" Gel, anla dikenimden
Güllerim uyansın bahçelerimde"
•
Elimdeki sepete yaptığımız yiyecekleri eklerken İrem'in hazırlanmasını bekliyordum, düğüne gidiyormuş gibi davranıyor oluşu bu özenin barış'a olduğunun kanıtıydı. Aren Gece Güliz teyzenin kucağında oturmuş söylemelerine gülüyordu, zaman hızlı geçiyordu ve Aren hızlı büyüyor du." Lena senin tokanı alabilir miyim? Kıyafetime o uyuyor da." Sabahtan beri bu heyecanı beni de geriyordu. " Al bakalım al, ama acele et." Kapıdan dik dik üzerime bakarak göz devirdi." Henüz giyinmemişsin bile Lena, hem Aren Gece derken ben hazır olurum." Sepetin kapağını kapatarak İrem'e yaklaştım." Saat kaçtan beri süsleniyorsun farkında mısın kuzum? Hayır zaten güzelsin ama sen şuan böyle isen düğünün de Allah bize sabırlar versin." İrem düğün hayaline kapılırken ben söylenerek odaya geçtim, dün geceden seçmiş olduğum Takımı giyerek Güliz teyzeden Aren Gece'yi de alarak üzerini giydirdim, saçlarına da tatlı bir model vererek küçük bir çantaya mamasını ve bezini katarak maskemi de alarak odadan çıktım.
İrem telaşla saçını düzeltip bana baktı,
Aren gece ise İrem'i görmenin vermiş olduğu sevinç ile kucağımda zıplıyordu.
" Ay aşkım sen ne güzel olmuşsun öyle ne" Aren şımarık bir şekilde elini emerken ben ise Aren Gece'yi İrem'in kucağına bırakarak ayakkabımı giyerek yerimde dikleştim, Aren Gece'yi kucağıma geri alıp İrem'in giymesini bekledim. Korna sesi ile İrem sepeti alarak yürümeye başladı, Güliz teyzeye veda ederek bende çıktım evden.
Barış,Barlas ve Bae yan yana durmuş bize bakıyorlardı." Vay anam vay babam bee, cennetin kapısına mı geldik yavrum 3 güzel melek ile ödüllendirildik. Barış'a gülerek yanına geçtim, İrem ise utangaç bir şekilde bakıyor du." Çok şık olmuşsun meleğim." Onu süzerek göz kırptım." Sende fena değilsin aşkım." O aşkım kelimesi ile yerinde dururken bae'nin isyanı ile ona döndük.
" Yeter ama hepiniz çift olmuşsunuz, bende bulucam sevgili. Ama o zamana kadar verin Aren Gece'yi bana." Ben gülerek Aren Gece'yi kucağına katarak Aren'e el salladım. Yavaşça arabaya yerleşmiş yola koyulmuştuk." Aç şarkı da havamız yerine gelsin." Barış'ın arkadan gelen sesi ile sesi açarak 'Gülşen- bangır bangır' açarak yola devam ettik.
•
Yarım saat ardından durmamız ile oturduğum yerden dikleştim, Aren arabanın sarsıntısı ile bae'nin kucağında uykuya dalmış bir şekilde uyuyordu. Yavaşça inmeye başlamıştık, küçük bir gölet ve ağaçların uyumuna hayranlık ile baktım. Bazulan saçımı düzeltirken Aren Gece için getirdiğim puseti alarak İrem'in örtüyü yere katarak Aren Gece'yi bae'den alıp içine kattım. O huzur içinde yatarken arabadan indirilen eşyalardan tanışmaya başladım. Yavaşça kurulup örtüye oturmuş çevreyi izliyorduk, başım Barlas'ın göğüsüne yaslı bir şekilde tenine karışan parfüm kokusu ile huzur buluyordum.
" Mangalı Barlas yaksın abi, eli pek bir lezzetlidir." Barış'ın sesi ile Barlas yavaşça başını sallayarak saçıma öpücük kondurdu." Yaparız ama biraz uzak da durmamız lazım. Aren gece dumandan etkilenmesin." Bakışlarımı gözlerine çevirerek çenesine dudaklarımı bastırdım." En çokta bu düşünceli hallerini seviyorum." Dudaklarıma ufak ama etkili (!) Bir öpücük kondurarak saçımı kulağımın arkasına attı. " Her zerrene aşığım." Diyerek gözlerime baktı uzun uzun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENEKLİ
General FictionGeçirdikleri kaza ile hayatı değişen Lena'nın hayattan ümidini kestiği anda hayatta olduğunu öğrendiği kardeşi ile başlar herşey. Aşk, zorluk ve mücadelenin olduğu bir hayata yelken açar... • Okurların birbirlerine karşı Hakaret, küfür vb tarzında...