"Sen bana ihanet ettin Victor."
"Zevk ile yaptım."
Bu gün günlerden Cumaydı. Saat 22.42'ydi. Yarın dışarıda olacaktık. Türkiyeye geri dönecektik. Tabi kaçana kadar kimliklerimiz belli olmazsa.
"Lilith sana telefon var."dedi Victor.
Toplantı odasına gidip, telefonu açtım."Alo."
"Lilith bilgisayar odasından arıyorum."
"Ne oldu?"
"2 saat sonra içeriye girecekler. Hazırlıklı olun."telefonu kapatıp, bodurma abimlerin yanına indim.
"Buraya geliyorlarmış!"
"Kim geliyor?" dedi Ozan abim.
"Askerler 2 saat içinde içeriye gireceklermiş."
"Rehinelere zırhlı tulumları giydirin. Bizden biriymiş gibi durmaları için ellerine sahte silhaları verin."kafamı salladım.
Tulumları dağıtmıştım, Sarah ile oturmuş kahve içiyorduk." Bebeği nereye götüreceksin? "
"Neden götüreyim?"
"Adamlar içeriye girdiğinde bebeğe zarar gelebilir çünkü. İstersen adamlardan birisi bebeği dışarıya götürsün zaten 7, 8 saate dışarıda olacağız."
"Ben bebeği hazırlayayım."dedi. Bebeğin üzerini ve bezini değiştirdi. Poşete süt, mama, bez vb. koydu. Bende telefonu elime aldım.
"Derya, ben Lilith."
"Ne oldu Lilith?"
"Emir ile birlikte geçite gelin size abimin kızını vereceğim. Biz buradan çıkana kadar siz bacaksınız."
"Tamam 10,15 dakikaya oradayız." telefonu kapattım. Telefon tekrar çalmaya başladı.
"Lilith 30 dakika içerisinde içeriye girecekler."
"Tamam,teşekkürler."
Bebeği kucağıma alıp, pusete koydum. Poşetleri ve puseti alıp, bodurma indim. Geçitin kapısını açtığımda Duru karşımdaydı. Bebeği ona verdim.
"Lilith, kendine dikkat et eğer çok zor durumda kalırsanız geçitten geçin siz çıktığınız an, geçit patlayacak."gülümsedim. Kapıyı kapatıp, yukarıya çıktım. Herkes maskelerini takmiş ellerinde silahlarla duruyordu. Abimler poşetlere koyduğumuz paraları geçitten atıyordu.
"Kaç paket kaldı?"
"45 paket kaldı."dedi Alex.
Bende onlara yardım etmek için yukarıya çıktım. Paketleri elden ele uzatıyorduk. Paraları onlar gelmeden dışarıya çıkarabilirsek bizde geçitten kaçacaktık. Eğer paraları çıkaramazsak paraları çıkarana kadar onlarla savaşacaktık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLÜM OYUNLARI
AcciónDeli bir kadının 18 yaşında kurduğu bir örgüt;ölüm örgütü. Kendini, soygun yapıp, adam öldürmeye adamış bir kadın. Genç kadının en büyük hayali İspanya kraliyet darphanesini soymak. Bu hayalini gerçekleştirmek için güçlenmeyi bekliyor. Ve o gün geli...