Dante
S mokrými vlasmi a hrubou vrstvou krému na jazve, ktorú som mal na líci, som nasadol do auta. Aj tak ten krém nič nerobil a ja som s mojou jazvou na tvári bol v pohode. Bola veľká len pár centimetrov a málo ľudí si ju vôbec všimlo. A najpodstatnejšie bolo, že ju milovala Bailey.
Cez bluetooth som si pustil svoj playlist a naštartoval. Hodinky nad tachometrom ukazovali niečo pred deviatou. Vyzdvihol som jedlo, ktoré som predom objednal. Bailey milovala rezance s kuracím mäsom. Dúfal som, že to tak zostalo.
Ako som stál na semafóre som si rozotrel krém, ktorý som tam mal doteraz. Na semafóre zasvietila zelená. Pohol som sa pár metrov, ale vďaka zápche som uviazol, stále na tej istej ulici. Nenávidel som čakanie a ešte viac som nenávidel, keď som mal čakať v zápche. V aute mi hrala So damn into you. Pesnička nestihla ani dohrať a moja netrpezlivosť sa začínala prejavovať. Prstami som klopkal o volant. Rezance boli stále teplé, ale ak tu strávim hodinu určite teplé nebudú. Vybral som svoj mobil zo stojana a začal robiť, to na čo som takmer nikdy nemal čas. Prezerať si reelska na instagrame. Dexter mi povedal, že to robí celé dni alebo ešte pozerá anime, porno. Nepochopil som či pozerá anime a porno alebo anime porno.
Po tridsiatich dvoch minútach, ktoré našťastie uplynuli celkom rýchlo, sa autá konečne pohli. Odbočil som na križovatke a šiel stále rovno, dokým som neprišiel k Baileynej štvrti. Zdalo sa mi, že všade je hrozne veľa ľudí. Predo mnou prešla húkajúca sanitka a zabočila na Baylinu ulicu.
Nasledoval som ju. Všade boli ľudia a mne bolo jasné, že nebudem mať šancu zaparkovať. Spomalil som a pred dlhou bytovkou stáli dve hasičské autá a sanitky. Snažil som sa prísť na to, čo sa mohlo stať. Nepáčilo sa mi, že to bolo na ulici, kde bývala Bailey, ale určite to nesúviselo s ňou. Raz. Dva. Tri. Štyri, rátal som vchody. Niečo ma porezalo na pľúcach, keď som si všimol že okno na druhom poschodí je úplne čierne. Horelo tam.
Zaparkoval som naboku, chodníka tak, že by som nezavadzal, ak bude vychádzať sanitka, ale určite to nebolo parkovné miesto. Vybehol som z auta a behal hore kopcom k jej bytovke k štvrtému vchodu. Niečo mi hovorilo, že je určite v poriadku, že nič sa jej nemohlo stať. Sám som si to hovoril. Nechcel som dovoliť, aby som sa predčasne podvolil panike.
Do jednej zo sanitiek naložili malé dievčatko aj spolu s jej mamou. Sanitár rýchlo dvere zavrel a nastúpil. Ďalej som počul už len sirény. Hľadal som Bailey na chodníku, ale nevidel som ju.
Všimol som si bohužiaľ niekoho iného. Pribehol som k tomu idiotovi s bielymi vlasmi: ,,Kde je?" Nadvihol obočie. ,,Kde doriti je? Je vnútri?" hlas sa mi vymykal z pod kontroly.
,,Dante, pokoj," povedal jemný hlas za mnou. Na predlaktí mala obväz a oči sa jej leskli. Na sebe mala tielko, špinavé. ,,Čo sa preboha stalo?"
,,Nič vážne. Už je to dobré," povedala zachrípnuto. ,,Vidím, že to dobré nie je. Máš zranenia?" chytil som jej opatrne ruku.
,,Mám popáleninu druhého stupňa na ruke, lebo som chcela vziať jednu dôležitú vec. No nezachránila som nič." Až teraz som si uvedomil, že jej neslzili oči z dymu, ale z plaču. ,,Zhoreli tri byty. Kvôli úniku plynu. Ja som si naozaj do poslednej chvíle myslela, že sa mi to len zdá," rozplakala sa.,,Možeš prespať u mňa," prerušil náš rozhovor jej kamarát.
,,Bude bývať u mňa, takže možeš ísť domov," odpovedal som mu.
,,Ďakujem, Rune, ale budem okej," povedala mu. V mojom preklade to znamenalo, že má vypadnúť. Rune sa otočil a išiel za hasičom, ktorý niečo zapisoval.,,Nemožem bývať u teba. Sľubujem, že to bude len na dve noci."
,,Budeš bývať u mňa. V nejakom azilovom dome ťa nenechám." Opatrne si obmotala ruky okolo môjho pása a objala ma. ,,Ideme domov?" pohladil som ju po chrbte. Ešte raz som sa pozrel na zhorené okná. Bailey ten byt milovala. Aj keď bola len v prenájme. Presne som vedel, ktoré veci kúpila doň ona. Prísť o domov muselo byť pre ňu podobné ako prísť o najbližšiu osobu.Za dnes už druhá kapitola🤍💪🏻 Dúfam, že vám spravila radosť. Všimla som si, že si vás Dante znovu získava, čo mi robí veľkú radosť. Milujem vás 🖤
YOU ARE READING
Nachvíľu s hviezdami
Romance,,Sama si ma nechcela vo svojom živote a toto bola len nutnosť." ,,Aj to, že sme spolu mali sex bola nutnosť?" ,,Bailey," vyslovil ostro. ,,Jasné. Vieš čo? Čakala som to. Od teba sa nič iné ako toto čakat nedalo." Dante si ťažko povzdychol a oto...