Pars'ın ağzından
"39.8 abi düşmüyor ateşi. Ne yapacağız? Akşam ki soyguna gitmeyelim." dedim.
Köksal abi, elini Lilith'in alnına koydu.
"Ozan abi, biz akşam soyguna gelmeyeceğiz." dedi Köksal.
"Saçmalamayın, doktorlar başında olacak zaten. Soyguna siz olmadan gidemeyiz. Bugün herkes yemekte olacak en iyi fırsat bu gün" dedi Ozan abi.
"Emin misin? Ateşi çıkabilir."dedim.
" Eminim hiçbirşey olmaz. Ege için de kormayın. Başında Elif ve Ömer duruyor."Elif Lilith'in küçüklükten beri arkadaşıydı. Ömer ise en küçük kardeşimdi.
Lilith'in ağzından.
Gözlerimi açtığımda Pars yanımda oturmuş saçlarımı okşuyordu.
" Güzelim,ayağa kalkma ateşin var." alnıma bir öpücük kondurdu.
" Midem çok bulanıyor." ağzımda garip bir tad vardı. Çok tanıdık ama hatırlayamıyorum. Arda abim içeriye girip, koltuğa oturdu. Yatakta oturdum. Kafamı Pars'ın omuzuna yasladım. Gözlerim kararıyordu. Kafamı cama bakmak için yana çevirdim. Ağzımdan birey geldi. Elimi sürüp, ne olduğuna baktım. Kandı. Aniden kusmaya başladım. Kan kusuyorum.
"K-kan mı kusuyor o?" dedi Arda abim. Arda abim bayılıp, yere düştü. Pars arkadan saçlarımı tutuyordu. Geriye çekildim. Pars peçete uzattı. Ağzımı sildim. Ağzımda hâlâ kan tadı vardı. Köksal abim kalbini tutuyordu ve nefesi daralıyordu. Köksal aslında abim değil ikizim. Biz çift yumurta ikiziyiz ama sadece Ozan ve Onur abim biliyor. Benden 2 saniye önce doğduğu için normaldede abi dedirtiyor.Bendeki hastalıkların aynıları onda var. Kalplerimiz bağlı. Ozan abim Arda abimi koltuğa yatırıp, Köksal abim ile ilgilendi.
"Abi bu kızı böyle bırakamayız siz gidin biz gelmeyelim."Köksal abim Ozan abime baktı.
" Köksal delirtme beni. Eğer çok kötü olursa dönersiniz. "dedi Ozan abim. Sinirli bir şekilde elini sıktı.
" Hadi kalkın gidip, hazırlanın 1 saat sonra çıkacağız. "dedi Ozan abim. Yanıma geldi,elini alnıma koydu. Yanağıma bir öpücük kondurup, odadan çıktı. Pars Köksal ve Arda abimde odadan çıktı. Daha doğrusu Pars ve Köksal Arda abimin koluna girip, götürdüler. Hâlâ tam olarak ayılamamıştı. Kafamı yastığa koydum. Gözlerimi kapattım.
Pars'ın ağızından
"Alo Ömer, çok dikkatli olun. Ege'nin yanından sakın ayrılmayın. Lilith evde doktorlarla tek başına." dedim.
"Tamam, kaçamaz ki zaten heryerde adamlar var." telefonu kapatıp, arabaya bindim. Arda , Köksal abi, ve Ozan abi benim arabadaydı. Diğerlerinde Mert'in arabasındaydı. Benim ve Lilith'in örgütündekilerde her araçta 4 kişi olacak şekilde binmişlerdi. Soygun yerine doğru ilerledik.
Evde ki değerli eşyaları toplarken, telefonum çaldı. Ömer arıyordu.
"Abi, Ege yok, kaçmış. Ben aşağıya korumalar bakmaya gittim. Elif Ege'nin yanında duruyordu. Bir geldim ki ikiside yok. Abi ne yapacağız." telefonu kapatıp, Köksal buldum.
"Köksal abi, Ege kaçmış. Gitmemiz gerekiyor."
"Ozan abi biz gidiyoruz. Yemek 12'de bitecek. Sakın gecikme." Koşarak, aşağıya indik. Arabayı ben kullanıyordum. Köşke geldik. Lilith'in olduğu odaya çıktım. Kimse yoktu. Ali Lilith'in yanında duracaktı ama oda yoktu.
Ali'yi gördüm. Koşarak, yanıma geldi." Abi kız yok. 5 dakika önce buradaydı. Su istedi su almaya gittim geldim yok."
"Köksal kaçırmışlar kızı." Ellerim titriyordu. Korumaları evde bırakarak, Ömer'i olduğu binaya geldik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLÜM OYUNLARI
ActionDeli bir kadının 18 yaşında kurduğu bir örgüt;ölüm örgütü. Kendini, soygun yapıp, adam öldürmeye adamış bir kadın. Genç kadının en büyük hayali İspanya kraliyet darphanesini soymak. Bu hayalini gerçekleştirmek için güçlenmeyi bekliyor. Ve o gün geli...