Evlilik Teklifi

76 7 56
                                    

Yatağıma girmiş ağlıyordum. Kulağımda kulaklık vardı. Kapıyı kilitlemiştim. Kulaklığın tekini kulağımdan çıkarttım.

"Lilith,güzelim aç şu kapıyı. Hadi, lütfen." dedi Köksal.

Pars 2 gündür eve gelmiyor. Ne yapıyor hiç merak etmiyorum. Artık insanlara güvenemiyorum. En son güvendiğim insanlar tarafından öldürülüyordum. Keşke ölseydim. Keşke Köksal beni kurtarmasaydı.

Kapıdan sesler gelmeye başaldı. Kapıyı kırmaya çalışıyorlardı. Kulaklığı kulağıma taktım. 'Yüzyüzeyken konuşuruz - Son seslenişim'. Yüzüm kapıya dönüktü. Kapıyı kırmayı başarmışlardı. Yüzümü cama doğru çevirdim. Köksal abim yanıma geldi. Kulaklığın tekini kulağımdan çıkardı.

"Lilith, ne halt yemeye çalışıyorsun? Kapıyı kilitlemek ne kızım. Delirdin mi sen?" dedi Ozan abim.

"Bilmem, delirmişimdir belki."dedim. Ozan abim elini yumruk yaptı. Kolumdan çekip yatağa oturtturdu.

" Lilith, bak kaçırıldı kötü şeyler yaşadın. 2 haftadır sana birşey demedim. Ama çok fazla oluyorsun. Kendine gel yoks-"sözünü kestim.

" Ne yaparsın? Sarah'ı öldürdüğün gibi benimde mi öldürürsün? "sert bir tokat attı. Köksal Ozan abimin elini tutup, bağırmaya başladı. Kimse bana bakmıyordu. Yatağın yanındaki hırkayı üzerime geçirip, odadan çıktım. Çıktığımı fark etmemiş olacaklar ki bağırışmaya devam ediyorlardı. Aşağıya indiğimde sadece Arda abim oradaydı. "Nereye gidiyorsun? Gidemessin, Elif'i hâlâ bulamadık." dedi Arda abim.

Kulaklığımı takıp, hızlıca dışarıya çıktım. Arabamı bulup, bindim. Arda abim peşimden gelmeye çalıştı ama yetişemedi. Eski evime gidiyordum. İşgence gördüğüm o eve. Aslında o ev benim değildi, küçükken orada yaşıyorduk. Babam başka bir ülkeye taşınınca tapusu bana kaldı. Evin önüne geldim. Arabadan inip, bagajı açtım. İçinde birkaç kıyafet, sigara ve yiyecek olan valizi aldım. 3, 4 aydır arabadaydı. Kapıyı açıp, içeriye girdim. Ev bodrum katla birlikte 3 katlıydı. Bodrum katta benim yatağım ve dolabımı vardı. Köksal ve ben burada kalıyorduk. Merdivenin altındaki odaya girdim. Babam genelde burada döverdi bizi. Abilerim engel olmaya çalışsa da babam izin vermiyordu. Odaya girdim. Duvarlara ellerimi sürttüm.

Pisikolog geçmişinden uzaklaş demişti. Ben ise geçmişime yakınlaşıyordum.

Telefonum çaldı. Köksal arıyordu. Telefonu açtım.

"Lilith, neredesin?"

"Sana bir ipucu 'geçmiş' " telefonu kapattım. Eğer Köksal'da ufacık zeka varsa beni bulurdu. Üst kata çıkıp, dolaptan temiz örtüler aldım. Yatağıma serdim. Burada ne kadar kalırım bilmiyorum ama burada kalmak istiyorum. Ben geçmişimi unutmak istemiyorum. Mutfağa giderken, kapı çaldı. Mercekten baktığımda Köksal elinde birsürü poşet ile bekliyordu. Kapıyı açıp, poşetlerin birkaçını aldım. Poşetleri mutfağa götürdüm.

"Zeki bir ikize sahipmişim." dedim gülerek.

"Ozan 'söyle ona eve geri dönsün' dedi."

"Ben burada kalmayı düşünüyorum. Onlarda rahatlar biraz. Sonuçta uğraşacakları bir kardeşler olmaz." dedim.

"Temizlik için bez falan aldım. Gel temizliyelim şu evi." dedi. Poşetleri karıştırıp, temizlik malzemelerini bulduk.

" Evde 6 yatak odası 2 salon 1mutfak var. Ben mutfağı ve 4 odayı temizliyeceğim, sende kalanları temizle." dedim.

" Lilith, ben gelirken Ozan abime bir daha buraya gelmeyeceğiz dedim. "dönüp, yüzüne baktım çok ciddiydi.

"İyi o zaman bizde burada kalırız. "dedim.

ÖLÜM OYUNLARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin