38.

689 49 10
                                    

Bailey

,,Náhodou mali by sme dobrú lovestory."
,,Lovestory?"
,,Nezačínajú sa tak typické lovestory? Neviem nie som veľmi romantik. Asi som ani žiaden romantický film nevidel," povedal.
,,To ti neverím. Hneď ako som ťa videla som vedela, že si videl Twilight ságu minimálne tridsaťkrát."
Rune sa zasmial. Prvýkrát sa zasmial a jeho smiech bol chrapľavý a dychtivý presne taký, aký som považovala za atraktívny. ,,Twilight je fantasy."
,,Ehmm, vieš komu hovor."

,,Chutí ti to?" hlavou ukázal smerom k papierového poháru, ktorý som držala. Sedeli sme v parku a cestou som si všimla stánok so zmrzlinou. Vedela som, že niekde v centre majú aj pobočku, ale nikdy som tam nebola. CloudiesCream vyrábala naozaj divne originálne príchute zmrzlín. Napríklad som si všimla príchuť červeného vína. Nevedela som či by Dantemu chutila, ale určite by si ju vybral, keby som tu s ním, keďže jeho posadnutosť vínom bola podľa mňa priam nezdravá.

Ďalšie zaujimevé zmrzliny, ktoré som si všimla boli avokádo, čierny kokos, pivo, med s arašidmi, cerálie v mlieku a podobne. Mala som chuť vyskúšať všetky až na nachos tá znela podľa mňa až príliš divne. Rune povedal, že mu mám vybrať nejakú príchuť a on vyberie mne. Vybrala som mu presne nachos.

Prikývla som: ,,Tebe?" ,,Ochutnaj," ponúkol mi svoj. Nabrala som si lyžičkou už poloroztopenú zmrzlinu a vložila si ju do úst. Chutilo to zvláštne pripomínalo mi to príchuť kukurice s cukrom. Nemala som rada keď sa sladké a slané príchute miešali napríklad slaný karamel. ,,Nechutí mi to, ale zjedla by som to kebyže musím." Rune sa usmial: ,,Mali by sme tu ísť aj nabudúce a ochutnať všetky." Rozhodne áno mali.

Neodpovedala som a len sa pozrela priamo do Runových očí. Dúfala som, že keď budem pozerať do jeho zelených oči, ktoré mali jemný nádych do tmavomodrej, tak mi to o ňom niečo povie. Nakoniec som to vzdala a povedala: ,,Povedz mi niečo o sebe."

Pozrel sa pred seba a papr sekúnd premýšľal: ,,No, mám päť sestier, ktoré zbožňujem aj keď sú niekedy na mňa priveľa. Najmladšia má dvanásť a najstaršia dvadsaťšesť." Páčilo sa mi, že začal hovoriť o svojej rodine akoby mi tým chcel povedať, že sú súčasťou jeho. Narozdiel od Danteho, o ktorom som ani nevedela, že žije so svojou tetou. ,,Študujem. Viem, že tak nevyzererám, ale už takto o rok bude zo mňa pilot."
,,Ťažká škola?"
,,Ani nie, keď si spomeniem na to, že ma učí lietať," mykol plecom. ,,A chcem cestovať. Vidieť svet." ,,Takže si dobrodružný typ?"
,,Aj tak sa to dá povedať. Ty nie si?" opýtal sa.
,,Nie. Neviem. Chcem niečo vidieť, ale nepotrebujem vidieť celý svet. Mám pocit, že každý v mojom veku chce cestovať, ale v skutočnosti sa k tomu ani nedostanú, pretože teraz je tu škola po škole práca po práci rodina a stále niečo."
,,Presne! Preto som si vybral prácu, s ktorou budem cestovať."

Nachvíľu som si predstavila, aké nádherne môže byť, keď riadi celé lietadlo skoro ráno, pod sebou má oblaky a pred ním akurat vychádzajú prvé lúče. ,,Povedz mi ešte niečo," zaujimalo ma skoro všetko. Rune patril presne k tým ľudom, ktorých by som dokázala počúvať hodiny a nenudila sa. Takých ľudí nebolo veľa. Ani Margaret by som nedokázala počúvať hodiny.

,,Som extrovert, ale bežne sa neprihováram ľudom na ulici a teraz mám nejakú potrebu sa ti priznať, že vraziť do teba bol zámer."
,,Počkaj, takže si mi skoro rozbil mobil naschvál?"
,,Asi som si to mal nechať pre seba alebo ti to povedať až na dvadsiatom rande, ale áno."
Nechcelo sa mi veriť, že chlapec ako on by to mohol urobiť naschvál len kvôli mne. Nikto ešte so mnou neflirtoval tak ako on. Doteraz so mnou flirtovali len opilci na párty.

,,Povedz mi teraz niečo ty."
,,Neznášam banány." Prečo som začala zrovna týmto? ,,Ou! Ja milujem banány." Nie Bailey, nehľadaj za tým dvojzmysel.
,,Milujem divadlo," pokračovala som. ,,Som introvert, teda myslím si to, ale aj napriek tomu milujem stáť na javisku a hrať pre ľudí. Tiež milujem balet. V budúcom živote budem podľa mňa baletka. Verím na reinkarnáciu. Mám proste pocit, že som mala minulé životy a budem mať aj ďalšie, keď zomriem. Moja obľúbená farba je vínovočervená a jeden človek, ktorý tiež miluje tú farbu a ešte viac miluje chuť vína, mi raz povedal, že som protivná narušená harpia, ktorá sa málo usmieva." Ako som vôbec prišla k Danteovi, keď som mala hovoriť o sebe?

,,Pri mne sa usmievaš skoro stále, takže to bolo asi tým človekom a protivná nie si a harpia už vôbec nie. Žiarlivá neviem. Keď už sme pri tých zlých vlastnostiach mne bolo dneska ráno povedané, že som vymletý egoista."
,,Niekto, kto má oči ako ty nemôže byť egoista."
,,Oči ako ja? Ako to myslíš?"
,,Neviem, upokojujú ma."
Rune si kusol do spodnej pery zdalo sa mi, že sa jazykom alebo zubami pohral s piercingom v dolnej pere.
,,Bailey, myslím, že sa mi páčiš."

Nachvíľu s hviezdami Where stories live. Discover now