BAŞKA BİR EVRENDE

870 86 16
                                    

Lena Yılmaz'dan:

Annemin sesi ile yerimden kalkıp aşağıya inmeye başladım, Aren gece elindeki çikolatayı yiyerek bana el sallarken annem sinirle yürüyordu.

" Ama anneciğim defalarca dedim, alıyorsan bile şu kızın önünden kaldır şu çikolataları diye. Bak şuna nasıl da yiyor, sonra ateşi çıkıyor kardeşinin."

Aren'e kaşlarımı çatarak bakmam ile elindeki çikolatanın hepsini ağzına atarak tebessüm etti.

" Anneciğim nereye saklasam buluyor, hem merak etme bundan sonra ona çikolata da vişneli kekte yasak."

Aren Gece telaşla anneme bakarak yanıma koşmaya başladı.

" Abla söz bir daha yemeyeceğim, vişneli kek al bana olur mu?" Annem sizden olmaz der gibi bakarak mutfağa girdi. Onun girmesi ile Aren Gece'nin önünde diz çöküp yanağına öpücük kondurdum.

" Ablacığım, defalarca söyledik ama. Sana zarar gelmesin diye yasaklıyoruz sana." Aren Gece dudaklarını büzüp cebindeki diğer çikolataları da çıkartarak elime bıraktı. " Ama benim çikolataya değil çileğe alerjim var." Başımı sallayarak ayağa kalktım ve elini tutup kapıya yürümeye başladık.

" Ama her şeyin fazlası zarar verir ablacım, o yüzden dikkatli olmakta fayda var." Başını sallayarak onayladı beni, kapıyı açmam ile babamı görmem bir olmuştu. Hızla Aren Gece ile kendisine sarılmamız ile gülüp yanaklarımıza öpücük kondurdu.

" Güzellerim, napıyorsunuz bakalım?"
Aren Gece babamın sakallarına öpücük kondurarak cilve yaparken onun bu haline gülerek babamın ceketini alarak geri astım.

" Annem mutfakta yine döktürüyor, bizde Aren Gece hanım ile çikolatanın zararlarını konuşuyorduk."

Babam gülerek koltuğa oturarak bir dizine Aren Gece'yi oturtarak okul gününü anlatıyor du.

" Sonra aslan, ceme bağırdı baba. Bir daha benim kalemimi alırsa çok sevdiği silgisini çöpe atacağını söyledi."

Evet evimizde her gün konuşulan bir aslan meselesi vardı artık.
" Aslan demek, neyse sen bu arkadaşına selamımı söyle. Lena'm sende annene söyler misin bugün misafirimiz geliyordu bir eksik var mı evde. Gidip alayım."

Başımı sallayarak mutfağa yürümem ile Hatice abla ile annemin yemekleri hazırladıklarını görmüştüm.

" Anne,babam bir eksik varmı diye soruyor." Annem başını iki yana sallayarak elindeki börek tepsisini kenara bıraktı.

" Yok kızım, ama sen kardeşinin kıyafetini değiştirir misin?"
Başımı sallayarak salona geçip Aren'in elinden tutarak yukarı çıkmaya başladık.

" İrem abla neden gelmedi bugün, hem aslı abla ve emir abi de uzun zamandır gelmiyorlar. Ben onları özledim."

Aren'in isyanına gülerek odasına girdik.
" İrem ablan bu aralar biri ile konuştuğu için bizi pek hatırlamıyor, Aslı abla ve emir abi ise yarın sen ve beni sürpriz bir yemeğe davet ettiler."

Aren heyecanla başını sallayarak dolabından en sevdiği elbiseyi çıkartarak sallamaya başladı.

" Bunu giymek istiyorum." Başımı sallayarak üzerinin değiştirmesini sağlayarak saçlarını örmeye başladım. Aren'in hazır olması ile kendi odama geçerek kısa bir duş alıp babamın bu doğum günümde aldığı elbiseyi giyerek saçımı kurutup aşağıya inmeye başladım. Aren Gece'nin cilveli sesini duymam ile tebessüm ederek içeri geçtim.

Babam ve iki genç adamın sohpet ettiğini görmem ile yerimde durdum, Asel daha iri yapılı olan adama gülerek bir şeyler anlatırken barış ile göz göze geldik. Şaşkın bir şekilde birbirimize bakarken babam kaşlarını çatmıştı.

BENEKLİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin