Konu bulamıyprum amk yakında ani bir final gelebilir şaşırmayın..
Konu fikri olan varsa yazsın
#
"Koray müşteri geldi bak bir kasaya!"
Bardakları yerlerine dizerken Hasan abinin bağırışıyla "tamam abi!" Deyip işimi diğerlerine devrederek koşar adım kasaya geçtim. Başımı hala yukarı kaldırmamışken hızlıca kasanın önündeki dağınıklığı halledip siparişi almak için hala önümdeki dağınıklıkla ilgilenirken konuştum. Kafe bugün gereğinden fazla kalabalıktı.
"Siparişiniz nedir?"
"İki çay, demli olsun."
"Tamamdır, başka birşe-"
Otomatik olarak siparişi kasaya girdiğimde, duyduğum sesin oldukça tanıdık olduğunu anca kavrayabilmiştim. Şaşkınlıkla kafamı kaldırınca Cafer'in sırıtan yüzü görüş açıma girdi. Ben öylece dururken şaşkınlığımdan faydalanarak kasaya doğru eğildi ve yanağımdan bir makas aldı.
"Lan sen ne ara geldin?"
"Sertaç bugün çok yorulduğunu söyledi, bende dedim ki gidip bir bakayım benimkine"
Onaylar biçimde kafamı salladım. Cafer'e bakıp tam konuşmak üzereyken arkasında oluşan ufak çaplı insan kalabalığını farkettim ve aceleyle onu kendime çekip kısaca sarıldım.
"Tamam yeter bu kadar, insanlar bekliyor."
Arkasına bakınca gördüğü sıra sessizce küfretmesine neden oldu. Tekrar bana döndüğünde ona ilerlemesi gerektiğini belli eder şekilde bakıyordum.
"Ben şurda oturuyorum o zaman, sana kolay gelsin"
Eliyle işaret ettiği cam kenarı masaya baktım, kasaya yakın ve boş olan bir tek orası vardı. Kocaman gülümseyip sadece onun duyması için sessizce mırıldandım.
"Teşekkür ederim yakışıklı, mümkünse daha baş başa bir zamanda yine gel"
Oda gülümseyip daha fazla beklemeden az önce gösterdiği masaya doğru ilerledi. Bense sıradaki müşterinin siparişini aldım hızlıca. Zaten bir beş altı kişilik bir sıra vardı. İşimi yaparken ara sıra gözlerim cam kenarına değiyor, Caferle ikimiz göz göze geliyorduk.
Ona bakmayı kesip dikkatimi karşımdaki müşteriye verdim. Yoksa yanlış sipariş alacaktım ya da bir sakatlık çıkacaktı.
"Buyrun hanımefendi, siparişiniz?"
Karşımdaki kız siparişini vermeden önce gereksiz bir şekilde kasa üzerinden bana doğru yaklaştığında kaşlarımı çatmamak için kendimi tuttum. Belki kulaklarında bir sıkıntı vardı ve duymak için yaklaşması gerekiyordu, bilmeden hareket edemezdim.
"Yaa şey, bir arkadaşım bana buranın çok güzel *saçmasapanyazmayaüşendiğimuzunbirkahveadı* yaptığını söyledi de, ondan istiyorum"
Kızın konuşurken biraz daha yüzüme yaklaşmasıyla zaten dar olan yerimde biraz daha geriledim. Göz ucuyla burayı dikizleyen adama baktığımda kollarını birbirine geçirmiş, kıza her an dalacakmış gibi baktığını gördüm. Cafer'in özellikle benim çalıştığım yerde bir sorun çıkaracağını düşünmüyordum ama çokta zorlamamak lazımdı. Hızlıca kızın siparişini yazıp göndermeye çalıştım. Fakat kız benimle aynı fikirde olmayacaktı ki, masasına geçmek yerine hala olduğu yerde beklemeye devam etti.
"Bu arada sormadan duramayacağım da, gözleriniz lens mi ? Çok güzeller"
Kafede çalışmaya başladığımdan beri sık sık duyduğum sorulardan birini duyduğumda yüzümde istemsizce ufak bir gülümseme oldu. Fakat kızın muhtemelen daha yakından bakmak için gözlerime yaklaşmasıyla yüzümdeki gülümsemeyi hemen silip bir adım geri çekildim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Manyiak BXB
General FictionBir Adanalı.. ve bir Ankaralı.. En fazla ne olabilir ki ?