31.

805 50 18
                                    


Bailey

Chytil ma za boky a prevrátil
na brucho. Intuitívne som sa podoprela predlaktím a nastavila sa tak, aby mal perfektný prístup priamo do môjho vnútra.

Obzrela som sa za seba a len matne videla ako sťahuje krúžok kondómu po dĺžke svojho údu. Nestihla som si obzrieť Danteovho vtáka. Nevedela som, čo mám čakať, ale v popravde mi na dĺžke či hrúbke vôbec nezáležalo. Chcel som len jeho. Chcela som len, aby naše tela boli
spolu, čo najbližšie ako sa dá.
Dante, však do mňa nevošiel ihneď.

Cítila som ako niečo vlhké a klzké prechádza po mojom zadku a po celej mojej dĺžke. Keď do mňa vnikal, nešiel na to tak ako som myslela, že pôjde. Išiel na to pomaly až tak, že som mala chuť mu povedať, nech mi to nerobí, nech ma takto netýra. Mlčala som a kusala si do ruky, dúfajúc, že zachvíľu zrýchlí a vydrží, čo najdlhšie. Bohužiaľ sa odo mňa odtiahol, nedokázala som spracovať, že už pravdpeodobne skončil. Nikdy som sa nenamáhala predstierať vyvrcholenie. No teraz som ani keby chcem na to nemala čas, zažila som aj kratší sex, ale Dante vyzeral byť až príliš...

,,Vylož si nohy na moje ramená." Chvíľu som len neschopná hovoriť naňho zízala a nechápala. Opatrne ma chytil za členok sám si vyložil
moju nohu na plece, to isté spravil aj s druhou. Ani som si neuvedomila, že mám ústa pootvorené. Neplánovala som ich zatvoriť. No rýchlosť akou prirazil ma donútila vykríknuť. Pritisla som si dlaň k ústam, nečakala som, že zo mňa výjde taký zvuk. Musela som to mať pod kontrolou, pretože som naozaj nemala v pláne zobudiť celú Danteovu rodinu.

Dante sa pousmial a pokračoval v rýchlejšom tempe ako predtým. Omnoho rýchlejšom. Aj keď som to nečakala, páčilo sa mi, že zmenil polohu, takto som mala aspoň výhľad na jeho telo a nielen na to. Mohla som pozorovať ako sa mu spotené pramienky lepia na čelo a ako rukami drží moje nohy, pretože ak by ich nedržal určite by sa mi zošuchli dole na posteľ kvôli tomu, aké slabé momentálne boli. Taktiež som videla ako sú jeho pery pootvorené a vychádzajú z nich hlasné výdychy. Mohla som tiež vidieť jeho vypracované telo, ktoré bolo prenádherné.

V bruchu sa mi hromadil tlak a v hlave sa mi začínalo točiť. Necítila som si nohy, ani ruky, jediné, čo som cítila bolo ako do mňa vráža. Kusala som si do dlane a divila sa, že mi ešte nekrváca.

V tom sa mi celé telo uvoľnilo a dýchanie bolo opäť ľahké. Pozrela som sa do Danteových sivých oči, ktoré v prítmí vyzerali ako hnedé a usmiala sa. Dante vyšiel z môjho vnútra, ktoré bolo celé mokré a vedela som, že to nebolo asi z toho kondómu. ,,Si úžasná," povedal Dante zachrípnuto. ,,Nič. Som. Nerobila." Zasmiala som sa, ale môj smiech znel divne. ,,Nechcem len..," priľahol si ku mne, ,,aby si na to zabudla."
,,Na také veci sa zabudnúť nedá."
Dante sa naklonil a pobozkal ma na líce, na kútik pier a potom na nos. Zasmiala som. Nemalo to dôvod. Nikdy mi nenapadlo, že jedného dňa by sme mohli takto ležať.
Dobre, to je klamstvo. Napadlo mi to v noc, keď naše pery prvýkrát ochutnali toho druhého. Rada som sa k tomu momentu myšlienkami vracala. Rada som sa vracala k zvrátený myšlienkam, keď sa týkali Danteho. Nikomu by som sa tým nechvalila, no neraz sa mi stalo, že s prstami medzi nohami som premýšľala nad ním, aj keď bol len môj kamarát a aj keď už ani tým kamarátom nebol, aké by to bolo keby to moje prsty neboli.

Pritisol svoje pery na tie moje akoby to stále nechcel ukončiť akoby sa bál, že mu už nedovolím ma viac pobozkať, ak táto noc skončí. ,,Nepôjdeme ešte spať," poznamenala som. ,,Nie," potvrdil Dante.

Prečo si tú sex scénu v hlave editujem? Dobre to je jedno. Mám otázku Bailey pov alebo Dante pov?  Je to smrteľne dôležitá otázka. Ďakujeeem vám veľmi za všetky odpovede. Už len to, že si nájdete čas na čítanie mojej knihy je niečo, čo pre mňa hrozne znamená. Ďakujem vám za všetko. ❤️🧚🏻‍♀️

Nachvíľu s hviezdami Donde viven las historias. Descúbrelo ahora