18.

714 46 8
                                    

Bailey

,,Veď je môj frajer?! Čo to robí?" kričala som na Marca. Marco práve pil zo svojho pohára a pozoroval, čo sa deje za mnou. Ako odťahoval svoj pohár pomaly od svojich pier, tak si svojom nápojom olial sivé tričko.
,,Som vyvedený z miery."
,,Vidím," pozerala som na štyri kvapky na jeho tričku.

Jemne som sa otočila a sledovala Danteho ako ukazuje na stoličku a keď rýšavka prikývla sadol si.
,,Robí si srandu, však?"
,,Neboj. Chce ťa len provokovať," povedal Marco presvedčene. No vedela som, že aj jeho to, čo Dante urobil, prekvapilo. ,,A čo je to vôbec za matku? Veď to dieťa je malé a už je desať hodín, nemala by byť doma?"
,,Netuším," zamyslene si podoprel bradu a ďalej ich sledoval. ,,Idem si objednať niečo silnejšie," vyhlásila so
a prudko sa postavila. V hlave sa mi tak zakrútilo, že som sa zapotácala. ,,Určite?"
,,Určite. Vezmem aj tebe?"
,,Bailey nemusíš žiarliť, určite jej tam len odporúča, aké plienky by mala kúpiť."
,,Ja nežiarlím," mávla som rukou. ,,Verím mu." Neverím a nepáči sa mi to, čo robí. Nemal by to robiť, hlavne kvôli sebe a kvôli svojmu klamstvu. Čo si jeho brat o našom vzťahu pomyslí? ,,Hej, jasné," premeral si ma nedôverčivo. 

Pri bare som si počkala kým mi donesú whisky. Samú ma prekvapilo, že som si to objednala. Nezvykla som piť, no teraz som naliala do seba celý pohár hneď pri bare. Hneď som si popýtala colu, aby som tú odpornú oranžovú tektinu mohla niečím zapiť. Keď už som si objednala Pepsi povedala som si, že si objednám aj ďalší pohárik niečoho tvrdého. Stála som pri bare a popíjala tam.

Nepila som preto, lebo mi to chutilo, len som sa chcela cítiť dobre. Už rok som nebola opitá. Vyše roka. Vlastne dva roky. Mozog sa mi už spomaľoval. Všetko okolo mňa sa spomaľovalo a videla som tak zvláštne. Akoby zahmlene. Našťastie som nebola jediná, ktorá bola v takomto stave. Pri bare bolo viacej opitých ľudí. Čašníčke som nechala na bare prázdne poháre a povedala, že nech to naúčtuje potom, keď budeme odchádzať.

Snažiac sa kráčať rovno som si sadla naspäť k Marcovi, ktorého tričko sa už stihlo vysušiť.
,,Čo si tam preboha robila?"
,,Objedná-vala."
,,Ty si si toho objednala viac?"
Odignorovala som jeho otázku a začala si pramienok vlasov motať okolo prsta: ,,Mala by som zájsť aj ja za tým striptérom."
,,Mhm, čo? Nie! Bude si myslieť, že si šibnutá opitá úchylačka."
,,Ale ja somm šibnutá opitttá úchylačka," zasmiala som sa. ,,To ti už len kvôli môjmu bratovi dovoliť nemožem."

,,Ten kretén tu ešte nie je?" Obzrela som sa a stále sedel pri dievčati.
,,Takže jemu dovolíš chodiť za inými a mne nie?"
,,Nečakal som, že to spraví. A tebe to nedovolím, pretože Dante je zbrklý a zabil by ho, ak by s tebou hovoril."
,,Vidíš? Tak prečo ja nezabijem ju?"
,,Bailey," povedal varovne Marco, ale ja už som vstala a šla k stolu, kde sedel Dante. Nepremýšľala som nad tým, čo sa chystám povedať ani čo urobiť.

Nachvíľu s hviezdami Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin