Yazar anlatımı ile:
Baygın yatan Lena'ya hüzünle bakıyordu en yakın arkadaşı, İrem yorgun bir şekilde Lena'nın elini okşarken Aren Gece'nin sesi ile arkasına döndü. Barlas, Lena uyanır uyanmaz kardeşini görmesi için getirmişti Gece'yi.
" Uyanmadı mı hâlâ?" İrem başını İki yana sallayarak derin bir nefes aldı.
" Doktor birazdan uyanır dedi, ilacın etkisi bitmek üzere." Başını sallayarak Aren Gece'yi Kucağına aldı.Ozan elini Barlas'ın sırtına koyarak varlığını hissettirir gibi sıvazlamaya başladı. " Lena çok güçlü bir kız, eminim ki bu günleri de atlatacaksınız."
Barlas kardeşine tebessüm ederek başını salladı. "O bu hayattaki en değerli şeylerden biri, diğeri de sizsiniz." Ozan şaşkın bir şekilde kalırken yüzündeki tebessüm ile gözlerini sıkıca yumdu.
" Teşekkür ederim Barlas. Beni kabul ettiğin için."" Uyanıyor." İrem'in sesi ile kucağındaki Aren Gece ile hızla ayağa kalktı. Lena yarı açık gözleri ile etrafa bakarken kafasında duran sargı ile olayları hatırlamaya çalışıyordu.
" Ne oldu bana?" İrem şaşırsa da Barlas bu evrede unutkanlık yaşayacağını biliyordu. " Kısa bir operasyon geçirdin sevgilim." Lena bakışlarını Barlas'a çevirdiği an kardeşini görmesi ile heyecanla ellerini uzattı. Aren ise sonunda gördüğü ilgi ile gülerek ablasını istiyor du.
" Nasılsın ablacım?" Aren gülerek başını göğüsüne saklayarak öpücük kondurdu.
" İyyim." Aren ve diğerleri bu haline gülerken bir tek Barlas gülmüyor du. İçindeki kötü hisse lânet okuyordu, Lena ameliyat sırasında fenalaştığı an içinde ki kaybetme duygusunu iliklerine kadar hissetmişti."Ne zaman çıkacağım hastaneden?" Barlas daldığı yerden Lena'nın gözlerine çevirdi bakışlarını. " Saat 15:30'da çıkarız, dünden beridir uyuduğun için doktor detaylı kontrol şartı ile izin verdi." Lena başını sallayarak uyandığı andan beri henüz yeni aklına gelen soruyu sordu.
" Bitti mi peki, kurtuldum mu?" Barlas kasılan bedeni ile haraket etmeden bakıyordu Lena'nın yüzüne. "Tedaviye devam edeceksin Lena, küçük bir kısmını tek temizleyebildi doktorlar. Ama iyisin."
Lena tam tersini düşünüyor du ama havadaki gergin ortamı daha fazla germemek adına susmuştu.
" Buradan çıktığımız zaman benim kaldığım eve gideceğiz Lena." Lena merakla bakarken Barlas hızla konuya girdi. " Doktorun ile konuştuk, bu şartlar altında yalnız kalman, eğitime ve iş hayatına devam etmen doğru değil. Okulun ile konuştuk ve anlayış ile karşıladılar, uzaktan eğitim alacaksın. Bende tedavi süresi boyunca işlerimi evden halledeceğim, o yüzden gözümün önünde olman gerekiyor. Barış ve Bae şuan önemli eşyalarını evimize taşıyorlar."Lena itiraz edemeden Aslı'nın da onay vererek desteklemesi ile suspus olmuştu.
Gelen doktordan genel bilgileri de almaları ile İrem ve aslı erkeklerin çıkması ile Lena'nın giysilerini giydirmeye başlamışlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENEKLİ
Ficción GeneralGeçirdikleri kaza ile hayatı değişen Lena'nın hayattan ümidini kestiği anda hayatta olduğunu öğrendiği kardeşi ile başlar herşey. Aşk, zorluk ve mücadelenin olduğu bir hayata yelken açar... • Okurların birbirlerine karşı Hakaret, küfür vb tarzında...