Kimsin Sen?

310 38 0
                                    

“Su Hen neye bakıyorsun lan? Neden bu adamla ilgilenmeme yardım etmiyorsun?” O ailesinin teker teker öldürülmesine ve bir bir düşmesine baktı ama yine de bununla ilgili bir şey yapamadı.

Shangguan Yue biraz çıldırmıştı ve buna karşı bir şey yapamadığından sadece Su Hen ve şehir lordunun konutundaki diğer kişilere rica edici bakışlar atıyordu.

Su Hen neden yardım edecekti? Onun Shangguan ailesinin yok edilmesini gerçekten istemesi söyle dursun o ve Shangguan ailesi dost olsalar bile böyle bir durumda yardım etmezdi çünkü o bir Gri Cübbeli Dünya Ruhçusunu gücendirmek istemiyordu.

“Su Hen sana yalvarıyorum. Benim Shangguan aileme yardım et ve Shangguan ailesinin burada yok edilmesine izin verme.” Onun hareket etmediğini görünce Shangguan Yue’nin tek yapabileceği tavrını alçaltmak ve yalvaran bir ses tonuyla konuşmaktı ancak Su Hen hala hareket etmediği için bu beyhudeydi.

“Su Hen senin hayatın boyunca buna pişman olmanı sağlayacağım!” Shangguan Yue sonunda yalvarmaktan vazgeçti. Patlayıcı bir bağırmanın ardından Chu Feng’e doğru son derece güçlü bir saldırı kullandı.

Kuvvetli Bilge Gücü gökyüzüne ulaşan dev bir dalga oluşturdu ve kabaran sıçramalar onlarca adım uzunluğundaydı. Onlar birbirlerinin üzerine katmanlıydı ve aşağı doğru bastırıyorlardı. Onun içinde bulunan güç bir ormanı düzleştirmek için yeterliydi ve Shangguan Yue’nin gerçekten saldırdığı görülebiliyordu.

“Sonunda ciddileştin huh.” Onu gördüğünde Chu Feng hafife almaya cüret etmedi. Ruh gücü hızlıca etrafında döndü ve onun tüm gücünün içinde bulunduğu saldırısını engellemek için önüne gri renkli Ruh Oluşumları yerleştirmeyi sürdürdü.

*whoosh*

Ancak Büyük dalga Ruh Oluşumu ile çarpıştığında Shangguan Yue birden parlayarak Shangguan Tian ve Shangguan Ya’nın yanına geldi ve 2 tane Bilge Gücü tabakası aniden yükseldi.

Kuvvetli Bilge Gücü ikiye bölündü. İlki Shangguan Tian ve Shangguan Ya ikincisi ise Su Rou ve Su Mei’yi sardı. Sert bir kafes gibi onları içinde kilitledi.

“Sıçayım o kaçmak istiyor!” Chu Feng aniden onun ne planladığını anladı. Görünen o ki Shangguan Yue sahip olduğu her şeyi Chu Feng’e atmak değil kaçmak istiyordu.

*whoosh*

Tahmin edileceği gibi özel yöntemlerle Shangguan Tian, Shangguan Ya, Su Rou ve Su Mei’yi bağladıktan sonra Shangguan Yue’nin ayağını yere vurdu ve bir bora yayılmaya başladı.

Bora kaybolduktan sonra Shangguan Yue de kaybolmuştu. Ayrıca Shangguan Tian, Shangguan Ya, Su Rou ve Su Mei de kaybolmuştu.

“Lanet olsun!”

Bunu gördüğünde Su Hen’in yüzü büyük ölçüde değişti çünkü Shangguan Yue tek başına kaçmamıştı. O torunlarını da almış ve bununla kalmayıp Su Hen’in kızlarını da yakalamıştı.

Düşününce o sadece kenardan izlemişti ve Shangguan Ailesinin ölüm-kalım durumunu göz ardı etmişti bu yüzden Shangguan Yue kesinlikle ondan kemiklerine kadar nefret ediyor olmalıydı. Şuan kızları onun elindeydi bu yüzden onların sonunun nasıl olacağı hayal bile edilemezdi.

Bu noktaya kadar düşündüğünde Su Hen tamamen panikledi. 4.seviye Bilge Aleminin aurasını yaydı ve Shangguan Yue’yi takip etmek istedi. Ancak daha hareket etmeye şansı olmadan omzuna bir avuç indi ve aurasını bastırdı.

“Sen…” bakmak için kafasını çeviren Su Hen anında soğuk bir nefes aldı çünkü karşısındaki kişi gizemli Gri Cübbeli Ruh Dünyacısından başkası değildi.

MGA~2.kitapHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin