Bebek

39 6 0
                                    

Javier koşarak gelip, beni kucağına aldı. Beni arabanın arka koltuğuna yatırdı. Sarah'da yanıma oturdu. Elini tuttum.

"Liltih,kızın sana çekmiş çok sabırsız." güldüler ama benim canım çok acıyordu. Hastaneye geldiğimzide Javier kornaya bastı. Beni kucağına alıp, tekerlekli sandalyeye oturtturdu.

Doktor acil doğuma girmem gerektiğini söylemişti. Hastane odasında kolumda serumla doğum yapmak için bekliyordum.

"Lilith, sakin ol. Titreşim modundaki telefon gibi titriyorsun." dedi annem.

"Çok korkuyorum çünkü."

"Korkma güzelim. Neden korkuyorsun ki?"

"Ya bebeğe bir şey olursa. Ya bana bir şey olursa. Victoria annesiz kalırsa. Javier çok korkuyorum. Ya bebeğimize bir şey olursa."

"Olmayacak güzelim. Karnında bebekle giridiğin o ameliyathaneden kucağında bebeğinle çıkacaksın inşallah. Korkma rahatla biraz. Sen 2.de böyleysen 1. Doğumunda nasıldın Allah bilir."

"Ağlamaya vaktim bile olmadan doğuma alınmıştım."

"Cidden mi?"

"Cidden. Böyle sıradan bir gün. Evde Batu'yla oturuyorum. Batu'da oradaki iş arkadaşım. Batu dedi hadi gel yürüyüşe çıkalım. Bende tamam dedim. Victoria'da 7,5 aylık falan. Yürüdük, dolaştık falan benim aniden suyum geldi. Hemen hastaneye geldik ama Batu Bey'in mahkemesi vardı. Ve gitti. Kimseye ağlanıp, sızlanamadım. Tektim çünkü. "

"Ee sonra ne oldu?"

"Doğuma girmeden doğum başlayınca hemen aldılar beni doğuma. İnanır mısınız odadaki duvara bile sövdüm."

"Ben inanırım. Normal doğum çok acı verici bir şey."dedi Sarah.

"Tam 10 saat sürdü. 10 saat boyunca tanıdığım herkese sövdüm."hemşireler ve doktor odaya girdi.

Doğumhaneye gidiyorduk. Deliler gibi titriyordum. Ve ciddende canım acıyordu. Herkes bana el salladı. Victoria'da oradaydı. Bende onlara el salladım ve artık doğumhanedeydim.

Javier ve Sarah mavi kıyafetlerle yanıma duruyorlardı.

Doğum sahnesi anlatmaya üşeniyorum o yüzden doğumdan sonra.

Bebek erken doğduğu için 2,3 hafta küvezde kalacaktı. Lilith, bebekler gibi uyuyordu. Doğum boyunca tanıyıp, tanımadığı herkese sövmüştü.

Saçlarına bir öpücük kondurdum. "Çok tatlı ya." dedi Köksal.

"Sen bir de onu doğumhaneden gör. Darphanedeki gövenliklere bile sövdü. Hayır arada bizide sövdü. Sonra geri özür diledi." dedi Sarah hepimiz güldük.

"Cidden o kadar sövdü mü ya?"

"Anlatmaya günler yetmez. Artık nasıl canı acıdıysa bir yandan çığlık attı bir yandan da küfür etti." Lilith, yavaş yavaş uyanıyordu.

Öksürdüğünde ona bir bardak su içirdim. Yavaşca yatakta oturdu. "Lilith, iyi misin? Bir yerin ağrıyor mu?"

"Nedensizce boğazım ağrıyor."

"Nedensizce mi? 7 saat boyunca çığlık çığlığa herkese sövdüğün için değil yani?" dedim gülerek.

"Seni normal doğuma alsınlar o zaman görüşürüz." dedi gülerek. Saçlarını öptüm.

"Bebeğim nerde? Bebeğim ve kızım nerede onları görmek istiyorum."

"Victoria büyük köşkte uykusu varmış uyumaya gitti. Alexandra küvezde."

ÖLÜM OYUNLARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin