Şarkı ne alaka diyeceksiniz bölümleri dinlerken yazdığım şarkıları koyacağım çünkü neden olmasın.
Victor ve Isabella bizi bıraktığı an koşarak Lilithin kanlı bedeninin yanına eğildim.
Lilith'i kucağıma aldım. Bodurma indirdim."ASAF NEREYE GİDİYORSUN?" dedi Alex.
"Onu dışarı çıkaracağım."
"Asaf olmaz yakalanır."onu dinlemeyip, geçitin olduğu gizli kapısı açtım. Yarası çok kanıyordu. Lilith'i, Alex'in kucağına bıraktım. Üzerimdeki kanlı gömleği kurşunun üzerine bastırdım. Lilith'i tekrar kucağıma alıp, dışarıya çıkardım.
Hastaneye gidince
"Hayır, uyanmadı. Yoğun bakımda bizi içeriye almıyorlar. Götürüp depoya bağlayın başlarına korumları dikin Lilith onları kendi elleriyle öldürecek." dedi Alex.
8 saat süren ameliyatın ardından kurşunu çıkarmışlardı. Kurşunla birlikte çipide çıkarmışlardı. 2 saatir yoğun bakımdaydı. Kimse birşey söylemiyordu.
"Asaf, seni otele bırakayım mı?"
"Hayır burada kalacağım."dedim sakince. Sakinleştirici yapılmıştı. 3 kere. Ayağa kalkacak hâlim yoktu. Lilith'i istiyordum. Lilith'in yanında durmak istiyordum ama izin vermiyorlardı.
İçeriden çıkan bir hemşire bize döndü. "Hastayı görebilirsiniz ama çok kısa süre. Size önlük verecekler onları giyin."dedi hemşire. Dediklerini yaptıktan sonra içeriye girdik.
Lilith'in yanına bir sandalye çekip, oturdum. Saçlarını okşadım." Özür dilerim Liltih. Seni koruyamadım."gözümden yaşlar düştü." Çok özür dilerim seni korumalıydım. Başaramadım özür dilerim."kafamı yanına koydum.
"A-asaf gözleri."dönüp gözlerine baktığımda hafif açtığı gözlerini gördüm.
"Lilith."
Lilith'in ağzından.
Gözlerimi açmaya çalışıyordum ama gözlerim yanıyordu. İçeri bir hemşire girdi. Asaf ve Alex'i dışarıya çıkardı. Bana birşeyşer sordu ama duyamıyordum.
Umarım bebeğim yaşıyordur. Gözlerimi kapattım ama yamdığı için. En son ne olmuştu neden buradaydım. En son Victor 'Yengene ve eşine görüşürüz de. ' demişti. Tetiğe basmışmıydım. Burada olduğuma göre evet vurmuştum kendimi. Demek ki insan sevdikleir için kendini feda edebiliyormuş. Bende yapabiliyormuşum.
Elimi karnıma koydum. Umarım yaşıyorsundur bebeğim. Victor ve Isabella yaşıyor muydu acaba?
DARPHANEDE(2 gün geçti aradan.)
"UYANIN PİÇ KURULARI. LİLİTH SİZİ ÖLDÜRMEDEN ÖLEMEZSİNİZ."elimdeki kovadaki buz dolu suyu üzerlerine döktüm.
"AY ÇOK ÖZLEMİŞİM BİRİLERİNE İŞKENCE ETMEYİ.ÇOK EĞLENCELİYMİŞ" dedim kahkalarımım arasında.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLÜM OYUNLARI
ActionDeli bir kadının 18 yaşında kurduğu bir örgüt;ölüm örgütü. Kendini, soygun yapıp, adam öldürmeye adamış bir kadın. Genç kadının en büyük hayali İspanya kraliyet darphanesini soymak. Bu hayalini gerçekleştirmek için güçlenmeyi bekliyor. Ve o gün geli...