Evlen Benimle

27 5 2
                                    

"KALK, KALK, KALK

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


"KALK, KALK, KALK. HADİ PARA BASACAĞIZ. ÇOK İŞİMİZ VAR UYANIN ÇABUK." Rehinelerin etrafında dolaşıyordum.

"Lilith,görmek gereken birşey var!"dedi annem.

" Geliyorum birazdan."

"UYANSANIZA!HADİ HERKES YERLERİNE GEÇSİN. MAKİNELERİ ÇALIŞTIRIN."

Annemin peşinden gittim. Odama girdiğimde yerde balonlar gördüm. Bebek için olmalıydı.

"Ya söyleseydiniz pasta da alırdım."dedim.

"Ne?"dedi Eren abim.

"Bebek için kutlama yapıyorsunuz ya. Söyleseydiniz bende pasta alıp, gelirdim."

"Bebek için kutlama yapmıyoruz ki."dedi Eren abim.

"Ee balonlar ne için?"

"Arkana bak." dedi Eren abim.

Arkamı dömdüğümde kimse yoktu. Kapı ile bakıştıktan sonra önüme döndüm. Asaf diz çökmüş bir yüzük tutuyordu.

"Lilith, bayılacaksan önceden söyle tutalım." dedi eren abim. Güldük.

"Lilith, bebeğimin annesi,soygun ortağım,evet dediğinde karım olacak kadın. Birlikte L koltuklu kocaman kitaplığı olan bir evde yaşamaya ne dersin? "

"Eniştem, o kadar çok kitap okumuş ki benimle evlenir misin demiyor. Kitap okumayı seven bir kadının neyi seveceğini bilip, ona göre evlenme teklifi ediyor." dedi Eren abim. Hepimiz güldük.

"Evimize bir kahve köşeside yapma teklifimi kabul edersen olur. Ha birde bodrumda full arabalar ve silahlar olacak." Asaf yüzüğü parmağıma taktı. Büyük taşlı bir yüzüktü. Asaf'a sarıldım.

"Alex, dışarıdan nikah memuru getirsin. Nikah da kıyalım." dedi Eren abim.

"Sen bugün baya espiritüelsin hayırdır abi."dedim.

"Niye ben normalde espiri yapmıyor muyum?"

"Pek sayılmaz."

Adriana ağlamaya başladı. Bebeğin yanına gittim.

"Kucağıma alabilir miyim?"

"Al. Alışman gerekiyor 9 ay sonra sende kızını kucağına alacaksın."herkesin içine doğuyor sanırım.

Bebeğine kucağıma aldım. Kızıl saçlarına bir öpücük kondurdum. Annesi gibi buz mavisi gözleri vardı.

"Parmağımı tutuyor. Ay çok tatlıya."

"Lilith bir insanı tatlı buldu. Yazın bunu tarihi anlar defterine."dedi Eren abim.

"Yo ben kendimide tatlı buluyorum."dedim gülerek.

"Bir yabancı dışardan seni görse çok masum birsi olduğunu düşünürdü. Yüzlerce insanı öldürdüğünü söylesek inanmazdı."dedi Eren abim.

ÖLÜM OYUNLARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin