UYARI: BU BÖLÜM +18 ÖĞELER İÇERİYOR. OKUMAK İSTEMEYEN İŞARETLENEN YERDEN ATLASIN!
"İl dışında iki günlüğüne bir resim seminerine katılacağım."
Kürşat, Asiye'nin çok önemli konu diye ofise kadar gelmesine şaşırmış ve konuya pür dikkat kesilmişti.
"Seminer için mi geldin Asiye? Daha günler evvel evde kıyamet koptu."
Asiye dişlerini gıcırdatarak; "Senden izin almaya gelmedim Kürşat, haber vermeye geldim. İstesem normalde senin yaptığın gibi haber vermeden çekip, gidebilirdim ama yapmadım. Ve geçenki olayla benim hiçbir alakam yok. O kasıntı Seda ile aynı evde bir gün daha duramam. Baban ne diye evde kalmasına izin verdiyse."
Kürşat elini masaya vurarak; "Babamın kararlarını sorgulamak sana düşmez Asiye. Yerini ve haddini bil!"
"Kürşat kimin için beni karşına aldığına dikkat et. Senin karşında oyuncağın yok!"
"Asiye sen benim eşimsin. Sana değer veriyorum ama bahsi geçen kişi babam."
Asiye sinirden tırnağını derisine geçirerek; "Baban beni sevmeseydi. Sen benimle evlenmek de istemezdin herhalde!"
"Babamın istemediği birisi ile işimin olmayacağını biliyorsun Asiye. Hem bu konu nasıl buraya geldi? Babam seni sever. Kızı gibi görür. Havva'dan ayırmaz."
Asiye, adamın masasının karşısına geçerek, elini masaya vurup; "Beni sevmeseydi. Evlenmezdin yani!"
"Bu ne biçim soru?"
"CEVAPLASANA!?"
"Evlenmezdim Asiye. Babamın razı gelmediği birisi ile evlenmezdim. Al. Oldu mu? Aldın mı cevabını."
Asiye çantasını alıp, hışımla kapıya ilerleyerek; "İstediğim tek şey iki günlük bir seminerdi. Onu bile çok gördün Kürşat."
•••
Kızlar üzgünüm, seminere gelemiyorum.
Gönderildi
13.42
•••"Burada ne işin var?"
"Biliyor musun? Abin korkak."
Baran, Asiye'yi kolundan tutup, kadını içeri çekerek; "Yine ne yaptı?"
"Normalde böyleleri 'Anne kuzusu' olur. Ama senin abinde işler ters tepmiş. Senin abin 'Baba kuzusu"
Baran koltuğa yayılarak, kahkaha atmış ve ortamı neşelendirmişti.
"Abim; Babamın gölgesidir. Seni de babam uğruna harcar. Haberin olsun."
"Bugün çok iyi öğrendim. Bu arada baban Seda'nın yalıda kalması için elinden geleni yaptı. Neredeyse kızdan özür dileyecekti."
"Birbirlerini yesinler. Ben burada senin yazlığında rahatım. Bu arada evde her şey var. Alış-veriş mi yaptırdın?"
Asiye hafif gülümseyip; "Aç mı kalmayı planlıyordun?"
"Yok. İyi yapmışsın ama bende yemek yapmak ne gezerrr." Baran sonlara doğru kelimeyi uzatmış ve kızın gözlerinin içine bakmıştı.
"Hiiiç öyle bakma. Bir de benden mi bekliyorsun?"
Baran kadına doğru yaklaşıp, burnunu saçlarına değdirip, nefesini içine çekerken; "Evet, sen yaparsın. Bende seni izlerim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ya"R"üyamsa
Romanceİstabul hovardası Baran, Abisinin ve Yengesinin anlaşmalı evlilik yaptığını bilen tek kişidir. Asiye ve Kürşat birbirleri ile severek evlenmemiştir ama gün geçtikçe Kürşat, Asiye'ye karşı bir şeyler hissettiğini belli edecektir. Baran, zaman zaman A...