Dante
S Bailey sme si pozreli dva diely toho primitívneho seriálu. Nechápal som, kde mohli zohnať takých narcistov, ktorý by ošukakali aj ten kužeľ, kebyže sa to dá. Bailey mi povedala, že by som sa tam hodil. Nie! Absolutne nie! Všetci by mi tam boli nesympatický a pravdpeodobne by som bol ten typ postavy, čo si tam nikoho nenašiel a je v tej show neviditeľný. Ja by som sa vedel krotiť narozdiel od nich. Mal som rád sex. Oh bože milujem sex, no mám svoje hranice. Taktiež dokážem premýšľať aj nad niečim iným ako trtkaním.
Too hot to handle bola pičovina, no s Bailey ma to bavilo pozerať. Sám by som si to však nikdy nepustil.
Hodinky ukazovali niečo po polnoci. Nemohol som spať a horror, ktorý som začal čítať na čítačke ma už nebavil. Položil som kindle na nočný stolík a ľahol si na chrbát. Dlho som tak nevydržal. Odkryl som sa a vyliezol z postele. Otvoril som dvere a po studenej dlážke kráčal k schodisku.
No silueta tela, ktoré kráčalo dole schodami ma zastavila.
,,Kam ideš?" vyhrkol som. ,,To sa môžem spýtať aj ja."
,,Do kuchyne," napadlo mi ako prvé, ale pravda bola iná. ,,Aj ja idem do kuchyne. Chcela som si dať puding," zišla po schodoch a zastavila predo mnou. ,,Dobrý nápad," prehltol som. ,,Dám si aj ja."Viem sa krotiť. Viem sa krotiť, opakoval som si sám pre seba. Aj keď pohrať sa s jej jazykom by sa mi páčilo. Páčilo by sa mi pohrať sa s každou časťou jej tela a tiež by sa mi páčilo zobudiť sa a vidieť jej tvár. ,,Dante?" pristúpila bližšie. ,,Pobozkaj ma."
,,Mám ťa pobozkať?" zopakoval som, pretože sa mi zdalo, že sa mi to sníva.No ak to bol sen, mal som v pláne si ho užiť, dokým sa nezobudím. Zohol som sa a priložil svoje pery na Baileyne. Na sekundu som sa odtiahol. Chytil som ju za líce a pritisol si ju tvrdšie na svoje ústa. Môj jazyk sa dobíjal za tým jej. Miloval som chuť jej pier. Boli hebké a akoby ich mala stále nabalzamované melonovým balzámom. ,,Potrebujem ťa. Teraz," povedala zadýchane, keď sa odtiahla. Tlkot svojho srdca som cítil až v hrdle. Aj ja som ju potreboval. Usmial som sa a znovu ju pobozkal. Bailey na mňa zatlačila nohou akoby chcela, aby som spravil krok dozaduy. Spravil som teda krok. Bailey ho spravila tiež. A potom ďalší, daľší a ďalší. Keď sme sa nejakým nevysvetliteľným spôsobom dostali do mojej spálne, pričom sme sa celou cestou nevedeli nasýtiť chuťou toho druhého, nohou som buchol do dverí, aby sa zatvorili.
,,Nechceš to len preto, lebo som ťa vzal k sebe." Nebola to otázka, len sa potreboval uistiť. ,,Šibe ti?" poznamenala hlbokým hlasom.
,,Len chcem, aby to bolo čisto tvoje rozhodnutie."
,,Koho iného by to malo byť rozhodnutie?" opýtala sa. Otvoril som ústa, ale Bailey zdvihla ruku a pritlačila mi ju na ústa. ,,Jednoducho nad tým nepremýšlaj," dala ruku dole. Ako som nad tým nemal premýšľať, keď som netušil, čo odo mňa očakáva a čo mám očakávať ja od nej? Čo ak mi spraví to, čo som spravil ja jej v Taliansku?Bailey šla nižšie a nižšie až dokým si nekľakla na kolená. Pozerala sa pred seba na dôkaz môjho vzrušenia. Moja lampa na nočnom stolíku zostala zapálená a bol som za to pekelne rád, pretože kebyže mám vidieť len jej obrysy nestačilo by mi to. Ale takto, takto som sa mohol pozerať na pálčivé iskrenie v jej hnedých očiach. Na to ako jej pokožka naberá ružový odtieň a ako si spodnú peru berie medzi zuby a prsty si obmotáva okolo mojich treniek a pomaly ich sťahuje až dokým samé nedopadnú na zem.
Pokračovanie nabudúce 💋🤍
KAMU SEDANG MEMBACA
Nachvíľu s hviezdami
Romansa,,Sama si ma nechcela vo svojom živote a toto bola len nutnosť." ,,Aj to, že sme spolu mali sex bola nutnosť?" ,,Bailey," vyslovil ostro. ,,Jasné. Vieš čo? Čakala som to. Od teba sa nič iné ako toto čakat nedalo." Dante si ťažko povzdychol a oto...