Ölü ya da Diri

414 15 79
                                    

Elimdeki mermiyi havaya fırlattığımda, Ozan abim tek eliyle mermiyi tutup, silaha taktı. Bize doğru yaklaşan arabaya 5, 10 el daha sıktığımda mermim bitti. Yere eğildim ve saman yığının arkasına geçtim. Elimdeki silahı Eren abime fırlattım. Cebimdeki iki silahı elime aldım ve içlerini doldurdum.

"ŞİMDİ." diye bağırdım. Saklandığım yerden çıkıp silahları sıkmaya başladım.

"LİLİTH ARKANDA" Ozan abime doğru baktım. Sağ elimi arkama doğru çevirip, arkamdaki adamı öldürdüm. Etrafa baktığımda kimse kalmamıştı. Herkes ölmüştü. Silahları yere bıraktım ve saçlarımı arkama attım. Altın sarısı saçlarıma kan bulaşmıştı.

"Bunu kutlamalıyız"dedim mutlulukla

"İddaya girelim eve gidince hepiniz hemen uyuyacaksanız. Kazanana 2 şişe bira." dedi Ozan abim

"Ben kırmızı şarap istiyorum." dedim.

Herkes gülmeye başladı. Elime silahları alıp, yerdeki adamlara tekrardan sıktım. Öldüklerinden emin olduktan sonra arka kapıdan çıkıp, arabalara bindik. Elimdeki mor renkli parlak elmasa ve içi para dolu çantalara baktım. "Bugünde zenginiz abicim." Ozan abime döndüğümde elinde bir bira şişesi vardı.

"ULAN BİZ SANA ARABA KULLANIRKEN İÇME DEMEDİKMİ?" elindeki bira şişesini çekip, kafama diktim. Boş şişeyi camdan aşağıya fırlattım.

Köşke geldiğimizde arabadan indim. Ozan abimde 3, Eren abimde 3, bende 2 para dolu çanta ve bir elmas vardı. Eve girdik odama gidip, üstümü değiştirdim.Midem bulanıyordu. Bir şort giydim üstümde südyenim vardı. Üstüme bir hırka geçirip, aşağıya indim.

"Evet iddayı kaybettin 2 şişe kırmızı şarabım nerede?" Eren abim uyumuştu Ozan abim ve örgütteki birkaç kişi vardı. Örgütteki çoğu kişi diğer köşkte kalıyordu. Bu köşte abilerim ve ben kalıyordum. 7 abim vardı.

"Yarın alışverişe çıkıcağım. Cuma günü olan yemek için birkaç elbise alacağım."

"Tamam Köksalı'da al yanına" Köksal ortancı abimdi. En azından herkes öyle biliyordu.En büyük abim, Ozan abimdi 34 yaşında. Ben 23 yaşındayım. Eren abim 30 yaşında .Köksal abim 28 yaşında.

"Senin manitan falan yok mu? niye hep teksin sen. " Ben Ege öldükten sonra aşka kapılarımı örtmüştüm.

"7 abim olduğunu duyan herkes ayaklarını götüne vura vura kaçıyor. Hem kim bir katille sevgili olsun?"

"Ege yüzünden değilmi. Lilth o öldü. Lütfen artık onu düşünme. Bak ben Sarah'ı düşünüyormuyum?" Sarah abimin nişanlısıydı. Ege ve Sarah aynı gün ölmüştü.

Gözümden bir damla yaş düştü abim kolumdan tuttu koltuğa oturtturdu beni. "Abi ben Ege'yi çok özledim. Sürekli aklıma geliyor. Eskisi gibi onunla gülmek istiyorum Hem sen cesedi bulunmuyor dedin. Belki yaşıyordur."

Kafamı göğüsüne koydu saçlarımı okşamaya başladı. "Lilith sana söz veriyorum bulucağım onu. Ölü yada diri. Getireceğim onu sana"

Gözlerimden yaşlar akmaya başladı. Burdumu çektim. Hırkanın kolunu parmaklarıma kadar çekip, gözlerimi sildim. Abime sarıldım. "Teşekkür ederim."

Bir kadeh kırmızı şarap doldurdu. Kafama diktim.

Mide bulantım artmıştı.

"Lilith iyimisin? . Rengin soldu."

Koşarak Lavaboya gittim. Kustum. Ama hasta değildim neden kusuyordum ki?

"Lilith kalk hastaneye gidiyoruz" ayağa kalktım. Kapının önüne gelip, çantamı aldım ve ayakkabılarımı giydim.

ÖLÜM OYUNLARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin