is fijn!" Zegt Raoul. Ik glimlach naar Koen en knik. Ik snap wel dat hij van slag is na dit alles, dus ik vind het wel heel knap van hem dat hij dat gewoon opzij kan zetten, en mee doet met de video.

Matthy loopt de woonkamer weer in. "Zullen we even wat gaan eten? Het is al 12 uur geweest." Zegt Matthy. Iedereen knikt. Hij kijkt naar mij en Milo. Ik glimlach naar hem en hij glimlacht klein terug. "Hey Loen, wil je even meelopen?" Vraagt Koen ineens. Ik knik en loop met hem mee. "Wat is er?" Vraag ik. "Kom we moeten dit even bespreken in mijn kamer."

Waar ben ik in beland?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu