İntikam Ateşi +18

5.2K 93 21
                                    

(MEDYA: MURAT SONER / BARAN'IN ORTAĞI)

UYARI: BU BÖLÜM +18 ÖĞELER İÇERİYOR. OKMAK İSTEMEYEN İŞARETLENEN YERDEN ATLASIN!

"Asiye mükemmeldin. O bakışlar, bütün set hayran kaldık diyebilirim."

Asiye fotoğrafçı Turgut beyin iltifatlarını dinliyor. Sadece kafa sallamakla yetiniyordu. Adam fazla yılışıktı. Kadın, buraya kadar milletin peşinde dolanıp, onları iltifatlara boğarak geldiğinin farkındaydı.

Yıllar önceki gibi, Asiye laubali insanlardan hoşlanmıyordu.

"Teşekkür ederim. Artık hazırlanmaya başlayabilir miyim?"

Asiye anında adamı cevaplamış ve adam güzel modelin fazla darladığını anlamış olacak ki, ellerini birleştirip, geri geri giderek kadından uzaklaşmıştı.

Adamın çekilmesiyle rahat bir nefes alan Asiye, giyinmek için setin kulisine ilerlemeye başladı.
Kendisi dışında iki model daha hazırlanıyordu.

Kadın kabine girdiğinde kendine uzatılan elbiseye baktı. Bunu giymeyecekti. Kendini kanıtlamak için elinden geleni yapacaktı.

Kadın daha önce kabine getirttiği elbiseye baktı. Kendisi tasarlamıştı. Dergi için uygun muydu?

Belki de hayır, ama bir şekilde uyduracak bu ve kıyafetin resmini ana sayfaya taşıyacaktı.

•••

"Modellere göz gezdirdin mi?"

"Evet pek bir şeye benzemiyorlar."

"Baran kardeşim sen her zaman böyle söylüyorsun. Karşına Dünya'nın en güzel kadınını getirseler, etkilenmezsin."

"Sende basit bir kadından bile etkilenebilirsin Murat. Kriterlerin düşük."

Murat kolunu ortağının omzunun üzerine atarak; "Yapma ortak. Sadece fazla çapkınım, yani anlayacağın aşk adamı değilim."

"Sete uğramasan iyi olur."

"Neden?"

"Konu; Aşk"

"Sen mi seçtin? Yılışık bir aşk adamısın." Dedikten sonra tiksinir gibi sahteden öğürmüş ve adama tuhaf bakışlar atmıştı.

"Emin ol. Halk aşk ile ilgili makaleler okumayı seviyor. Modelleri de ona göre seçtik."

"Ben kaçayım." Dedikten sonra gitmiş gibi yapmış ama Baran'ın, kendisine tuhaf bakışlar attığını fark ettiğinde geri önüne dönmüştü.

"Bu kadar ciddi olmak zorunda mısın?"

"Bir zamanlar senin gibiydim. Kale alınmak istiyorsan, ciddi olmak zorundasın."

Murat, Baran'a göz gezdirmiş ve adamın bu konularda derin yarası olduğunu fark edince, konuyu fazla uzatmamıştı.

"Senin canını acıtmışlar ama iyi tarafından bak. Seni 'benim' gibi düşünemiyorum. Beni uyarmayan ve bana kızmayan bir Ortak mı? Hayır almayayım." Diyerek Baran'ı da hafif güldürmüştü.

Ortaklar sete vardıklarında köşeye çekilmiş ve kendi aralarında analiz yapmak için insanlardan uzak bir köşeyi tercih etmişlerdi.

Murat iki modele göz gezdirerek; "Güzelll. Kardeşim işini iyi biliyorsun. İkisi de sarışın"

"Diğerini görmedin."

"Kim-"

Asiye kulisten çıkarken, topuklularının sesi bir hayli yüksek çıkıyor ve gözleri ister istemez üzerine çekiyordu.

Ya"R"üyamsaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin