Kapının önünde oturmuş bebeğe ve yengeme bir şey olmaması için dua ediyordum. Duvarlar cam olduğu için içerisi gözüküyordu. Bir hareketlenme oldu. Bebek doğmuştu ama ağlamıyordu. Ozan abim kafayı yemek üzereydi."N-neden ağlamıyor? "dedi Ozan abim.
Abimin yanına gittim." Birazdan ağlar belki."dedim. Titreyen ellerini tuttum.
Ve bebek ağlamadı. İçeriye girdim.
"Maria ne oluyor? ""Bebek yaşamıyor."dedi üzgün bir şekilde. Duru kollarıma bir örtü koydu bebeği kucağıma verdi. Gözlerimden akan yaşlardan birsi bebeğin yanağına düştü.
"M-maria parmağı, parmağı oynuyor."
Bebeği kucağımdan aldılar. Ve bebek ağladı. Hızlıca dışarıya çıktım.
Abim bebeğin doğduğunu fark etmemiş olacak ki yere oturmuş ağlıyordu. Yanına oturdum.
"Ee ismini ne koyacaksınız?"dedim sakince.
"Yaşıyor mu?"
"Evet, hadi kalk elini yüzünü yıka. Karın ve bebeğin seni böyle görmesin."abim ayağa kalktı. Koşarak gitti. Maria bebeği kucağına alıp, dışarıya çıkardı.
Bebeği bana uzattı. Bebeği kucağıma aldım." Üzerini ben giydirebilir miyim? " dedim.
"Duru da seninle gelsin."Duru da odadan çıktı. Birlikte Sarah ve Bebek için hazırladığımız odaya götürdük.
"9 ay sonra kucağında yiğenin değil kendi kızın olacak."
"Kızım mı olacak? Belli değil ki daha."
"Annem olsaydı, Allah söyletti derdi."
Bebeği küçük yatağa yatırdık. Tüllü pembe kıyafetlerini giydirdik."Duru sen bebeğe bak, ben yengemin yanına gideyim."
"Tamam." yan odaya gitmek için çıktığımda Ozan abim yere çökmüş ağlıyordu.
"Ne oldu?"
"Sarah uyanmıyor."dedi Köksal. Camdan baktığımda Sarah'ın gözleri açıktı.
"E uyanık işte!" Ozan abim ayağa kalktı içeriye girip, karısının elini tuttu. Asaf arkama geçip, ellerini belime doladı.
"9 ay sonra kızımızı bizde kucağımıza alacağız."dedi.
"Bebeğin cinsiyeti belli olduda benim mi haberim yok? Herkes neden kız
diyor?" dedim.Asaf güldü.İçeriye baktığımda Isabellanın Sarah'ın elini tuttuğunu gördüm." Bunun ne işi var burada? "dedim.
"Annen hakkında birkaç şey öğrendim. Gel bir kahve içelim anlatayım sana."elini belime koydu. Birlikte odama gittik.
"Annen bıçaklandığı zaman komaya girmiş. 4 yıl sonra uyanmış. Türkiyede yaşamaya devam etmiş. Sonra baban ile tekrardan görüşmeye başlamışlar. Bir süre geçtikten sonra baban anneni 4 yerinden vurmuş. Aylarca hastanede yatmış. Daha sonrada İspanya'ya taşınmış. Baban peşini bırakmamış. Sürekli saldırmış. Yıllarca takip etmiş. Sonra kayıplara karışmış. 1 yıl önce ortaya çıkmış örgüte dahil olmuş. Ama sözleşme imzalamamış. Örgüte dahil olmuş gibi göstermiş kendini. Sonrada soyguna dahil olmuş işte."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLÜM OYUNLARI
AcciónDeli bir kadının 18 yaşında kurduğu bir örgüt;ölüm örgütü. Kendini, soygun yapıp, adam öldürmeye adamış bir kadın. Genç kadının en büyük hayali İspanya kraliyet darphanesini soymak. Bu hayalini gerçekleştirmek için güçlenmeyi bekliyor. Ve o gün geli...