Asaf beni zorla arabaya bindirdi. Sürücü koltuğunda oturan adam arabayı sürüyordu. "Durdur şu arabayı!"
"Kes sesini!"
Asaf'la yol boyu birbirimize hakaret etmiştik. Büyük bir köşkün önüne geldiğimizde beni arabadan indirdi. İçeriye girdik. Victoria, annem ve Eren buradaydı. Oturuyorlardı. Asaf kolumdan tutup, beni salona götürdü.
"Çek şu elini!" cebimde ki silahı kafasına dayadım.
"Çek şu sikik elini!" elini çekmedi. Beni koltuğa fırlattı. Silah elimden kayıp, yere düştü.
"Gerizekâlı!"ayağa kalktım. Korumalar kapının önüne dikildi. Yerdeki silahı ve cebimdeki diğer silahı onlara doğrulttum.
Onlarda bana silah doğrulttu." Çekilin şurada!"
"Tutun gitmesin!" Asaf'ın yanına sıktım.
"Ne var Asaf? Ne oldu?" dedim bağırarak.
"Lilith, 5 yıl boyunca kendi öldü olarak göstermenin amacı neydi?" dedi sinirle.
"Sen kimsin de ben sana hesap veriyorum."
"Kocanım yıllar önce terk edip, bu adamla aldattığın kocan." Eren'i gösterdi.
"Off Asaf beni aldatmadım. Bilip, bilmeden konuşma."
"NEYİ BİLECEĞİM LİLİTH. BENİ NASIL ALDATTIĞINI MI? NASIL KAÇTIĞINI MI? NEYİ BİLECEĞİM?"
"ASAF BEN SENİ ALDATMADIM. EĞER KAÇMASAYDIM ÇOCUĞUMU ÖLDÜRECEKLERDİ BENİM."
Yanıma geldi. İşaret parmağıyla kafama vurdu. "Şu küçük beyninle bok boktan yalanlar uydurma Lilith. Duygusuz pisliğin tekisin. İnsanlara sinirlendiğinde çekip, gidiyorsun sonra tekrar ortaya çıkıyorsun. Neyiz biz. Senin kuklan mıyız? "
"Asaf sus ! Bir bok bildiğin yok. Mal mal bağırma bana." kolumdan tutup, beni geriye itti. Ağızına sert bir biçimde çarptım.
"Yürü Victoria gidiyoruz!"
"Ben Asaf babamla kalacağım!"kolundan tututup, ayağa kaldırdım.
"YÜRÜ BİN ARABAYA. ÇILDIRTMA BENİ SİNİRİMİ SENDEN ÇIKARIRIM."
"Baba." dedi ağlayarak. Asaf'ın yanına giderken kolundan tuttum.
"Lilith,bırak çocuğumu."dedi Asaf.
"Victoria yürü arabaya dedim sana! "
"Sen kötüsün. Kötü annesin. Sen çok kötü bir annesin. "
"Teşekkür ederim şu hayatta beni en çok seven kişiyide elimden aldığın için!"sinirden deliye dönmüştüm. Başım feci dönüyordu. Kapıya doğru yürürken yere yığılmışım.
🕥🕥
Gözlerimi açtığımda tanımadığım bir odadaydım. Ayağa kalktım. Kapı kilitliydi. Camın yanına gittim. Cam açıktı. 2. Kattaydım. Aşağıda kimse yoktu. Sessizce aşağıya atladım. Yerden kalkıp, önüme baktığımda ailecek kahvaltı yaptıklarını gördüm.
Hızlıca koşmaya başladım.
"Lan kızı tutun! " dedi Asaf. Bahçe çitlerinden atladım. Yerler buz tutmuştu. Kaya kaya kaçıyordum. Ağaçlık bir alana girdiğimizde koşmam kolaylaştı. Daha hızlı koşmaya başladım.
Birilerinden kaçmayalı 5 yıl olduğu için çok yorulmuştum. Arkamdaki adam kolumu sıkıca tuttu.
Kafama silahını dayadı. Kolumdan çekiştirerek köşke götürdü. Aile boy kahvaltı yaptıkları yere götürdü. Asaf'ın ayağının önüne fırlattı beni.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLÜM OYUNLARI
ActionDeli bir kadının 18 yaşında kurduğu bir örgüt;ölüm örgütü. Kendini, soygun yapıp, adam öldürmeye adamış bir kadın. Genç kadının en büyük hayali İspanya kraliyet darphanesini soymak. Bu hayalini gerçekleştirmek için güçlenmeyi bekliyor. Ve o gün geli...