(MEDYA; BARAN EROĞLU)
Uğur, Asiye'nin arkasından seslenmiş ve kadının durmasını sağlamıştı.
Panik gibi duruyordu.
Uğur, Asiye'yi etrafında çevirmiş ve gözleriyle kadını baştan aşağı süzmeye başlamıştı. Üzerinde ki askılı elbisenin ipini yerine oturtarak, kadının üzerini silkelemiş ve kadına yeniden göz gezdirmişti.
Mükemmeldi.
"Yine paniksin. Ne oldu?"
Uğur kadının kulağına yaklaşmış ve etrafa göz gezdirdikten sonra konuşmaya başlamıştı.
"Şirketin yeni sahipleri gelmiş."
Asiye neden bunu bir sırmış gibi söylediğine şaşırmış olsada adamdan uzaklaşıp, yüzüne bakarak; "Olabilir."
"Olamaz. Adamlar neredeyse bir yıldan fazladır Avrupadalarmış. İşe Milano'dan başlamış kişilerden bahsediyoruz. Çok iyi olmalısın! Ne biçim kadın vücudu gördüklerinden haberin yok."
Asiye Uğur'un omzuna elini koyarak, adamı sakinleştirmişti.
"Merak etme. Hem sen bana bir baksana." Dedikten sonra etrafında bir tur dönmüş ve ince, sıkı elbisesi rüzgârın etkisiyle, harekete geçmişti.
"Güzelim ve bunu kullanacağım."
"Güzel olduğunu bilmeyene ne şayet. Herkes farkında ama yine de endişeliyim."
Asiye, Uğur'a gülümseyerek; "Bana güven."
Uğur elini, kadının omzunun üstüne koyarak; "Güveniyorum. Gir hadi."
•••
"SET ARASI!"
Asiye beyaz arka plana sahip, odada kameranın karşısında dururken, makyözlerden birisi koşarak yanına gelmişti.
Asiye'nin yüzünde ki kusurları kapatmaya başladı.
Asiye yerinden kalkamayacağı için elini sallamış ve yanına stajyerlerden birisini çağırmıştı.
"Bana su getirir misin?"
"Tabi hanımefendi." Dedikten sonra hızlıca ortalıkta koşuşturmaya başlamıştı.
Kız elinde ki su şişesini Asiye'e uzatırken, Asiye kıza şişenin kapağını açmasını söylemişti.
Kız beceriksiz elleriyle, şişenin kapağını açmaya çalışmış lakin kapak isyankar bir şekilde uzaklara fırlamıştı.
Kapağın elinden fırlamasıyla, kız şişeyi sıkmış ve bütün suyun Asiye'nin üzerine dökülmesine sebep olmuştu.
"Efendim ben çok özür dilerim."
Fotoğrafçı hızla Asiye'nin yanına gelirken, kadının üzerine bakmış ve yanda ki stayjeri azarlamaya başlamıştı.
"Lüzmu yok. Sadece su. Kurur."
Stayjer, Asiye'ye gülümseyerek bakarken, fotoğrafçı kızın üzerindekilere göz gezdirdi.
"Emcee! Modelin üzerini düzeltmeniz gerek."
.
.
."Bugün şirkete yeni patron gelmiş diyorlar."
Makyajinı yapan makyöz, diğer tarafta ki meslektaşına dönerek, kadını istekle cevaplamıştı.
"Evet, sen gördün mü?"
"Evet! gelirken gördüm. Heykel kadar kusursuz, yakışıklı ve karizmatikti ama ikinci ortağı göremedim. Aceba o nasıl?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ya"R"üyamsa
Romanceİstabul hovardası Baran, Abisinin ve Yengesinin anlaşmalı evlilik yaptığını bilen tek kişidir. Asiye ve Kürşat birbirleri ile severek evlenmemiştir ama gün geçtikçe Kürşat, Asiye'ye karşı bir şeyler hissettiğini belli edecektir. Baran, zaman zaman A...