61💕

404 10 12
                                    

⚠️TW: SMUT⚠️

POV Luna

Ik word wakker in Matthy zijn bed. Hij ligt met zijn hoofd op mijn borst, en heeft zijn armen om me heen. Ik zucht. Ik voel mijn hart sneller kloppen. Zal ik hem vragen of we het weer kunnen proberen? Ik wil het wel echt heel graag, dus waarom wachten tot hij mij vraagt? Of zou hij dat kut vinden? Ik weet het niet. Ik doe het vandaag wel gewoon!

Ik voel Matthy wakker worden. "Goeiemorgen." Zeg ik zacht, terwijl ik met mijn hand door zijn haar kriebel. "Goeiemorgen." Zegt Matthy slaperig terug. Hij kijkt op, en glimlacht. Ik kan wel uren naar die lach kijken, ik zal er nooit genoeg van krijgen. "Nog plannen vandaag?" Vraagt Matthy. "Eigenlijk wel. Ik wilde met Emma naar ons appartement gaan vanavond." Matthy kijkt me sip aan, en ik moet lachen. "Mat, ik zal een keer terug moeten daarheen. En ik kom snel weer langs! Echt waar!" "Morgen?" Vraagt Matthy. Ik moet weer lachen. "Oke dan. Maar ik kan hier niet elke dag zijn he!" "Hoezo niet? Iedereen vind het leuk dat je hier bent!" Zegt Matthy. "Dat zal, maar ik ga terug. Einde discussie." Zeg ik. "Oke mama." Zegt Matthy lachend. Ik moet ook lachen, en geef hem een duwtje. Hij gaat rechtop zitten, en hangt met zijn hoofd boven de mijne. "Zozo, zomaar mij een beetje lopen duwen hier? Vinden we dat normaal?" Vraagt Matthy met een gemeen lachje. "Wat wil je er aan doen dan?" "Genoeg." Ik zucht en rol met mijn ogen. "Hey oppassen he dame, anders laat ik je je ogen rollen." Zegt hij flirterig. Ik glimlach flirtend naar hem. "Oja? Dat lukt je toch niet." "Oh nee? Wil je bewijs hebben?" Vraagt Matthy. "Zeker."

Hij drukt zijn lippen tegen de mijne aan, en legt zijn handen op mijn heupen. Ik leg mijn armen rond zijn nek. Hij tikt al snel zijn tong tegen mijn tanden aan, en ik laat hem naar binnen. We strijden om dominantie, en ik win. Ik druk hem op zijn rug op het bed, en trek mijn shirt uit. Matthy doet hetzelfde. Ik ga bovenop hem zitten, en zet een zuigzoen in zijn nek. Een kleine kreun verlaat zijn mond. "Nu ik weer." Zegt Matthy flirtend, en hij drukt me op mijn rug. Hij trekt mijn korte broek uit, en bekijkt me van top tot teen. "Allemaal goedgekeurd?" Vraag ik lachend. Matthy blijft me glimlachend aankijken, en knikt zacht. Dan kijkt hij me weer recht in mijn ogen aan. Hij komt weer boven me hangen, en zoent me. Terwijl we tongen, maak ik zijn riem los. Hij doet zijn broek uit. Hij hangt nog boven me, en ik voel dat hij al een tent heeft. Ik voel zijn harde lul langs mijn clit schuren. Een kleine kreun verlaat mijn mond, en ik voel dat Matthy moet lachen. Hij gaat met zijn handen onder mijn rug, en maakt mijn bh los. Ik doe hem uit, en gooi hem ergens op de vloer. Matthy begint me kusjes te geven in mijn nek, en langzaam verplaatsen de kusjes zich naar mijn borsten. Hij zet zijn lippen op mijn tepel, en begint te zuigen. Een kreun verlaat mijn mond, en Matthy moet lachen. Met zijn andere hand gaat hij langzaam naar benden. Hij schuift mijn string opzij, en gaat langzaam met een vinger naar binnen. Het voelt zo goed. Kleine kreunen verlaten mijn mond, en Matthy blijft doorgaan. Al snel doet hij er nog een vinger bij. Hij gaat steeds sneller. "M-Mat i-ik kom b-bijna." Zeg ik zacht. Matthy stopt. Ik kijk hem boos aan. Hij glimlacht gemeen naar me. Hij trekt mijn string uit, en daarna zijn boxer. Voordat hij wat kan doen, druk ik hem op zijn rug. Ik zet mijn hand en lippen om zijn lul, en begin te zuigen. Kreunen verlaten Matthy zijn mond. Hij legt zijn hand op mijn kont, en knijpt erin. Zijn andere hand legt hij op mijn hoofd. Hij helpt me een beetje, maar niet te veel. Wanneer ik merk dat hij op zijn hoogtepunt komt stop ik. Matthy kijkt me met een glimlach aan. Hij drukt me weer op mijn rug, en komt boven me hangen. "Weet je het zeker?" Vraagt hij. Ik knik. Matthy knikt terug en doet een condoom om. Hij drukt zijn lul langzaam naar binnen, en een harde kreun verlaat mijn mond. Matthy legt zijn hand voor mijn mond, en begint langzaam heen en weer te gaan. Het voelt zo goed, en veel kreunen verlaten mijn mond. Hij gaat steeds sneller en sneller. En de kreunen worden ook harder. Ik hoor Matthy ook soms kreunen. "M-Matthy, i-ik k-kom." Zeg ik wanneer ik bij mijn hoogtepunt kom. Hij komt dichterbij met zijn hoofd bij de mijne. "Kom maar." Zegt hij zacht, terwijl hij doorgaat. Ik kom, en gooi mijn hoofd naar achter. Mijn benen beginnen te trillen, en mijn ogen rollen uiteraard naar boven. Matthy kijkt me met een gemene glimlach aan. Hij blijft doorgaan, en het voelt geweldig. Hij begint steeds meer te kreunen. "Ik k-kom." Zegt hij na een tijdje. Ik knik. Hij komt, terwijl er een paar harde kreunen uit zijn mond komen. Wanneer hij klaar is, laat hij zich naast me vallen op zijn bed.

Ik ga met mijn hoofd op Matthy zijn borst liggen. Hij doet zijn armen om me heen, en geeft me een kus op mijn haar. "Ik zei toch dat ik je ogen kon laten rollen." Zegt hij zacht. Ik moet zachtjes lachen. Zo blijven we nog even liggen. Alles aan dit voelde goed. Tuurlijk de sex was geweldig, maar ook het feit dat het met Matthy was. Ik weet zeker dat hij de juiste persoon voor me is. Nu moet ik hem dat alleen nog vertellen..


Wow.. Dit hele hoofdstuk is gewoon SMUT😂. Maar dat mag ook wel na fucking 60 hoofdstukken wachten! Ik hoop dat het het wachten waard was💕

Kusjes van de schrijfster😘

Waar ben ik in beland?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu