İspanya'ya Hoşgeldin

43 6 40
                                    

Buradan gerçekleştiremeyeceğim hayallerimi gerçekleştiren Lilith'e ve hayalimdeki erkeği temsil eden Asaf'a çok teşekkür ederim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Buradan gerçekleştiremeyeceğim hayallerimi gerçekleştiren Lilith'e ve hayalimdeki erkeği temsil eden Asaf'a çok teşekkür ederim. Beni sıkıcı hayatımdan kurtarıp, hayallerimi yaşatan kurgu karakterlerime sevgilerle ~HKAWQA

Evdeki herkes koşuşturma içindeydi. "Köksal Alex aradı mı?" dedim valizimi merdivenden fırlatarak. Kendimize birkaç özel eşya alma hakkımız vardı. Sadece siyah tişört, iç çamaşırlar, birkaç elbise ve özel silahlarım. "Aradı herşey hazır. İspanyaya vardığımız an eşyalar içeriye girecek. Uçağın kalkmasına son 40 dakika. Asaf nerede?"

"Bodruma indi. Mermi çantasını alacak. Ben çıkıyorum. " valizi elime alıp, dışarıya çıktım. Dışarıda bizi bekleyen 15 araç duruyordu. Hepsi örgüttekilerle doluydu. Valizi şoföre verip küçük minibüse bindim.

Kısa bir süre sonra Asaf elinde valizle geldi. Köksal da sırt çantasını aldı ve yola çıktık. Araçta abimler ben Ege ve Asaf vardı. Araç çalışmaya başladığında makyajımı yapmaya başladım. Üzerimde kırmızı uzun kollu, göğüs dekolteli bir bluz, kumaş pantolon ve kırmızı uzun topuklular vardı. Kırmızı ağırlıklı makyajım bittiğinde uçanların olduğu yere gelmiştik. İspanyadan bizi almak için gelen özel uçaklar.

Araçtan koşarak inip, uçakların yanına gittim. Köksal yanıma gelip bana sarıldı. "Annemiz bunu görse gurur duyardı biliyorsun değil mi?" annemle alakalı herşeyi günlüğünden öğrenmiştik. 5 yaşımdayken ölmüştü normalde onu tanımıyordum, günlüğü bulana kadar.

"Biliyorum ve şuan çıldıracağım." adamlar valizlerimizi uçağa götürmek için araçtan çıkardığında otobüslerin yanına gittim. Köksal elime bir megafon verdi. Beni gören herkes araçlardan indi. 300 kişiye yakınlardı. 6 yıldır yanımdan hiç ayrılmayan 300 kişi.

"Şimdi sevgili örgütüm, gördüğünüz gibi 5 uçak var. En arkadaki uçağa eşyalar yüklenecek ve ben, abilerim falan o uçağa bineceğiz. Diğer 4 uçağa 75  kişilik gruplara ayrılarak bineceksiniz. İspanyaya 09.45'de varmış olacağız. Hepimiz aynı otelde kalacağız. İspanya'ya gidince 4 kişilik gruplar halinde takılacaksınız. Kalanları akşam partide konuşuruz. İyi yolcular! "Köksal elini belime koydu. İkimiz birlikte arkadaki uçağa bindik. Çok uykum vardı.

Saate baktığımda 04.50 olduğunu gördüm." Köksal telefonunu versene. Alex'i arayacağım. " Köksal önümde Asaf arkamda oturuyordu. Yanımda kimse otumuyordu. Köksal yanıma oturup, telefonunu cebinden çıkardı.

Alex'in numarasını tuşlayıp, aradım. "Lilith hanım, uçağa bindiniz mi?"

"Bindim uçak 5 dakikaya kalkacak. Herşey hazır mı? Sen sistemi kurdun mu?"

"Kurdum. Mallar 1 saat içinde darphaneye yerleştirilecek. Merak etmeyin kimse kutuları açamaz yasaklandı çünkü. Otel 2 gün boyunca sadece bizim için hizmet verecek. Örgüttekilerin yarısı turist gibi geziye katılacak. Sonrasında başlıyacağız."

ÖLÜM OYUNLARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin