12.21.2036
Ailecek yemek yiyorduk. Örgütü ben yönetiyordum. Hepimiz çok yorulduğumuz için Antalya'ya 2 haftalığına tatile gelmiştik. Bu gün geri dönecektik.
"Victoria yemeğini ye!" dedi karşı masamızdaki sarışın kadın. Yanında 4,5 yaşlarında küçük bir kız vardı. Kız pembe kabarık bir elbise giyiyordu. Kadında kırmızı dekolteli mini bir elbise giymişti.
"Doğum günü partisi var sanırım." dedi Sarah.
"Victoria canım yemek yemezsen eğlenemezsin çok yorulursun. Yorulursanda uykun gelir oyun oynamazsın."dedi 2 metre boyalarındaki adam. Sarı uzun saçları vardı.
Kadın çacuğun ağızına birşeyler tıktı. "Hadi git oyun oyna. "
"Babamda gelsin!" dedi küçük kız."Baban gelemez işimiz var."
"Lilith, ben gideyim gelirim birazdan." dedi adam. Kadının yanağına bir öpücük kondurup, gitti.
"Adam Lilith mi dedi?"
"Hangi adam?"
"Şu küçük kızın yanındaki adam sarışın kadına Liltih dedi."
"Olabilir. Dünya üzerindeki tek Lilith bizim ki değil." dedi Sarah.
"Lilith'e çok benziyor cidden." dedi Köksal.
Adam ve çocuk tekrardan kadının yanına geldi. "Anne benim niye dayım yok?" dedi küçük kız.
"Victoria bu konuyu konuşmuştuk! "
"Herkesin dayısı var benim niye yok!"
"Off Victoria git balonlarla oyna! " adam elini kadının beline koydu.
"Neden bu kadar kızıyorsun çocuğa?" dedi Adam.
"Bu aralar sürekli dayılarını falan soruyor."
"Ee anlat çocuğa."
"Ne diyeyim Eren. 5 yıl önce ben ölmüş gibi yapıp, kaçtım. Baban da dayıların da ikimizi öldü mü sanıyor diyeyim!"
"Lilith, Victoria büyüyor. Yaşı büyüdükçe benim onun gerçek babası olmadığımı anlayacak. Ve gerçek babasını aramaya başlayacak."
"Ee yani?"
"İstanbula gidip, gerçekleri anlatman gerek."
"Asaf mı dedi o?" dedi Ozan abim.
"Evet Eren gideyim İstanbula. Dikileyim Asaf'ın karşısına. Ben ölmedim Pars beni tehtid etti bende kaçtım. Al buda bizim çocuğumuz mu diyeyim?"
"Evet."
"Babasından ayrılmak istemeyecek. Onunla kalmak isteyecek."
"Ee Lilith onlar senin ailen. Gidip, kal."
"Eren beni kabul edeceklerini mi sanıyorsun? Benim yüzümden hepsi kafayı yedi."
"Hassiktir. Liltih bu!"ayağa kalktım. Victor kolumdan tutup, beni geri oturtturdu.
"Asaf otur şuraya. Partileri bitsin gidip, konuşursun."
"Lilith merak etme kabul ederler. Yanlarında baban olduğu sürece mecburlar buna. Hem gidip, anlat işte herşeyi."
"İstemiyorum. Eren zaten zar zor unuttum herşeyi. Bırak böyle kalsın."
"Unutmuşmuş(?) Asaf şuradan gelse koşarka boynuna atlarsın hâlâ unuttum diyorsun."
🕥🕥🕥LİLİTH ANLATIYOR.
Herkes gitmişti. Sadece karşı masamızda bir aile oturuyorlardı. Onlarda partiden değildi. "Anne ben çok yoruldum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLÜM OYUNLARI
ActionDeli bir kadının 18 yaşında kurduğu bir örgüt;ölüm örgütü. Kendini, soygun yapıp, adam öldürmeye adamış bir kadın. Genç kadının en büyük hayali İspanya kraliyet darphanesini soymak. Bu hayalini gerçekleştirmek için güçlenmeyi bekliyor. Ve o gün geli...