İftira +18

9.1K 143 27
                                    

(MEDYA:ASİYE VE BARAN)

UYARI: BU BÖLÜM +18 ÖĞELER İÇERİYOR. OKUMAK İSTEMEYEN İŞARETLENEN YERLERİ ATLASIN!

Adam gözlerini açtı. Aniden, hızlı ve çevik bir şekilde, yeni uyanmıştı belli ki... Üzerinde ki çıplaklıktan da belli olunacağı üzere...

Baran birkaç saniye odasının tavanı ile bakıştıkdan sonra adımlarını yataktan indirdi ve aynanın önünde durup, ellerini saçlarının arasına götürüp karıştırdı. Çok terlemiş olacak ki acilen banyo ihtiyacını gidermek için havluyu alıp, hemen kendini banyoya attı.

Adam banyodan çıktığında, içinde ki bir his bugünün feci şekilde güzel geçeceğini söylüyordu. O nedenle gözlerini tekrar ve tekrar açtı. Yeni gün, yeni bir hayat demekti. Yeni bir hayata da kötü bir kıyafet ile başlayamazdı. Yakışıklı olmalıydı. Normalde olduğundan çok daha yakışıklı...

Aşağı salona indiğinde, genç Baran her zamankinden daha fazla kendisine özen göstermiş ve en güzel kıyafetlerini giyerek, özel bir davete katılacakmış gibi kendisine büyük bir çeki düzen vermişti.

Salonda ki yemek masasında oturan bütün aile bireyleri göz ucu ile Baran'a bakmış, onda ki değişikliği anında farketmişlerdi. Baran her zaman ki kurulu yerine oturmak için harketlenmiş ve kardeşi Havva'nın yanı, yani Asiye'nin karşısına oturmuştu.

Asiye diye içinden geçiren adam, Asiye'ye de bir göz gezdirmişti. Kadın üzerine hoş, zarif ve sıcak renkleri barındıran bir elbise giymiş. Yaza girdiğimizi belli etmek amacı ile tam olarak püfür püfür bir elbise tercih etmişti.

Asiye, Baran'ın kendisine olan uzun bakışlarını fark etmiş olacak ki, gözlerini adama dikmişti. Kadın, Baran'ın suratını incelerken, bir yandan elinde ki çatal ile yemeğini karıştırıyor lakin ağzına hiçbir şey sokmuyordu. Çatalla oynamaya devam eden kadın, hâlâ karşısında ki adama bakmaya devam ediyordu. En sonunda adamla gözgöze geldiklerine adama göz kırpmış, adam bunu beklemediği için hafif afallamıştı.

Baran elindeki çatalı masanın altına düşürünce almak için masanın altına eğilmişti. Çatal tam olarak Asiye'nin zarif ayaklarının önüne düşmüştü. Adam çatalı almak için ilerlediğinde, kadının bacaklarını daha yakından görme fırsatı yakalamıştı. Kadının pürüzsüz cildine bakan adam elini kadının bacaklarında hafifçe gezdirdi. Bunu hisseden kadın hiçbir şey çaktırmayarak, adamın devam etmesine izin verdi. Baran yeterli olduğunu düşünmüş olacak ki ellerini kadının bacağından çekmiş ve yerde ki çatalıda alarak, sandalyesine geri oturmuştu.

+18 BAŞLANGICI

Bundan birkaç dakika sonra Asiye, adama bir ders vermek için ayağını ayakkabısından çıkartarak, adamın bacağına doğru uzatmıştı. Kadının ayakları adamın bacaklarına dokunduğu an adam, kadının aksine bir elektirik teli gibi titremişti. Bunu fark eden Selma Sultan oğluna doğru, sitemli bir şekilde konuşmuştu.

"Gene çok uyumuş bizim oğlan." Dedikten sonra ellerini birbirine vurmuştu.

O sırada Asiye ayaklarını gittikçe yukarıya çıkarırken, adam kafasını tavana dikleyerek derin bir nefes vermişti. Adam, kadının kendi kulağına fısıldamasıyla bile tahrik olabilirdi. Şimdi bu denli riskli ve yasak bir ortamda ona temas halindeyken nasıl kendisini tutabilirdi. Adam şu an burada inlememek için kendisini zor tutarken, kadının yapmaması için yalvaracağı yere gelmişti. Kadın parmak uçları ile adamın erkekliğini hafifçe okşamaya başlamıştı. Adam yine derin bir nefes vererek kendisini sakin bırakmaya çalışırken, kalp ritimleri bunu pek gerçekleştiremiyordu. Adam en sonunda kafasını dikleştirip, karşısında oturan ve onu çıldırtacak bakışlar atan kadına baktı. Kadın sinsi bir gülümseme ile adama bakarken, adam durması için kadına yüz ve göz işaretleri göndermeye başlamıştı. Adam üstünün, başının kirlenmesini istemiyordu ama kadın, adamın dediklerinin aksine adamın erkekliğini daha fazla okşamaya başlamış ve adamı tam zevk noktasına getirmişti. Adam gelirken dayanamayarak, aile bireylerinin önünde, ağzından sesli bir inleme çıkartmıştı. Adamın inlemeleri ile birlikte Asiye elinde ki çatalı, Baran'ın eline saplamıştı. Baran bununla birlikte daha büyük bir inleme çıkartınca aile bireyleri için geçerli bir sebep ortaya sunulmuş oldu.

Ya"R"üyamsaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin