Ailesine, Li Zhangqing'e ve diğerlerine yerleşmeleri için yardım ettikten sonra Chu Feng, Azure Ejderha Okulu'ndan ayrıldı ve Vermillion Kuş Şehri'ne doğru ilerledi çünkü şu anda Azure Eyaleti içinde Chu Feng'in boşlayamayacağı hala iki kişi vardı. Onlar iki güzel kız kardeş, Su Rou ve Su Mei idi.
Chu Feng, Vermillion Kuş Şehri'nin dışına ulaştığında, etkili ruh gücüne güvenerek, gerçekten gri pelerinli world spiritistlerce oluşturulmuş katmanlarca ruh formasyonu keşfetti ve şehrin içinde, Vermillion Kuş Şehri'ne ait olmayan, gizlenmiş birçok kişi olduğunu hissetti.
Bütün bunlardan dolayı şu anki Vermillion Kuş Şehri'nin, büyük olasılıkla Chu Feng için bir tuzak olduğu söylenebilirdi. Henüz, tuzağın içine atlamamıştı yoksa iki kardeş, Su Rou ve Su Mei'yi kurtaramazdı.
Chu Feng, Vermillion Kuş Şehri'nin içine sızdı ve ilk olarak Su Rou ve Su Mei'nin kaldığı konuta gitti ama ikisinin de orada olmadığını keşfetti. Chu Feng, yardım edememesi nedeniyle endişelenmeye başladı ve en sonunda Su Hen'in konutuna sızdı, bazı ipuçları bulmak istedi.
Nitekim, "Gökler, vazgeçmeyenleri hayal kırıklığına uğratmaz" ve Su Hen'in sarayına sızdıktan kısa süre sonra Su Hen, aceleyle dışarıdan döndü ve yanısıra 3 konuk bile getirdi.Bu, Lingyun Okulu'nun gri pelerinli world spiritisti oluyordu.
Diğer iki kişiye gelince, ikiside yaşlı insanlardı. Biri mürekkep kadar siyah saçlıydı, diğeri kar kadar beyaz saça sahipti. Onlar, Lingyun Okulu'nun zirve uzmanları ve oniki koruyucudan ikisi oluyordu.
"Onlar, cidden Lingyun Okulu'ndan insanlar. Hepiniz ne hileleri ile oynuyorsunuz görelim." Chu Feng, hemen Su Hen'i sorgulamaya çıkmadı. Gizli bir köşede aurasını gizledi ve bu üç adamın her bir adımını ve hareketini gözledi.
"Heh. Lordlarım, lütfen oturun."
Salona girdikten sonra, Su Hen, itaatkar bir hizmetçi gibi, onlara çay doldururken Lingyun Okulu'ndan gelen 3 insana doğru boyun eğdi ve başıyla selam verdi. İlk defa Chu Feng, Vermillion Kuş Şehri Lordu'nun böyle üst düzey yalakalık becerileri olmuş olduğunu keşfetti.
"Şehir Lordu Su Hen, söylediklerin çok doğru değil gibi görünüyor.Sen, Chu Feng'in, senin kızlarını yaşam ile ölüm arasına gidebilecek kadar çok sevdiğini söylemiştin.Yani senin kızlarının onunla ilişkilerini kestiğini öğrendikten sonra kesinlikle nedenini sormak için buraya gelmeliydi.Ama neden geçen çok sayıda günden sonra Chu Feng hakkında haber yok?" Beyaz saçlı koruyucu sordu.
"Eh...Bu..."
"Belki Chu Feng'in sevgisi zayıftı ve dürütlüğü azdı veya belki Chu Feng, arkasında kızlarımı bırakarak çoktan Azure İli'nden kaçtı." Su Hen kıkırdadı ve açıkladı.
"O zaman bu, senin kızlarının yanlış insanı sevdiği anlamına gelir.Fakat Chu Feng, geliyor olsa bile sadece ölümüne geliyor olacaktır."
"Şehir Lordu Su Hen, kızların nadir güzellikte ama ne yazık ki Chu Feng tarafından kandırılmışlar ve şimdi bile onunla ilişkilerini kesmeye istekli değiller.Korkarım ki bu yüzden gelecekte Su ailesinin gelişimi etkilenecektir! Sonuçta bu sefer Qilin Prens Konağı Lordu, Chu Feng'le ilişkili her bir insanın öldürülmesini istediğini söyledi." Siyah saçlı koruyucu söyledi.
"Ehh...Lordlarım, bu..." Su Hen, bu sözleri duyduktan sonra hafifçe korkmadı. Açıklamak istese de nasıl açıklayacağını bilmiyordu ve kekelemeye başladı.
"Hey, Şehir Lordu Su Hen, korkman gerekmez. Aslında, şu anda sen ve kızlarının korunması için bir yöntemim var." Siyah saçlı koruyucu gülümseyerek söyledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MGA~2.kitap
ФэнтезиMGA 'NIN 2.VE SON KİTABIDIR.. Genç Chu Feng zayıf fiziğinden dolayı Chu ailesinde bir kara leke olarak görülüyordur. Bir gün bundan bıkarak babasının adını korumak ve annesini kurtarmak için güçlü olmaya karar verir.