Asaf bir şekilde arabadan kurtuldu. Telefonu çalmaya başladı. Telefonu açıp, hoperlöre aldı.
"Alo Köksal ne oldu?"
"Victoria kayıp."
"Ne?"
"Uykum geldi dedi Sarah odaya çıkardı uyuttu. Az önce gidip, baktı yok. Etrafa baktık hiçbir yerde yok."
"Olum 5 yaşındaki çocuğa bile sahip, çıkamıyorsunuz lan!"telefonu kapattı.
"Victoria'ya tek kalmaz ki. Çok korkar."
"Liltih, bulacağım onu."
"Çok üşür o. Karanlıktan çok korkar. Asaf..."
"Nereye gitmiş olabilir."
"Çekil, koltuktan!" sürcücü koltuğuna geçtiğimde son hızla sürmeye başladım.
"Lilith, bizi gebertmeye mi çalışıyrosun?"
Bir deponun önünde durduğumda torpidodaki silahı alıp, koşarak indim. Asaf'da peşimden geldi. Büyük kapıyı açtım. Etraf çok karanlıktı.
"Lilith, burası neresi."kan kokuyordu. Ceset kokuyordu. Yerde sıvı birşey vardı. Elimi yere sürüp, kokladım."Ne o?"
"Kan." lambayı zar zor açtım. Yerde cesetler vardı. Cesetlerin üzerinden atlayarak arka tarafa gittim. Arkada bir kapı vardı. Kapıyı açtım.
Victoria'nın kanlı bedeni ile göz göze geldim. Elimdeki silah kayıp, yere düştü.
"V-victoria" Asaf Victoria'yı kucağın aldı. Arabaya bindirdi.
🚑🏥🚑Sorry sevgili okurlarımm.
Victoria'yı ameliyata almışlardı. 5 saatir gelen giden yoktu. Lilith yere otumuş ağlıyordu. 3,4 kere sakinleştirici yapılmıştı.
Bir doktor dışarıya çıktı. Lilith ayağa kalkıp, yanıma geldi. "Başınız sağ olsun. Hastayı kaybettik." dedi.
"H-hayır. Hayır. Hayır. O-olmaz. Ş-şaka değil mi? Şaka ölmedi. İçeride değil mi?" Victoria'nın sedyede yatan cansız bedenini getirdiler. Lilith yanaklarına vurmaya başladı.
"Uayn kızım. Lütfen uyan. Benim senden başka kimsem yok. Lütfen Victoria uyan. Hadi yavrum yalnız bırakma beni."hemşireler Lilith'i ondan uzaklaştırdı.
Lilith avazı çıktığı kadar bağırdı. Cığlık attı. Kendine vurdu. Bir hemşire ona tekrardan sakinleştirici yapıp, bir yatağa yatırdı.
"Victoria gitti. Gitti. Öldürdüler onu. Kıydılar meleğime." zar zor konuşuyordu.
"Lilith hadi güzelim kendine gel." dedi kKksal.
"Gitti o. Tek bıraktı beni. Küçücüktü o."
"Bu böyle olmayacak ne yapacağız?" dedi Isabella.
"Çok üşür o. Tek kalamaz ki. Karanlıktanda korkar. Ona sarılmadan uyuyamaz ki o." sakinleştiricinin etkisindeydi hâlâ.
"Lilith, güzelim bak bana hadi lütfen kendine gel." dedim ellerini tutarak.
"Kıydılar ona. Koruyamadım onu. Korumam gerkiyordu ama koruyamadım. Öldürdüler onu."
1 hafta sonra. (Lilirh'in başına gelmeyen kalmadı ama hâlâ acı çektiriyorum kıza)
Lilith haftalardır yemek yemiyordu su içiyordu sadece. Uyumuyordu. Kimseyle konuşmuyordu. Ağlamıyordu. Sadece camdan dışaırya bakıyordu. Onun olduğu odaya girdim. Yanına oturdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLÜM OYUNLARI
AzioneDeli bir kadının 18 yaşında kurduğu bir örgüt;ölüm örgütü. Kendini, soygun yapıp, adam öldürmeye adamış bir kadın. Genç kadının en büyük hayali İspanya kraliyet darphanesini soymak. Bu hayalini gerçekleştirmek için güçlenmeyi bekliyor. Ve o gün geli...