22. BÖLÜM:Gelsen

3.1K 267 57
                                    

İyi okumalar💞💗🙃
🍁
Barış'ın küfür eden bakışlarına karşı ben Aren Gece'ye sarılmış bir şekilde galibiyet sevinci yaşıyordum. Barış gözlerini yumarak başını salladı." Bunlar iyi günleriniz, sevinin sevinin."

Başımı tabi dercesine sallayarak kahkahalar atmaya başladım." Bana kızıyorsun belki ama biz galibiyet için kurulan bir takımız, kaybetmemiz bile bir mucize."

Barış sokakta kavga eden teyzeler gibi elini beline atarak çatık kaşları ile başını salladı. " Zamanında çakmışız altı golü hâlâ konuşuyor." Diyerek bae'ye karşı söyleniyordu.

Yerimden kalkarak İrem'e kas göz işareti yaparak mutfağı işaret ettim. " Neyse sen o bir ara attığınız altı gol ile kendini avuturken bende Aren'in karnını doyurayım." İrem kahkahalar eşliğinde mutfağa girip Aren Gece için mama hazırlıyordu.

Kısa bir an bana değen gözlerini geri önüne çevirip konuşmaya başladı." Yokluğumda neler oldu Lena? Merak ediyorum." Stresle bir kolumda Aren'i tutarken diğer kolumla ise masaya yaslanmış İrem'i izliyordum. " pek bir şey olmadı canım, alt tarafı Barlas bey evine kahvaltıya geldi.  Ben ona bey demeyi bıraktım, haa bide dün gece uçağa binmeden beni aradı."

İrem kocaman açılmış gözleri ile bana bakarken Aren Gece elindeki mamayı görmesi ile birlikte sızlanmaya başlamıştı. " Ee mamayı verde kızın karnını doyurayım." Diyerek elindeki biberonu aldım.

" Nasıl anlatmazsın bana bunları Lena? ; Büyük bomba dedikodular birikmiş resmen." Sözlerine göz devirip Aren'e dikkatle mamasını içiriyordum " Saniyesinde arayacak değildim ya, buradasın işte şimdi de anlatıyorum."

İrem detaylı bir şekilde öğrendiği bilgiler ile geniş ağız sırıtarak arkasına yaslandı
" Vay anam vay babam be, ama ben bu adamın sevgisinden eminim ya. Hoş sadece magazinin paylaştığı kadar tanıyoruz o kadar."

Haklıydı, barlas bey ailemden günlük olaylarıma kadar herşeyin bilincinde olan bir adamdı. Hakkında hiç bir bilgi bilmemem benim hatamdı sonuçta tanımak için bir sebebim yoktu.

" Senin hislerin nedir Lena? Bu adamı görünce işte şimdi nefes alıyorum diyebiliyor musun yoksa sıradan biri mi senin için?" Sahiden ya, bende ki yeri neydi tam olarak?

" Bilmiyorum ki, kafam çok karışık. Kalbi çok güzel, saf ve temiz ama ona kalbimi emanet ederek bir hayata adım atamam. Çünkü bu yolda yalnız değilim, Aren Gece'de var. Beni yarı yolda bırakır mı bilmek istiyorum." Hislerimi açıkça söylemek rahatlamış ve omuzumdaki yüklerin kalkmasını sağlamıştı.

İrem elini omuzuma katarak destek olduğunu gösteren bir şekilde bir kere vurmuştu." Benim için herşeyden önemlisi sensin Lena, ama Barlas bey iyi birine benziyor. En azından olumlu veya olumsuz bir yanıt ver, zamana mı ihtiyacın var? Peki, düşün ama ona bunu hissettir yoksa ikiniz çok üzülürsünüz." Haklıydı, bunu yapmaya hakkım yoktu ve onun gibi bir insanı asla üzmek istemiyordum.

Başımı sallayarak Aren Gece'yide alıp ayağa kalktım. " Haklısın, geri döndüğü zaman kendisi ile konuşup bu ilişki işini düşünmek için vakit isteyeceğim. Korkularımı, düşüncelerimi anlatıp bir çıkış yolu bulmam lazım." İrem mutlu olmuş bir şekilde ayağa kalkıp tebessüm etti.

" en iyisini yapacaksın kardeşim."

Mutfaktan çıkarak bizimkilerin yanına geçmiştik, barış kısa bir süre sonra evine gitmek için ayağa kalkarken İrem'i de yol üstü eve bırakacaktı. İrem'e sıkıca sarılıp barış'a döndüm, maç yüzünden hâlâ bana tripliydi. Serçe parmağımı uzatarak tebessüm ettim " Olsun bir diğerinde de siz kazanırsınız, bu sefer dostluk kazansın." Barış hızla tebessüm edip sarılmıştı bana.

BENEKLİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin