Gamze_Nur_Demir💓
Instagram hesabımda paylaştığım şarkıyı sayende esinledim, o an dedim ki işte günlerdir aradığım şarkı bu.
Bu bölüm sana hitaben yazılmış olsun 🥲💖🍁
Elimde bulunan telefonu kapatarak yanı başıma bıraktım, bugün bir türlü adını koyamadığım duygular yaşamış ve bundan rahatsızlık duyuyordum.
Yerimde doğrularak lavaboya yürümeye başladım, birden gözüme takılan şey ile yerimde durdum, dolabımın üst kısmına bozuk bir şekilde katılmış olan kutuyu görmem ile kaşlarımı çattım. Bugüne kadar nasıl fark etmemiştim ben onu?
Çalışma masasının önünde bulunan sandalyeyi alarak üzerine çıktım ve dikkatle alarak indim sandalyeden.Yatağıma doğru yürüyerek kutuyu inceledim, eski bir kutu olduğu belliydi ama benim odamda ne işi olduğunu anlayamamıştım, içimdeki sıkıntı ile yavaşça açtım kutuyu, açar açmaz gördüklerim ile gözlerim dolmuştu. Annem babam ve benim çekili olduğumuz bir çok fotoğrafı elime alarak öpmeye başladım.
- Annem, babam çok özledim sizi çok.
Gördüğüm zarflar ve flaş bellek ile yerimde gerildim, ilk önce zarflardan birini aldım elime. Yavaş bir şekilde açmaya başladım annemin inci gibi dizdiği satırlara baktım.
" Cennetim, kuşum, Lenam. Nasılsın kızım iyi misin? İnşallah iyisindir anneciğim. Seni çok seviyoruz biliyorsun değil mi? Şuan 5. Ayımdayım ve sizin de dediğiniz gibi çok duygusalım, gece sanırım çok duygusal bir bebek olacak annem. Şimdiden heyecanı ile güzel duyguları ile beni etkiliyor, içimde adlandıramadığım hisler var kuzum. Babana her dediğimde hamilelik kuruntusu diyerek geçiştiriyor ama hissediyorum anneciğim. Bana bir şey olacak gibi hissediyorum, seni yalnız bırakmak istemesem de bırakacak mışım gibi hissediyorum. Bir gün ben hayatında olmazsam affet beni olur mu? Yıkılma dimdik dur ayakta, sen Lena Yılmaz'sın sen benim güçlü prensesimsin. Başın asla yere eğilmesin kuzum, gözünden sadece mutluluk gözyaşları aksın anneciğim. Hadi ben gidiyorum, baban kükremeye başladı tekrar..."
Hıçkırıklarım odayı doldururken diğer zarfı açtım bulanık gözlerim ile aylar öncesinde hissetmişti annem.
Bu sefer babamın yazısı ile karşılaştım." Aslan pençelim? Nasılsın babasının can parçası? O gözünde takılı olan şey gözyaşı mı bakayım? Sil hemen onu sen aslan yavrususun, mutluluk için tek aksın o İncilerin kurban olduğum.
Bu aralar annen çok duygusal be güzelim, ama anneler hisseder derler yavrum. Bazen ölüm geliyor aklıma, ya bu dünyada sizi veya seni yalnız bırakırsak diye düşünmüyor değilim.
Babam geldi bugün aklıma, nasıl da severdi beni ama bir yalana inanarak mahrum etti sevgisini. Kırgınım! Ben babama yıllardır kırgınım kızım, birgün seni yalnız bırakmak zorunda kalırsak bize kırgın olma olur mu güzel gözlüm, çünkü biz seni ancak ölüm yüzünden bırakırız. O da takdiri ilahi be babam, neyse aslan pençelim annen çilek aşermeye başladı tekrar, gidipte tek tek arayacağım yine. Seni kocaman öptüm aslanım benim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENEKLİ
Algemene fictieGeçirdikleri kaza ile hayatı değişen Lena'nın hayattan ümidini kestiği anda hayatta olduğunu öğrendiği kardeşi ile başlar herşey. Aşk, zorluk ve mücadelenin olduğu bir hayata yelken açar... • Okurların birbirlerine karşı Hakaret, küfür vb tarzında...