14💕

467 11 0
                                    

POV Luna

Raoul en ik lopen cdh weer in. Als Raoul de deur open doet zie ik de jongens naar me toe rennen. "LUNA!" Schreeuwen ze. Ik moet lachen en ze vliegen me in mijn armen. "Wow! Ik wist niet dat jullie zoveel om me gaven!" Zeg ik lachend met de jongens in mijn armen. "Wat is dat nou voor iets raars?! Tuurlijk doen we dat!" Zegt Milo. We gaan op de bank zitten. Ik merk dat de jongens erg nerveus zijn. Ik besluit om de stilte te verbreken. "Ik ben oke hoor. Ik heb Lizzy gebeld en zij regelt het met de familie. En ik heb Emma ook gebeld." De jongens kijken me met een glimlach aan. "Het is wel lastig natuurlijk. Maar Raoul heeft me er echt wel bovenop geholpen net." Raoul glimlacht naar me. De rest kijkt ons vragend aan. "Ik vroeg haar of ze iets wilde vertellen over haar ouders. Ik kan je vertellen dat ik wel even een traantje weg moest pinken." Zegt Raoul. "Dat snap ik." Zegt Koen. "Ik heb ook aan Loen gevraagd of ze hier wilt blijven de komende tijd." "Duhu." Zegt Milo. "Ja we laten je nu echt niet alleen hoor!" Zegt Matthy. Ik kijk ze aan en voel de tranen achter me ogen prikken. "Ik weet echt niet wat ik zonder jullie had gemoeten." Zeg ik zachtjes. Robbie staat op en geeft me een knuffel. Ik voel een traan over mijn wang rollen, maar dit keer van blijdschap. Tuurlijk is het lastig dat mijn ouders zijn overleden, maar ik houd alle mooie herinneringen met ze in mijn achterhoofd. En dat maakt me erg gelukkig. En de jongens natuurlijk! Ik weet niet wat ik zonder ze moet.

"Gaan we vanavond nog wat doen?" Vraag ik. De jongens kijken me verbaasd aan. "Ja ik wil even mijn gedachtes op iets anders richten." "Dat snap ik." Zegt Robbie. "Wat had je in gedachten?" Vraagt Raoul. "Geen idee. Een spelletje doen? Een film kijken? Of een meiden avond?" Grap ik. De jongens moeten lachen. "Nou dat meiden avondje klinkt niet verkeerd." Zegt Milo voor de grap. "Top doen we!" Zeg ik lachend. "Milo wat doe je nou?!" Zegt Koen. "Neee!" Zegt Robbie. "Jawel. Nu is het al besloten." Zeg ik lachend. "Vooruit dan." Zegt Robbie. Ik sta enthousiast op en loop naar Matthy zijn kamer. "Gaat nog iemand me meehelpen?" Roep ik naar de jongens.

Ik sta in Matthy zijn kamer, en Koen komt binnenlopen. "Dus waar kan ik mee helpen?" Vraagt hij. "Hier!" Zeg ik, en ik geef hem een paar maskertjes aan. "Oh god." Zegt hij. Ik moet lachen. Ik heb niet veel bij me, dus we houden het bij de maskertjes. We lopen de woonkamer weer in. "Ik ben warme chocolademelk aan het maken!" Roept Raoul vanuit de keuken. "Zozo, jij hebt dit dus vaker gedaan?" Vraag ik lachend. De jongens beginnen ook te lachen. Ik ga op de bank zitten en Koen legt de maskertjes op tafel. "Oh nee." Zegt Milo. Ik kijk de jongens enthousiast aan. "Wat houd een meidenavond ook eigenlijk in?" Vraagt Matthy. "Maskertjes doen, over jongens praten, elkaars haar doen." "Nou Milo, pech voor jou dus." Zegt Robbie. We moeten lachen. "Mogen we dan wel zuipen?" Vraagt Koen. "Tuurlijk!" Zeg ik. Ik sta op en pak drank uit de kast. Raoul komt met de warme chocolademelk en glazen voor de drank aanlopen. We schenken allemaal wat in, ik heb passoa sinas, mijn favo drankje.

Ik pak een maskertje en leg uit wat het is. "Oke dus je hebt klei maskers, peel off maskers, rinse off maskers. En sommige hebben ook glitters." "Doe mij maar die met glitters!" Zegt Milo. "Oke, dat is een peel off." Ik geef hem het masker en hij kijkt me vragend aan. "Ik help je zo met het opdoen." Zeg ik lachend. Robbie en Raoul kiezen en rinse off, en Koen een normale peel off. Ik en Matthy doen een klei masker. Ik help Milo met het aanbrengen van zijn masker, en als ik me omdraai heeft Raoul zijn masker al op. "Dus je hebt echt ervaring?!" "Duhu! Ik heb een vriendin he." Zegt Raoul. "Ja dus? Als ik een vriendin heb dan doe ik ook geen maskertjes op." Zegt Milo. "Oh maar wel nu? Terwijl je geen vriendin hebt?" Zegt Raoul. Iedereen moet lachen. Raoul helpt Koen en Robbie met het masker, en ik help Matthy. Als laatste doe ik het masker bij mezelf op. "Wacht hier MOET ik een foto van!" Zeg ik lachend. Ik pak mijn telefoon een maakt een selfie met de jongens. Ik stel hem in als mijn achtergrond.

We drinken en kletsen veel, en het is super gezellig. Ik kon dit echt goed gebruiken. Robbie en Raouls maskers kunnen er als eerst af. Ze lopen naar de badkamer en wassen het eraf. Daarna kunnen Matthy en ik ons masker eraf halen. We lopen naar zijn badkamer. "Wacht!" Zegt Matthy. Hij pakt zijn telefoon en we maken samen een foto in de spiegel. Ik moet lachen. We wassen het eraf en lopen samen weer naar de jongens.

"Mag ons masker er nu af?" Vraagt Milo. Ik voel aan zijn masker. "Ja die is droog!" Zeg ik. "Oke, hoe moet dit eraf." Vraagt Milo. Ik trek voorzichtig het masker een beetje los. "AU! Dat doet pijn gek!" Gilt Milo. Iedereen moet lachen. "Ja lach jij maar, jij bent straks aan de beurt!" Zegt Milo tegen Koen. Ik haal het masker er bij Milo vanaf en hij loopt de hele tijd te gillen. "Oke nu Koen!" Zeg ik als Milo zijn masker eraf is. Ik ga naast Koen zitten, en we draaien ons naar elkaar toe. Ik trek voorzichtig het masker los. "AU! Wtf gek. Dat doet echt pijn!" "Zei ik toch!" Zegt Milo. Ik haal het masker eraf en ook hij loopt de hele tijd te gillen. "Klaar!" Zeg ik als het masker eraf is. "Oke gaan we nu weer zuipen?" Vraagt Milo. Ik moet lachen en knik.

Waar ben ik in beland?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu