(MEDYA: UĞUR DOĞAN)
"Partnerin nerede?"
Asiye makyaj masasında ki aynaya bakarak, saçını düzeltirken, Uğur'a sıkıcı ve bir o kadar da bildim bir bakış atarak; "O adamdan olmayacağını söylemiştim."
Uğur odada ki yalnızlıklarına güvenerek istediği gibi ortalarda dolanmış ve sinirle etrafa hafif küfürler savurmuştu.
"Bildim ayağına yatmanın sırası mı Asiye!? O aptal adam gelmedi ve sen partnersiz çekime çıkmak zorunda kalırsan, işler hiç iyi yerlere gitmez! Murat Bey'in sıkıntı edeceğini düşünmüyorum ama Baran Bey kesinlikle işimizi bitirir."
Asiye, Uğur'a istikrarlı bir şekilde ilerlemiş ve adamın omuzuna elini koyarak, kendine güvenen bir şekilde konuşmaya başlamıştı.
"Bir şey yapamaz. O beni buradan kovacak cesarete sahip değil. Gerekirse modelliği kendisi yapar ama beni kovamaz."
Sonra odayı inletecek bir kahkaha atarak; "Şimdi gerisini Acem düşünsün. İşi bitti."
Uğur, Asiye'yi dikkatlice incelemiş ve bu kendisine olan güvenin nereden geldiğini düşünmüştü. Tam o sırada kapıda aniden stajyerlerden birisi belirmiş, aceleci bir şekilde etrafta göz gezdirmeye başlamıştı.
Aniden çıkması normal miydi?
O normal olsa bile, bu kadar korkması normal değildi!
Kapıdan ikiliyi mi dinlemişti?
"Çekim başlamak üzere."
Asiye eliyle kadının çıkmasını ima etmiş ve son rötuşları yaptıktan sonra çekim salonuna ilerlemeye başlamıştı.
Belli ki Asiye işgillenmemişti.
•••
"Duydum diyorum! Kendisini buradan kovacak cesarete sahip olmadığını, gerekirse yanında partnerliğini yapacağını söyledi."
Stajyer kız, arkadaşı ile kapının ucunda dikilmiş dedikodu yaparken, işle ilgileniyormuş gibi yapmayı da ihmal etmiyordu.
"Aralarında bir şey geçmiş olmasın?
"Bende öyle düşünüyorum. Ne iğrenç insan bunlar... Hem Baran Bey'in sevgilisi yok mu? Yeni modelle nasıl birlikte olabilmiş. Midem kaldırmıyor."
"Kadınla aralarında bir şey geçmese, kadın bu kadar emin konuşmazdı herhalde."
.
.
."Kolay gelsin."
"Baran Bey!"
İki kızın eli birbirine girerken kafalarını yere eğmiş, kendilerine pür dikkat kesilen adama bakmaya cesaret gösterememişlerdi.
"Buraya gelirken düzeltmem gereken çok şey olduğunu biliyordum lakin hangisinden başlayacağımı kestiremiyordum. Sayenizde ilk olarak gereksiz elemanları çıkartmakla başlayacağım. Konuşmanıza devam edebilisiniz."
Dedikten sonra sinirle stüdyoya ilerlemeye başlamıştı. Ellerini yumruk yaparak, çenesini iyice sıkmış, tek bir yere odaklanmıştı.
Kendisini buradan kovamayacağını düşünüyordu. Ona muhtaç olduğunu, onsuz yaşayamayacağını düşünüyordu!
Ne yaparsa yapsın! Fikrini değiştirememişti. Gözünde hâlâ ona kör kütük aşık olan Baran vardı.
Adam gözlerini yumdu. Düşündü ve derin bir nefes alarak, düşüncelerini havalandırdı.
Bu sefer doğru olanı yapacaktı.
•••
"Partneriniz nerede?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ya"R"üyamsa
Romanceİstabul hovardası Baran, Abisinin ve Yengesinin anlaşmalı evlilik yaptığını bilen tek kişidir. Asiye ve Kürşat birbirleri ile severek evlenmemiştir ama gün geçtikçe Kürşat, Asiye'ye karşı bir şeyler hissettiğini belli edecektir. Baran, zaman zaman A...