35.

792 51 2
                                    

Bailey

,,Ja ani neviem."
,,Mala by si to nechať tak," povedala mi Margaret. ,,To je tvoja rada?" spýtala som sa. Piekli sme akurát citrónové muffiny, teda skôr ich piekla Marg, keďže ja som sa len opierala o linku a hovorila jej o Taliansku a hlavne o Danteovi. Nebola som ten typ dievčaťa, čo by sa potrebovalo nejak vyrozprávať, ale toto som Margaret povedať musela.

,,Povedz mi radšej ty ako ubehol tento týždeň?"
,,Bol dlhý," oblízla varechu, ktorou miešala cesto. ,,Veľmi dlhý a nudný. Bola som na rande a dopadlo to hrozne."
,,Počkaj. Ty si bola na rande?" Marg na na rande nechodievala, nikdy. Vždycky som tak trochu tušila, že to kvôli Adrianovi, chlapcovi s ktorým strávila celé detstvo aj pubertu a ich priateľstvo pretrvávalo. Svojim spôsobom Adrian bol Margaretin Dante akurát, že ich priateľstvo sa nepretrhlo. ,,S Adrianom?" vyhŕkla som skôr ako stihol odpovedať.

,,Nie," zatvárila sa kyslo. ,,S Vincentom. Kúpil mi hot dog a potom povedal, že si musí niečo vybaviť a už sa nevrátil."
Vincent bol úchylák z instragramu, ktorý mojej Margaret neustále písal aká je nádherná.

,,Vyzeral aspoň dobre?"
,,Neviem, čo v tvojom preklade znamená vyzerať dobre, keďže si povedala, že Dante vyzerá priemerne." Mykla som plecom. Nechcela som už hovoriť o ňom. ,,Mal mastné vlasy a hrozne malé oči. Nebol pekný, ale horšie bolo, že nebol ani sympatický. To ja som mala byť tá, ktorá ujde, nie on."

,,Adrian by ti neušiel," pousmiala som sa. ,,Adrian je jak môj brat."
,,Si si istá?"
,,Našiel si frajerku," povedala odmerane.
,,Nemááá, určite chce len aby si žiarlila." Samú ma prekvapil môj optimizmus. Väčšinou som bola realistická a čo sa týkalo vzťahov mala som rady typu: Mali by ste sa rozísť. Ser na to. Nestojí ti za to.

Margaret vložila muffiny do trúby a tmavé vlasy, ktoré mala v gumičke si teraz rozpustila. ,,Mali by ste sa porozprávať," povedala som.
,,To aj ty s Danteom."
,,Adrian ťa pochopí, mňa Dante nie."
,,Prosím ťa Adrian je ešte viac vymletý jak Dante."
,,O Danteovi jeho vlastný otec napísal do prekladaču, že jeho syn je hlupák." Margaret sa zasmiala: ,,Viem si to predstaviť."

Zapozerala som sa na Margaret. Mihalnice mala tmavé a dlhé a obočie husté a pekne upravené. Margaret bola fyzicky krásna. Boli chvíle kedy som ju naozaj milovala (ako kamarátku), ale naše priateľstvo nebolo vždy ľahké. Boli chvíle, kedy sme si liezli na nervy alebo nesúhlasili spolu. Aj tak bola mojou prvou naozajstnou kamarátkou.

Znelo to neuveriteľne, ale keď som sa kamarátila s Danteom nemala som iných kamarátov a už vôbec nie kamarátky. Svojim spôsobom to bola aj Danteovho vina, keďže rád odo mňa ľudí odháňal, ale mohla som za to aj sama. Bála som sa, že nemožem mať viac kamarátov ako len jedného, že potom by som sa tomu druhému nemohla venovať tak ako prvému.

,,Mala by si sa s ním naozaj porozprávať. Uľaví sa ti," vrátila sa k téme Margaret.
,,Pred chvíľou si hovorila, že som to mala nechať tak."
,,To som ťa úplne nevnímala, už ku koncu mi z mena Dante preplo. Ale vážne bude ti lepšie ak sa porozprávate."
,,Ja som sa snažila," roztriasol sa mi hlas a dúfala som len v to, aby z mojich oči nezačali tiecť slzy. Margaret ma neobjala, aj keď som si to veľmi želala.

Prehltla som: ,,On by mi ani nezdvihol. Nemá to cenu."
,,Nemusíš mu volať." Nechápavo som sa zamračila: ,,Ja netušim, kde býva ani kde ma meetingy."
,,Keď on bol schopný vystalkovať teba, prečo by si to nezvládla ty? Neskúsila si ho vygoogliť?"
Nie. Nenapadlo mi to.

O pár minút sme už sedeli v mojej obývačke a prezerali si všetky stránky, kde bolo spomenuté Daneteovo meno. ,,Koľko má tých firiem?"
,,Ja netuším, ale mám pocit, že mu preplo a zo všetkeho, čo ho napadlo spravil projekt." Danteove meno bolo spomínané na viacerých stránkach. Vďaka hodinovému hľadaniu sme zistili, že mal firmu s finančným poradenstvom. Vôbec som sa nedivila, že v auguste skrachovala. Od Danteho by som si, čo sa týka peňazí, radiť nenechala.

Ako druhú sme našli firmu, ktorej som úplne nepochopila. Na stránke písali niečo o architektúre mesta. Margaret tvrdila, že podľa nej, to funguje tak, že keď mesto potrebuje niečo prestaviť alebo návrh na stavbu kontaktuje Danteovu firmu.

Ako poslednú sme našli Leyntess. Zvláštne, že sme ju našli ako poslednú, keďže bola najviac slávnou. Jej stránka bola najkrajšia a na wikipédiách bola spomínaná hneď pri Danteovom mene.
,,Zaujímevé," poznamenala Margaret. Firma vytvárala aplikácie, ktoré sa zaoberali o zdraví. Mala dohliadať na pitný režim dostatok pohybu a ešte milión ďalších veci. ,,Spoločnosť Leyntess pred mesiacom oslávila rok. Spolu s narodeninami úspešnej  firmy otvárame dvadsiatuôsmu pobočku fitness centra," čítala nahlas Margaret. ,,To je nejaké divné," povedala som.
,,Má tu článok aj vo Forbes. Jak je možné, že niektorí ľudia majú také šťastie?" 

,,Možno to nie je o ňom. Dante by nevytvoril firmu, ktorá by sa zaoberala zdravím," odišla som z hlavnej stránky a otvorila druhú, kde bol krátky článok.
,,Náhodou. Dávalo by to zmysel. V meste máš málo fitiek a tá aplikácia sa o teba stará viac jak ty sám. Motivuje, kontroluje tvoju váhu, kroky, menzes, pitný režim máš tu kalendár a aj dychové cvičenia,"  V polke som Margaret prestala počúvať, pretože na počítači som našla kľúč k tomu ako by som sa mohla k Danteovi dostať. ,,Marg! To otvorenie bude v utorok."
,,Otvorenie toho ďalšieho fitka?"
Dostať sa k Danteovi nakoniec nebolo také ťažké, ako som si myslela.

Nachvíľu s hviezdami Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang