29. BÖLÜM: HABER

2K 253 196
                                    

Hadi Bismillahirrahmanirrahim.
Olaylar başlasın...
🌸

Elimdeki çatalı Hande Ablanın getirdiği tatlıya batırdım, yemekleri yememiz üzerine bahçeye geçmiş hoş bir sohbet eşliğinde vakit geçiriyorduk

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Elimdeki çatalı Hande Ablanın getirdiği tatlıya batırdım, yemekleri yememiz üzerine bahçeye geçmiş hoş bir sohbet eşliğinde vakit geçiriyorduk. Barlas'ın üzerimdeki bakışları ile ona doğru dönüp tebessüm ettim, iyi ki diyorum... İyi ki kalbimin kapılarını açmıştım bu adama.

Telefon görüşmesi yapmak için kalkan barış stresle yanımıza dönüp babasına baktı." Baba bir saniye gelebilir misin?" Barlas bir durum olduğunu anlamış gibi ayağa kalkıp Mehmet amcadan önce yanına gitti, onların gitmesi ile vücudum gerilmişti.

Ya bir şey olduysa?

" Eminim iş ile ilgili bir durumdur, bu deli adamlar sürekli heyecan yaratır." Bakışlarım Hande ablaya döndü.
" Barlas hassas olduğu kadar da öfkeli bir adam, o öfkesi ile hareket etsin istemiyorum. Umarım sadece iş ile ilgili bir durumdur." Diyerek iç çektim.

Hande Abla gergince tebessüm edip omuzuma dokundu. " Eminim büyük bir sorun yoktur." Başımı sallayarak ayağa kalktım Aren Gece yatıyordu ve onu kontrol etmem gerekiyordu.
" Aren gece arada huysuzlanır, bir ona bakayım." Diyerek onayını alıp bahçe kapısından geçip Eve girdim.

Aren Gece'nin hâlâ derin bir uykuda olduğunu anlamam ile geri çıkacağım an gelen bağırış sesi ile stresle yerimde durdum, Barlas'ın sesi net bir şekilde duyuluyordu.

" Sokarım onun babalığına amca, deli etmeyin beni. Bu adamın ne bok olduğunu siz de en az benim kadar iyi biliyorsunuz, siktirmesin belasını."
Gitmek için harekete geçeceğim an ismimi duymam ile durdum.

" Lena peki? Babanı hallettin diyelim, bu kıza ne diyeceksin Barlas ? İşler karışıyor farkında mısın? Kendine gel, yalan dolan olmadan bitir şu işi yoksa hepimiz hasar alacağız bu işten."

Kaşlarımı çatarak kapıya baktım, neydi o hasar almamıza neden olacak olan o yalan?

" Halledeceğim amca, halledeceğim. Ne Lena ne de Aren Gece etkilenmeden halledeceğim bu işi."

Adım sesleri ile hızla bahçeye çıktım, hızla atan kalbime inat sakin bir ifade ile yerime geçtim. Barlas ve diğerlerinin gelmesi ile ayağa kalktım.

" Barlas... Ben bugün biraz yoruldum da, eve gidebilir miyiz?"

Barlas stresle başını sallarken Hande abla memnun olmamış bir şekilde dudak büzdü.

" Bu sayılmaz ama, tekrar gelin canım."
Başımı sallayarak tebessüm ettim.
" Memnuniyetle, bende bir gün sizi misafir etmek isterim."

Aren Gece'yi hazırlayarak uyanmaması için dikkatle kucağına aldı Barlas.
Barış gergin bir şekilde bana sarılıp veda ederken Mehmet amca ve Hande abla'ya sıkıca sarıldım.

Arabaya geçmemiz ile sessizlik hakimdi arabada, Aren Gece uykusuna devam ederken ben dalgın bir şekilde dışarıyı izliyordum.

" İrem'in evinin iki sokak önünde bir park var, orada bir beş dakika oturabilir miyiz?" Sorum üzerine başını sallayarak yola devam etti.

BENEKLİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin