Gözlerimi açmam ile yanı başımdaki saate kaydı gözlerim, bugün son gün dü. Yarın mahkeme vardı ve ben nasıl davranacağımı bilmiyordum.
Bugüne kadar kimse gelmemişti eve, bugün gelebilme imkanları vardı. Hızla yataktan kalkıp banyoya girerek elimi yüzümü yıkadım. Aren Gece iki saat önce uykuya yenik düşmüştü ve ben ölü gibiydim, hızla penceremi açarak havalanmasını sağladım.
Aslı ablanın sesi ile irkilip arkama döndüm.- Her zaman ki gibi erkencisin?
Tebessüm ederek başımı salladım ve bir kaç adım yanına yaklaştım.
- Yarın dava var ve bugün de sürpriz yapıp gelebilirler, önlem almam lazım.
Aslı abla elini omuzuma koyarak güven verir şekil sıvazladı.
- Merak etme, her şey yolunda. Biz Aren Gece bebeği kimseye vermeyiz.
Tebessüm ederek başımı salladım birden ağlama sesi ile kahkaha atıp aslı ablaya döndüm.
- Sanırım o da gitmek istemiyor.
Aslı abla tebessüm ile bana bakıp yavaş adımlarla ağlayan Aren Gece'nin odasına yürümeye başladık.
Aren eli ağızında hıçkırarak ağlıyordu.- Ablam, acıktın mı sen? Gel ablaya gel kuzum.
Aren iç çeke çeke yüzüme bakıyordu,
Yavaşça kucağıma alıp öpmeye başladım.
Aslı abla da mama hazırlamak için aşağıya indi.Yan komşumuz Leyla abla yeni doğum yapmıştı ve Aren Gece'yi arada emziriyordu. Ama her zaman yanına gidip rahatsız etmek istemediğim için bizim için sağıp veriyor du.
Aşağıya inmem ile aslı abla biberonu elime verdi, dikkatle ağızına koyduktan sonra emiş şeklini izlemeye başladım.
- Sen çok güzel bir ablasın Lena.
Gözlerim aslı ablaya değdi.
- Umarım ona hak ettiği hayatı verebilirim. Ona bunu borçluyum.
Aslı abla tebessüm edip ayağa kalktı.
- Kahvaltı hazırlıyorum, bir şeyler yemelisin.
Başımla onaylayıp Aren'in yüzünü sildim, ağlaması dinmiş melül melül yüzüme bakıyordu. Gülerek öpüp saçları ile oynamaya başladım.
- Aşkım benim, can parçam.
Hazır olan sofra ile ayağa kalktım ve Aren'in gazını çıkarmaya çalışarak sofraya oturdum.
- Ee okul da bitti sayılır, sınav için hazır mısın?
Heyecanla kafamı kaldırıp aslı ablaya baktım.
- Netlerim fazlası ile iyi. Geçiken dersleri de İrem sayesinde hallettim, yani sadece sınav gününün gelmesi kaldı.
Aslı abla gururla yüzme bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENEKLİ
General FictionGeçirdikleri kaza ile hayatı değişen Lena'nın hayattan ümidini kestiği anda hayatta olduğunu öğrendiği kardeşi ile başlar herşey. Aşk, zorluk ve mücadelenin olduğu bir hayata yelken açar... • Okurların birbirlerine karşı Hakaret, küfür vb tarzında...