38💕

387 9 0
                                    

Heyy! Ik weet dat er een video is van bankzitters die verstoppertje spelen in AHOY. Maar ik geef hier even mijn eigen draai aan. Dan weten jullie dat even. xx.

POV Luna

We zijn nu op AHOY! Het is super groot hier. We staan nog buiten, we gaan nu beginnen met het intro. Ik sta achter de camera. Er is ook nog een andere cameraman voor de zoeker. Welkom dames en heren, bij weer een nieuwe video! Vandaag gaan we verstoppertje spelen OP AHOY!" Zegt Milo. "Heuyyy!" Zeggen de jongens. "Vandaag hebben we een heel leuk persoon achter de camera staan! Namelijk Loen! Zij gaat af en toe naar de verstoppers toe om ze te filmen. Dus Loen zien jullie ook nog voorbij komen!" Zegt Matthy. Hij glimlacht naar me, en ik glimlach achter de camera terug.

Milo is de zoeker, en de jongens mogen nu beginnen. Wanneer de tijd loopt rennen ze weg. Ik draai de camera om, zodat je mij en Milo kunt zien staan. "Ik ga echt niet rennen hoor." Zeg ik. Milo moet hard lachen, en ik moet er ook een beetje door lachen. "Nou ik ga maar eens richting de andere jongens!" Zeg ik. "Doe dat, kleintje!" Zegt Milo. Ik moet lachen en loop rustig AHOY in.

POV Koen

Ik ren naar binnen, maar halverwege ga ik weer lopen. Rennen is te veel moeite. Ik loop naar binnen en zie een koffiezetapparaat staan. "Oehhh ik neem even een lekkere cappuccino!" Zeg ik tegen de camera. Ik sta te wachten tot hij klaar is, en dan hoor ik gelach achter me. Ik draai me om. Het is Loen! "Sta je nou echt koffie te maken?!" Vraagt ze terwijl ze de slappe lach heeft. Ik moet ook lachen en we liggen nu beide in de slappe lach. "Misschien moet ik me maar verstoppen." Zeg ik wanneer we weer gestopt zijn met lachen. "Ja misschien wel he!" Zegt Loen. Ik geef Loen een knuffel en zeg gedag, en dan ren ik snel weg opzoek naar een verstop plek.

POV Loen

Koen is net weg. "Oke waar ga ik beginnen? Het is net alsof ik de zoeker ben jongens.. wacht ik bel Roel wel even." Zeg ik tegen de camera. 'Hey Roelie!' 'Hey Loen!' Zegt Raoul enthousiast. 'Waar zit je?' 'In zaal 1! De lichten zijn uit!' 'Oeh cool! Ik kom eraan!' 'Is goed! Is Milo al aan het zoeken?' Vraagt Raoul. Ik kijk naar buiten en zie Milo nog staan. 'Nee hij staat nog buiten!' 'Top! Tot zo!' 'Tot zo!' Zeg ik en ik hang op.

"Nou omw Roel!" Zeg ik tegen de camera. Ik loop naar zaal 1. Na even zoeken heb ik het gevonden. "Roel?" Roep ik. "Ja ik zit hier!" Hoor ik ergens achter de tribunes. Ik loop langs de tribunes naar achter en daar zit Raoul. "Heyyy!" Zeg ik blij. "Hey Loen!" Zegt Raoul. "Dus wat is nu je plan?" Vraag ik aan Raoul. "Ehhh, geen idee. Voor nu hierzo zitten. Trouwens, ik en Robbie hadden een goed idee toen we in de auto zaten!" Zegt Raoul met een grote glimlach. "Oja? Wat dan?" "Dat jij je in de laatste 5 minuten ook gewoon moet gaan verstoppen! Want Milo denkt dat jij hier dan gewoon bent om ons te filmen, en dat doe je ook, maar in de laatste paar minuten moet jij je ook verstoppen!" Zegt Raoul enthousiast. "Oh mijn god! Dat is echt een goed idee!" "Ja he! Dus je doet het?" "Tuurlijk!" Zeg ik lachend. "Top!" Zegt Raoul blij. Ik neem weer afscheid van Raoul zodat ik naar een van de andere kan.

Ik bel Robbie. 'Hey Loentje!' 'Hey Robje!' Zeg ik lachend. 'Hoe gaat het?' Vraagt Robbie. 'Ja wel goed! Maar waar ben jij?' 'Ik zit in zaal 5.' 'Jezus, ehh is goed. Ik kom er zo aan, maar ik moet het eerst even zoeken!' Zeg ik. Robbie moet lachen. 'Is goed! Tot zo!' 'Tot zo!' Zeg ik, en ik hang op.

Ik loop door een gang op zoek naar zaal 5. "Hey Loen!" Hoor ik ineens naast me. Ik draai me om. Het is Matthy! "Hey Mat!" "Wat doe jij hier?" Vraagt Matthy. "Ik was onderweg naar Robbie." "Ah oke, ik heb echt een fucking goeie plek!" "Waar?" Vraag ik enthousiast. "Kom!" Zegt Matthy. Hij loopt een trap op, en ik loop achter hem aan. "Wat is dit?!" Vraag ik, terwijl ik en Matthy op een soort zolder staan, met allemaal ijzeren dingen. "Geen idee, maar Milo gaat het echt nooit vinden!" Zegt Matthy lachend. Ik moet ook lachen. "Dat is zeker waar!" "En kijk wat ik heb!" En hij haalt een zakje snoep uit zijn zak. "Dit verbaasd me helemaal niks!" Zeg ik lachend. Matthy moet ook lachen. "Wil je er ook een?" "Jaa lekker!" Ik zet de camera neer en we gaan naast elkaar op de grond zitten, snoepjes eten.

"Raoul had een fucking goed idee he!" Zeg ik. "Oja? Wat dan?" Vraagt Matthy. "Hij en Robbie kwamen in de auto met het idee dat ik me de laatste 5 minuten ook ga verstoppen!" Zeg ik lachend. Matthy moet lachen. "Wajow! Dat is echt fucking slim! Dat moet je doen!" "Dat ga ik zeker doen! Milo pranken is een van de leukste dingen!" Zeg ik lachend.

Ik en Matthy zitten nog even te praten voor de camera, en dan word ik gebeld. "Oja kut! Ik zou naar Robbie gaan!" Matthy moet lachen. Ik neem op. 'Loen waar de fuck ben je?!' Vraagt Robbie. Matthy moet lachen, en Robbie kan het horen. 'Jahoor! Ze zit met Matthy!' Zegt hij lachend. 'Ja sorry! Kleine oponthoud maar ik kom er nu aan!' Zeg ik lachend en ik hang op. "Nou Mat, succes!" "Dankje!" Zegt hij, en ik loop weer de trap af, richting Robbie.

Wanneer ik de zaal waar Robbie in zit in kom lopen, staat Milo ineens voor mijn neus. "Heyy Loen! Wat toevallig dat ik jou hier tegenkomen! Er zal hier dan vast niet iemand in deze zaal zitten!" Zegt Hij lachend. Kut! "Ja heel toevallig! Ik kwam net bij de rest vandaan." "Ja ja! Dat zou ik ook zeggen. Ik loop wel even met jou mee!" "Oh nee zeker niet!" Zeg ik lachend. Ik loop de zaal weer uit. Ik loop wel even een andere zaal in. Ik sta in zaal 2 voor een aantal minuten, totdat ik zeker weet dat Milo weg is uit de zaal waar Robbie zit.

Ik loop de zaal in. "Robbie?!" "Ja ik zit hier!" Hoor ik hem roepen. Ik loop op het geluid af en vind hem al snel. "Milo stond 2 meter van me af he! Geen grap!" Zegt hij. "Serieus?! Ik liep hier naar binnen en hij stond ineens voor mijn neus!" "Ja dat kon ik horen!" Zegt Robbie lachend. Ik praat nog even met hem en dan loop ik de zaal weer uit.

Waar ben ik in beland?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu